Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Jeg stemmer for, at LilleMi laver en bryllupstråd herinde, aå vi allesammen kan følge med :D

Hvilken skole skal I være på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for, at LilleMi laver en bryllupstråd herinde, aå vi allesammen kan følge med :D

Hvilken skole skal I være på?

 

:ditto   :D Jeg elsker bryllupper!! Ellers er det lige før man skal tilbage på bryllupsklar og lure  :P

 

Edit: Too late, nu har jeg allerede været inde og lure  :blush  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :D Jeg elsker bryllupper!! Ellers er det lige før man skal tilbage på bryllupsklar og lure :P

Det er meget nemmere med en tråd herinde! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi idag har været til et godt møde med banken hvor vi fik billige forsikringer, lavet en fælles regningskonto og en fælles opsparingskonto :biglove Jeg er simpelthen så voksen! Og nu kører N og hans far ud på genbrugsstationen og aflevere alt vores skrald/ting vi ikke vil have længere og får hentet den puslekommode jeg har fundet på Reshopper :loveshower

Det føles som mental oprydning :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :D Jeg elsker bryllupper!! Ellers er det lige før man skal tilbage på bryllupsklar og lure :P

Edit: Too late, nu har jeg allerede været inde og lure :blush :loveshower

Måtte også lige tilbage og kigge i min egen tråd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee bryllupper :loveshower Jeg stemmer også total for planlægning herinde. Kan ikke huske mit login til bryllupsklar længere - det er trods alt ved at være mange år siden. Ja, jeg er gammel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee bryllupper :loveshower Jeg stemmer også total for planlægning herinde. Kan ikke huske mit login til bryllupsklar længere - det er trods alt ved at være mange år siden. Ja, jeg er gammel :D

Haha... Jeg måtte også igennem flere forskellige brugernavne jeg har brugt rundt omkring gennem tiden, før jeg ramte rigtigt ;) Det er også ved at være nogle år siden for os efterhånden. Til august kan vi fejre 7 års bryllupsdag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Jeg måtte også igennem flere forskellige brugernavne jeg har brugt rundt omkring gennem tiden, før jeg ramte rigtigt ;) Det er også ved at være nogle år siden for os efterhånden. Til august kan vi fejre 7 års bryllupsdag :o

Mit brugernavn er det samme, så det er let nok. Det er straks værre med koden :D

Vi fejrer 8 år til august :biglove

Jeg levede seriøst mit liv inde på bryllupsklar de to år, vi planlagde bryllup. Al den tid man havde dengang :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Det er en flot kirke! Det er så fantastisk en tid du går i møde - jeg elskede at foreberede bryllup :loveshower

What she said! :loveshower

Og Søren er datalog og meget it-nørdet ;)

Tak for alle Jeres søde kommentarer til min glæde og stolthed. Sammen med vores nylige lånomlægning giver det mig en virkelig god fornemmelse i maven :yay

Så håber jeg at min samtale med evt ny chef i morgen, sætter kronen på værket! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :D Jeg elsker bryllupper!! Ellers er det lige før man skal tilbage på bryllupsklar og lure :P

Edit: Too late, nu har jeg allerede været inde og lure :blush :loveshower

Weee bryllupper :loveshower Jeg stemmer også total for planlægning herinde. Kan ikke huske mit login til bryllupsklar længere - det er trods alt ved at være mange år siden. Ja, jeg er gammel :D

Det er meget nemmere med en tråd herinde! :D

Ha ha hvor er I søde :D

Det kan da godt være, at jeg skulle overveje det :chin: I er jo så mange garvede bryllupskvinder herinde, der kunne hjælpe mig. Jeg er nemlig lidt lost med "regler", traditioner osv. Har kun været til ét rigtigt bryllup som teenager og så et enkelt bryllup med reception. Så det er en lidt ny verden for mig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What she said! :loveshower

Og Søren er datalog og meget it-nørdet ;)

Tak for alle Jeres søde kommentarer til min glæde og stolthed. Sammen med vores nylige lånomlægning giver det mig en virkelig god fornemmelse i maven :yay

Så håber jeg at min samtale med evt ny chef i morgen, sætter kronen på værket! :unsure

Uh! Rigtig meget held og lykke :yay :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee, bryllup!! :glad :glad

Jeg stemmer også for planlægningstråd herinde ;)

(Og ellers må jeg jo også finde mit bryllupsklar-login frem, så jeg kan følge med derinde :p ) Åååhhhh, jeg levede stort set på bryllupsklar mens vi planlagde bryllup ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee, bryllup!! :glad :glad

Jeg stemmer også for planlægningstråd herinde ;)

(Og ellers må jeg jo også finde mit bryllupsklar-login frem, så jeg kan følge med derinde :p ) Åååhhhh, jeg levede stort set på bryllupsklar mens vi planlagde bryllup ^_^

Ha ha, der er vi vist tilsyneladende rigtig mange der gjorde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, der er vi vist tilsyneladende rigtig mange der gjorde :D

Men det lader ikke til, at der er så mange, der bruger det mere? Eller også er det bare fordi jeg er vant til, at der er utrolig meget aktivitet herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser Skønheden og Udyret med min syge prinsesse. Og min kære bror der kom forbi med frugt og grønt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det lader ikke til, at der er så mange, der bruger det mere? Eller også er det bare fordi jeg er vant til, at der er utrolig meget aktivitet herinde :D

Tror ikke jeg har været derinde i 6 år eller sådan noget, så det skal jeg ikke lige kunne sige :D

Men ærgerligt hvis det dør ud. Tilbage i 2007 og 2008 var der masser af aktivitet. Det var nogle gode år :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke jeg har været derinde i 6 år eller sådan noget, så det skal jeg ikke lige kunne sige :D

Men ærgerligt hvis det dør ud. Tilbage i 2007 og 2008 var der masser af aktivitet. Det var nogle gode år :biglove

Mange af de tråde der kommer frem, når jeg søger på forskellige ting er også derfra ^_^ Eller fra 2010.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det lader ikke til, at der er så mange, der bruger det mere? Eller også er det bare fordi jeg er vant til, at der er utrolig meget aktivitet herinde :D

Der var også rigtig fin aktivitet derinde, da jeg planlagde bryllup i 12-13! :)

Men ja, de gange jeg har været derinde og lure siden synes jeg det så lidt 'dødt' ud - hvilket er rigtig ærgerligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange af de tråde der kommer frem, når jeg søger på forskellige ting er også derfra ^_^ Eller fra 2010.

2010 var et fantastisk bryllupsår :biglove ;)

Stort tillykke, LilleMi! Bryllupsplanlægning er :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres søde kommentarer til min glæde og stolthed. Sammen med vores nylige lånomlægning giver det mig en virkelig god fornemmelse i maven :yay

Så håber jeg at min samtale med evt ny chef i morgen, sætter kronen på værket! :unsure

Tillykke til Søren og dig - lyder skønt med luft i økonomien :)

Hepper på god samtale med chefen i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2010 var et fantastisk bryllupsår :biglove ;)

Stort tillykke, LilleMi! Bryllupsplanlægning er :7himmel

Ja jeg skulle have været med dengang ^_^

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2010 var et fantastisk bryllupsår :biglove ;)

Stort tillykke, LilleMi! Bryllupsplanlægning er :7himmel

Åh, det var tider, ikke sandt Rikke? ;) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Søren og dig - lyder skønt med luft i økonomien :)

Hepper på god samtale med chefen i morgen :goodluck

Tak, søde! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2010 var et fantastisk bryllupsår :biglove ;)

2011 var bestemt heller ikke ringe! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2010 var et fantastisk bryllupsår :biglove ;)

Stort tillykke, LilleMi! Bryllupsplanlægning er :7himmel

Det var det nemlig :biglove

Jeg har også været inde og lure, jeg kunne dog ikke finde mine personlige tråde, så dem har jeg nok slettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.