Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Åh, det var tider, ikke sandt Rikke? ;) :wub

Skønne tider ;) :kuller

Al den tid man havde på søster-BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var det nemlig :biglove

Jeg har også været inde og lure, jeg kunne dog ikke finde mine personlige tråde, så dem har jeg ok slettet :)

:kiss

Jeg har ikke været der i flere år. Gad vide om mine også er væk? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2011 var bestemt heller ikke ringe! :7himmel

Sikkert ikke :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2011 var bestemt heller ikke ringe! :7himmel

:ditto :wub

Tænk hvor meget tid man kunne bruge på diskussioner om strømpebånd og favorboxe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig glad, at være omgivet af omsorg og kærlighed. Karla og jeg ligger i dobbeltsengen lige nu og putter helt tæt med en film, mens C laver mad. Lige før blev jeg overfaldet med kys fra dem begge, og Karla gav mig et kæmpe kram, og fortalte, at hun elskede mig, og spurgte om jeg havde det godt. :biglove Så er det ikke så slemt at være højgravid og besværet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Jeg har ikke været der i flere år. Gad vide om mine også er væk? :chin:

Det er de ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :wub

Tænk hvor meget tid man kunne bruge på diskussioner om strømpebånd og favorboxe :D

Og hvad er det de der favorbokse går ud på? Er det "bare" små gaveæsker til gæsterne?

Havde aldrig hørt om det, før jeg loggede på bryllupsklar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det de der favorbokse går ud på? Er det "bare" små gaveæsker til gæsterne?

Havde aldrig hørt om det, før jeg loggede på bryllupsklar :D

Ha ha, der er meget man ikke har hørt om, før man forvilder sig ind på bryllupsklar :D

Vi lavede æsker, som fungerede som bordkort. Det var ment som en hyggelig lille ting. Og så var der indhold i, som havde en eller anden betydning for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det de der favorbokse går ud på? Er det "bare" små gaveæsker til gæsterne?

Havde aldrig hørt om det, før jeg loggede på bryllupsklar :D

Bare en lille gave. Vi kunne slet ikke komme i tanke om, hvad der skulle i, så vi endte med chokolade :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, så fandt jeg også ud af at logge ind på bryllupsklar. Hvor ærgerligt at billederne er forsvundet :(

Men seriøst altså... Min beretning er på 46 sider :D Jeg havde virkelig ikke meget at give mig til dengang :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det de der favorbokse går ud på? Er det "bare" små gaveæsker til gæsterne?

Havde aldrig hørt om det, før jeg loggede på bryllupsklar :D

Jeg har aldrig forstået ideen i favourbokse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de ikke ;)

:) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig forstået ideen i favourbokse ;)

Jeg var ellers ved at tro, at man var en mærkelig brud, hvis man ikke lavede dem :D ;)

Til gengæld synes jeg, at de her er meget søde :)

ditunosimalahubu.jpg

Især fordi vi skal have mintgrønt tema ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, der er meget man ikke har hørt om, før man forvilder sig ind på bryllupsklar :D

Vi lavede æsker, som fungerede som bordkort. Det var ment som en hyggelig lille ting. Og så var der indhold i, som havde en eller anden betydning for os.

Bare en lille gave. Vi kunne slet ikke komme i tanke om, hvad der skulle i, så vi endte med chokolade :D

Tak for svar. Så havde jeg forstået det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, så fandt jeg også ud af at logge ind på bryllupsklar. Hvor ærgerligt at billederne er forsvundet :(

Men seriøst altså... Min beretning er på 46 sider :D Jeg havde virkelig ikke meget at give mig til dengang :lol

Wow det var ikke så lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det var ikke så lidt :D

Det er selvfølgelig ikke kun mig, der har skrevet, men jeg kan da godt glemme alt om lige hurtigt at læse den igennem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig ikke kun mig, der har skrevet, men jeg kan da godt glemme alt om lige hurtigt at læse den igennem :lol

Ah okay det er inkl. kommentarer ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal være tante til endnu en bette fersken  :loveshower  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ellers ved at tro, at man var en mærkelig brud, hvis man ikke lavede dem :D ;)

Til gengæld synes jeg, at de her er meget søde :)

ditunosimalahubu.jpg

Især fordi vi skal have mintgrønt tema ^_^

Vi havde ikke nogen og vores bryllup var ret perfekt ;)

Men de der er nu fine. Det er også mest det at skulle lave dem fordi det gør alle andre jeg var imod. Finder man de helt rigtige og der er en idé med det (og man gider lave dem), så er det jo fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig forstået ideen i favourbokse ;)

:ditto

Vi havde heller ikke nogen og min mand syntes i det hele taget ideen om at give gaver til gæsterne var fjollet :D

Åhhh... Bryllupper, det er bare det mest fantastiske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke nogen og vores bryllup var ret perfekt ;)

Men de der er nu fine. Det er også mest det at skulle lave dem fordi det gør alle andre jeg var imod. Finder man de helt rigtige og der er en idé med det (og man gider lave dem), så er det jo fint :)

I hear ya :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Vi havde heller ikke nogen og min mand syntes i det hele taget ideen om at give gaver til gæsterne var fjollet :D

Åhhh... Bryllupper, det er bare det mest fantastiske.

Det tror jeg faktisk også, at min (kommende) mand vil synes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ellers ved at tro, at man var en mærkelig brud, hvis man ikke lavede dem :D ;)

Til gengæld synes jeg, at de her er meget søde :)

ditunosimalahubu.jpg

Især fordi vi skal have mintgrønt tema ^_^

Åh, dem ville jeg have elsket at have som favour til vores bryllup! :loveshower

(Vi havde også mintgrønt tema ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde i øvrigt slet ikke favourbokse, men jeg synes ideen er sød - hvis man finder en, som passer og ellers synes det er hyggeligt.

Men at have det fordi "det gør 'man'", synes jeg er fjollet!!

Men veninde holdt reception på en kanalrundfartsbåd, som de havde lejet (uden turistguide, naturligvis :D ) og havde lavet små gaveposer til gæsterne, hvor der var et engangs champagneglas, et stykke kransekage, en sodavand, lidt snack osv. og det gav super meget mening der, for de havde jo ikke kunne dække op inden, men så fik hver gæst det de skulle bruge til receptionen. Super fint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke nogen og vores bryllup var ret perfekt ;)

Men de der er nu fine. Det er også mest det at skulle lave dem fordi det gør alle andre jeg var imod. Finder man de helt rigtige og der er en idé med det (og man gider lave dem), så er det jo fint :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.