Glowin

Michelle Bellaiche som Jordmoder på Tv2 nu :)

15 indlæg i dette emne

Skal i se det nye program der starter på Tv2 nu ?

I aften er det Michelle Bellaiche som skal prøve at være jordmoder. .. Jeg skal i hvert fald se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan tro jeg skal se det.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej jeg vælger dr1, og ser kender du typen. Men mener også, at det bliver genudsendt i weekenden, så ser jeg det der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg se, spændende spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg er også i fuld gang med at se det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg tudede lidt da jeg så det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv var det i dag..??

Nogle dr ved hvornår det bliver gendudsendt..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg så det også og under den sidste fødsel blev jeg bare skide sur.

Min mand var ved at dø at grin, for hun fik afvide at hun skulle presse alt hvad hun kunne da hun har den første ve sidder jeg og blvier gal og siger lidt højt hvad fanden fatter du ikke så pres da. Heldigvis får hun deres pige ud ved næste ve. Det var bare så flot gået.

Men jeg begyndte bare at græde da jeg så den bette pige ligge der og skulle have lidt startshjælp, nøj hvor er man bare magtesløs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg TUDEDE også!!

og endnu mere da den lille pige stak i vræl..pyhh.. Stærkt af forældrene at lade Michelle være med, og modigt at hende at kaste sig ud i sådan en opgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme program.... så fik man jo endnu mere lyst til graviditet, fødsel og flere børn :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj altså, hun var bare sej hende Michelle, men for pokker det var rørende til sidst, følte bare SÅ meget med mor, havde det selv som hende med smerterne.

Puha og så at den lille prinsesse havde startproblemer, der var jeg heeelt færdig, men endnu mere da den skønne lyd kom :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg tudede lidt da jeg så det :wub

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var spændende at se, men jeg kan godt forstå, at de er nødt til at være profesionelle, for hvem vil have en JM, der står og tuder, når det ikke lige går efter bogen?

Men hun gjorde det nu godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var spændende at se, men jeg kan godt forstå, at de er nødt til at være profesionelle, for hvem vil have en JM, der står og tuder, når det ikke lige går efter bogen?

Men hun gjorde det nu godt :)

Jeg kan ikke se det er forkert at en JM bliver rørt og viser det. Selvfølgelig alt med måde, for det duer jo ikke hvis han/hun sætter sig i et hjørne i krampegråd. Men kan ikke se det er forkert hvis man bliver så rørt at der kommer en tåre.

Jeg har selv haft en tåre ned af kinden OG været professionel på mit job. Er godt nok ikke på en fødegang, men på ortopædkirurgisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det også og blev faktisk ret imponeret over Michelle! Hun klarede det bare så super flot og at hun kunne se og røre ved moderkagen til sidst var bare så stærkt gået! Man kunne bare se hvordan hun udviklede sig mere og mere.

Og jeg sad også med tårer i øjnene ved den sidste fødsel og specielt, da barnet ikke græd og skulle ha' hjælp!

Tårerne trillede af lettelse, da man endelig hørte skrig.

Det berørte mig så meget, fordi parret havde prøvet at få børn længe og det var deres første, så MÅTTE det altså bare ikke gå galt.. suk, men hold da op en god udsendelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER