Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

At den vandpumpe der skulle skiftes faktisk bare var en gummiring til 50 kr, og ikke en ny pumpe til 1600 kr :D og og og hvilken glæde det dog bringer at stå op en mandag morgen og have varme i huset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At den vandpumpe der skulle skiftes faktisk bare var en gummiring til 50 kr, og ikke en ny pumpe til 1600 kr :D og og og hvilken glæde det dog bringer at stå op en mandag morgen og have varme i huset!

Åh ja, den er jeg helt med på - altså den med varmen  :glad Vi har endelig fået vores varme til at virke ordentligt (= fået kompetent mand til at reparere maskinen) efter næsten 4 år med meget kolde vintre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im der indtil videre har sovet en formiddagslur på 3 kvarter :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min bedste veninde fortalte til morgen at hun er 10 uger henne... Hvor er det fantastisk for dem for de har prøvet at blive gravide i 1-2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 'kom til' at gå ind i mødrehjælpens genbrugsbutik i dag, og kom ud med en molo bluse til Aron, en body fra Wheat, en body fra Petit Bateau, et par bukser fra ESL og en no-name body til lillepigen. Samlet pris - 115 kr :o

Vi har godt nok også gjort os nogle gode køb i mødrehjælpen. Fx købte vi deres "startpakke" til en 50'er med en basisgarderobe til en nyfødt. Det var godt nok ikke alt vi brugte, og noget af det var også for brugt til at vi havde lyst til at give Karla det på, men for en 50'er var der godt nok mange fine basisting :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Valdemar er kommet hjem fra bh i mega godt humør, har spist hele sin madpakke og fortælle at han har leget med den og den og den OG den dreng, som han tidligere har sagt drillede ham. Yay! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det det fineste hjerteblink :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogen tænker på mine børn! Da jeg hentede Aron i dag spurgte hans dp om det var med vilje at Aron ikke havde en Postmand Per figur og Emil figur i hans bil. Det er det ikke - det er bare fordi bilen er købt i genbrug af hans farmor. Hun havde nemlig lige været i Århus i weekenden og var faldet over en pakke med en postmand Per og en Emil figur, og om Aron måtte få dem.

Og selvfølgelig må han da det!

Så nu har jeg en virkelig glad lille dreng som sidder og snakker om Postmand Per :kuller

Det var godt nok sødt af hende at tænke på ham på den måde! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået en brystpumpe og bøtter gratis af en bekendt :o og en fin skråstol med aktivitetsbøjle for 80 kr :) det kan give mig lidt mere frihed både herhjemme og hvis jeg skal ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det det fineste hjerteblink :wub

:wub tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det det fineste hjerteblink :wub

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogen tænker på mine børn! Da jeg hentede Aron i dag spurgte hans dp om det var med vilje at Aron ikke havde en Postmand Per figur og Emil figur i hans bil. Det er det ikke - det er bare fordi bilen er købt i genbrug af hans farmor. Hun havde nemlig lige været i Århus i weekenden og var faldet over en pakke med en postmand Per og en Emil figur, og om Aron måtte få dem.

Og selvfølgelig må han da det!

Så nu har jeg en virkelig glad lille dreng som sidder og snakker om Postmand Per :kuller

Det kan man da kalde god karma! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at V pludselig ville smage spidskål - og var vild med det! :D Så så man lige min lille dreng sidde med kæmpe smil og gnaske kål! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i MIN have og nyder varmen fra et bål :-) ahhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogen tænker på mine børn! Da jeg hentede Aron i dag spurgte hans dp om det var med vilje at Aron ikke havde en Postmand Per figur og Emil figur i hans bil. Det er det ikke - det er bare fordi bilen er købt i genbrug af hans farmor. Hun havde nemlig lige været i Århus i weekenden og var faldet over en pakke med en postmand Per og en Emil figur, og om Aron måtte få dem.

Og selvfølgelig må han da det!

Så nu har jeg en virkelig glad lille dreng som sidder og snakker om Postmand Per :kuller

Hvor skønt!

Jeg måtte læse det cirka 15 gange før jeg forstod at det var dp, og ikke farmor, der havde været i Århus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i MIN have og nyder varmen fra et bål :-) ahhhh

Åh hvor lækkert :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den nyeste sæson af Grey's hvide verden er kommet på viaplay :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den nyeste sæson af Grey's hvide verden er kommet på viaplay :D

Shyy! Jeg har ikke abonnement mere, og skal heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shyy! Jeg har ikke abonnement mere, og skal heller ikke ;)

Sorry ;) vi har bare en prøveperiode, nægter at betale penge for det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til at se det i fjernsynet fordi at vores viaplay app på fjernsynet slet ikke virker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her må man ikke sige... Men synes det er vildt hyggeligt når jeg går tidligt i seng og læser hele første akt af en skøn bog, mens vores to hunde sover trygt i fodenden og min kæreste tuller rundt nedenunder :loveshower

Det er så skørt, for når jeg er alene hjemme saaavner jeg ham og er ked af han ikke ligger ved siden af mig i sengen. Men det er åbenbart helt ok, når bare jeg ved han er i huset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At glukosebelastningstesten endelig er overstået - for denne gang.. :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aftalt hvornår vi skal begynde at forsøge at lave baby nr. 3 :biglove godt nok er det længere ude i femtiden, end min skrukhed har godt af, men nu har jeg da noget at se frem til :D

:wub I laver de lækreste børn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aftalt hvornår vi skal begynde at forsøge at lave baby nr. 3 :biglove godt nok er det længere ude i femtiden, end min skrukhed har godt af, men nu har jeg da noget at se frem til :D

Godt det ikke er mig :D :p :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.