Ikendermigikke

At købe hus.

256 indlæg i dette emne

Kæmpe tillykke til jer :-) Hvor er det dejligt!

Vi afgiver også Bud (igen) på et andet hus... Så må vi se. Er bare i tvivl om de 140 kvm er nok til 4/5 mennesker. Vi kan så bygge ud med 60 kvm

Det kommer vel helt an på indretningen, tænker jeg. Vi har 122 m2 til 3 mennesker, og der ville uden problemer kunne være 2 mere, fordi vi har 4 værelser i alt (dog lidt små).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må vi se hvor hurtigt jeg kan få lavet det færdigt, så Taz kan smide mig ud og holde BK møde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto

Altså, vi har noget mere end 122 m2, men da vi kiggede hus, var vi ude og se huse på 200 m2 som var for små, og 140 som vi seriøst overvejede. Det var bare afhængig af indretning.

Fx. så vi huse med 4 værelser plus soveværelser, som dog alle var små værelser, men hvor huset var på 140, og vi valgte dem primært fra, fordi vi fandt dette hus som er på 200 m2, men stadig med en fin indretning og rigtig gode muligheder for at skabe noget nær drømmehuset :)

Men med udbygningen som giver 60 kvm oveni er der jo rigeligt plads. Min kæreste har en stor hjemme biograf og jeg har sagt at den ikke skal være i huset, hvis vi køber det.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh!!!! Jeg er i et totalt virvar af følelser!

Jeg er lykkelig for at vi forhåbentligt har fundet vores for-evigt hjem, og så er jeg pisse hamrende nervøs, for at der er noget som ødelægger det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh!!!! Jeg er i et totalt virvar af følelser!

Jeg er lykkelig for at vi forhåbentligt har fundet vores for-evigt hjem, og så er jeg pisse hamrende nervøs, for at der er noget som ødelægger det!

I get it! Men det skal nok lykkes for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhhh!!!! Jeg er i et totalt virvar af følelser!

Jeg er lykkelig for at vi forhåbentligt har fundet vores for-evigt hjem, og så er jeg pisse hamrende nervøs, for at der er noget som ødelægger det!

 

Det er vist meget normalt...

 

Jeg var et nervevrag helt frem til fortrydelsesfristen for sælger var udløbet - vi var også i direkte konkurrence med en anden køber - som faktisk havde skrevet en købsaftale under først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spændende! :glad

Og virkelig lækkert hus! Jeg hepper på alt går godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke taz og Jesper - jeg kan virkelig unde jer at i får til at købe jeres drømmehus - og fedt med den store have til børnene - det er unægteligt federe end at bo i lejlighed med børn hvor man jo ik har egen have., og alt det plads i får!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen!

Vi er så edderspændt stolte af os selv.

Bare fra sidste år og til nu, har vi arbejdet os op fra bunden, og nu står vi her; og skal underskrive på et hus, på torsdag. :7himmel

Det er så surrealistisk! Jeg kan slet ikke rumme det, og det går nok først op for mig, når vi står foran huset, med nøglen i hånden. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke taz og Jesper - jeg kan virkelig unde jer at i får til at købe jeres drømmehus - og fedt med den store have til børnene - det er unægteligt federe end at bo i lejlighed med børn hvor man jo ik har egen have., og alt det plads i får!!

Hvor er du dejlig Tina! :kiss

Det bliver SÅ godt med den have,og de to krudtbøller vi har ;)

Også bare at børnene får hvert deres værelse, og at vi har så meget rum, lys og plads omkring os.

Vi er en meget højrøstet og fyldende familie, og vi har BRUG for mere plads end vi har nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi se hvor hurtigt jeg kan få lavet det færdigt, så Taz kan smide mig ud og holde BK møde ;-)

Skal du smides ud for det?

Jeg klæder dig i et fransk stuepige kostume og fjerkost, og så kan du få lov til at være praktisk gris imens :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du smides ud for det?

Jeg klæder dig i et fransk stuepige kostume og fjerkost, og så kan du få lov til at være praktisk gris imens :D :lolhit

:-| pics or it didn't happen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du dejlig Tina! :kiss

Det bliver SÅ godt med den have,og de to krudtbøller vi har ;)

Også bare at børnene får hvert deres værelse, og at vi har så meget rum, lys og plads omkring os.

Vi er en meget højrøstet og fyldende familie, og vi har BRUG for mere plads end vi har nu. :)

Det er simpelthen så dejligt for jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i søde :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-| pics or it didn't happen!!!

It won't happen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

It won't happen ;-)

Aaaaw æv... 

 

in any case, så smider vi dig bare over i nr 3 under et bk møde, så kan dig og jan sidde og have ondt af hinanden xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger møblerne med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger møblerne med?

 

Det finder vi ud af når vi underskriver; jeg har skrevet i tilbuddet at sælger gerne måtte lade det stå de ikke ville have, så ville vi sørge for at bortskaffe eller benytte det. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det finder vi ud af når vi underskriver; jeg har skrevet i tilbuddet at sælger gerne måtte lade det stå de ikke ville have, så ville vi sørge for at bortskaffe eller benytte det. :-)

:Super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de dejlige lykønskninger! Man bliver sgu helt varm om hjertet :-)

Lige nu glæder jeg mig bare til vi har fået nøglen så vi kan komme igang med at transformere huset til vores drømmehjem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de dejlige lykønskninger! Man bliver sgu helt varm om hjertet :-)

Lige nu glæder jeg mig bare til vi har fået nøglen så vi kan komme igang med at transformere huset til vores drømmehjem :-)

Det tror jeg også jan gør xD :Lolhit

Ej stort tillykke fra os også! Glæder mig helt abnormt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER