Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Åh, dem ville jeg have elsket at have som favour til vores bryllup! :loveshower

(Vi havde også mintgrønt tema ;) )

Ih hvor sjovt :yay Jeg elsker den farve. Har du inspiration liggende på bryllupsklar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde i øvrigt slet ikke favourbokse, men jeg synes ideen er sød - hvis man finder en, som passer og ellers synes det er hyggeligt.

Men at have det fordi "det gør 'man'", synes jeg er fjollet!!

Men veninde holdt reception på en kanalrundfartsbåd, som de havde lejet (uden turistguide, naturligvis :D ) og havde lavet små gaveposer til gæsterne, hvor der var et engangs champagneglas, et stykke kransekage, en sodavand, lidt snack osv. og det gav super meget mening der, for de havde jo ikke kunne dække op inden, men så fik hver gæst det de skulle bruge til receptionen. Super fint! :)

Sikke en sjov og fin ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ellers ved at tro, at man var en mærkelig brud, hvis man ikke lavede dem :D ;)

Til gengæld synes jeg, at de her er meget søde :)

ditunosimalahubu.jpg

Især fordi vi skal have mintgrønt tema ^_^

Jeg tror også at de her er forholdsvis nemme at lave -er det ikke bare polo der er ompakket? :)

Og hvor spændende! Jeg er slet ikke misundelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor sjovt :yay Jeg elsker den farve. Har du inspiration liggende på bryllupsklar?

Ja, jeg hed CilleTX derinde - og mit bryllup var rockabilly-inspireret (og ligger faktisk under "real weddings" også) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg hed CilleTX derinde - og mit bryllup var rockabilly-inspireret (og ligger faktisk under "real weddings" også) :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at de her er forholdsvis nemme at lave -er det ikke bare polo der er ompakket? :)

Og hvor spændende! Jeg er slet ikke misundelig :rolleyes

Jo jeg tror egentlig godt, at man kan lave noget lignende selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rester gør mig glad i dag. Både flødekartoflerne, skinken, men i den grad flødebollerne og hvidvinen :badgirl Jo jeg må godt, for jeg er syg ;)

Og så gør det mig glad at vi har 2,5 års bryllupsdag. Kun ti år til kobber ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rester gør mig glad i dag. Både flødekartoflerne, skinken, men i den grad flødebollerne og hvidvinen :badgirl Jo jeg må godt, for jeg er syg ;)

Og så gør det mig glad at vi har 2,5 års bryllupsdag. Kun ti år til kobber ^_^

 

Rester er fantastiske :yay

 

Tak for påmindelsen - vi har sgu da også 2,5 års bryllupsdag idag :P Hvordan gik den tid lige? Og tillykke til jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rester er fantastiske :yay

Tak for påmindelsen - vi har sgu da også 2,5 års bryllupsdag idag :P Hvordan gik den tid lige? Og tillykke til jer :loveshower

Tillykke til jer også ^_^

Tiden går stærkt i godt selskab :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer også ^_^

Tiden går stærkt i godt selskab :biglove

Tak :)

Det var lige præcis det jeg skrev til min mand da jeg lige mindede ham på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg hed CilleTX derinde - og mit bryllup var rockabilly-inspireret (og ligger faktisk under "real weddings" også) :)

Total fed brudebuket... Love it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total fed brudebuket... Love it!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi: stort, stort tillykke med det forestående bryllup :loveshower Ved at du har ønsket dig det længe, så det gør mig rigtig, rigtig glad for dig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er begyndt at gøre så mange ting 'for sidste gang' på mit arbejde. Sidste gang jeg vækker en bestemt beboer om morgenen, sidste gang jeg laver en bestemt rengøringsopgave, sidste gang jeg doserer medicin osv. Andensidste nat nu :o :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er begyndt at gøre så mange ting 'for sidste gang' på mit arbejde. Sidste gang jeg vækker en bestemt beboer om morgenen, sidste gang jeg laver en bestemt rengøringsopgave, sidste gang jeg doserer medicin osv. Andensidste nat nu :o :yay :glad

Det er så fortjent :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi: stort, stort tillykke med det forestående bryllup :loveshower Ved at du har ønsket dig det længe, så det gør mig rigtig, rigtig glad for dig :kiss

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god nat og en god morgen efter planen :) Det er længe siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god nat og en god morgen efter planen :) Det er længe siden.

Dejligt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god nat og en god morgen efter planen :) Det er længe siden.

:yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor alligevel kommer i dag og hygger om mig! :yay

Det er lidt et plaster på såret, efter som hun var sikker på at det først var i morgen jeg havde fødselsdag :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lur med Nohr :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Don't ask, men min ringbrynjebikini er endelig dukket op efter ni måneders forsvinding. Troede jeg havde mistet den for altid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lur på knap 2 timer loveshower

Taget i betragtning at det har været nærmest umuligt for mig at sove om dagen i denne graviditet, så er det et mirakel at jeg kunne nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Don't ask, men min ringbrynjebikini er endelig dukket op efter ni måneders forsvinding. Troede jeg havde mistet den for altid :lol

Det er godt nok svært ikke at spørge ind til det - men skal nok lade være ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.