Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Så må jeg da lige på banen.

Først tillykke til dig, Nynne! Hvor dejligt med en pige blandt februar drengene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mor til J&C fik også en pige, så vi når vel op på to piger og fire drenge? Når altså den sidste dreng gider indfinde sig, engang i marts :D

Det lyder godt nok som et hårdt forløb, Maja! Puha, jeg fik det helt dårligt over at læse, at han havde navlestrengen rundt om halsen. :(

Hvordan kan det være, at du havde så mange smerter under kejsersnit? Havde de ikke fået lagt epidural ordentligt?

Kæmpe :kram2 til dig, i hvert fald!

Lollerberg, det lyder også som om du trænger til et :kram2

Jeg håber, du får overskud til at skrive det hele ned, om ikke andet for at bearbejde det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og stadig ingen baby her, hvis I undrede jer. :D

Han møfler helt vildt rundt, så jeg håber lidt det er en skrøne, at de bliver stille op til fødslen ... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og stadig ingen baby her, hvis I undrede jer. :D

Han møfler helt vildt rundt, så jeg håber lidt det er en skrøne, at de bliver stille op til fødslen ... :D

Herman tonsede rundt lige til det sidste, så herfra er det klart en skrøne.

Og kom så igang med at fød, kvinde. Jeg vil se din søde baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Maja. Den gør lidt ondt. Håber du får snakket om det og har det ok, selvom det er hård læsning. Det lyder som om I har været heldige. Ig øv at du ikke var ordentlig smertedækket :( Det lyder bare ubehageligt. Av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været en tur i skoven idag. Så hyggeligt. Herman sov hele vejen igennem, men er tydeligvis glad for sin barnevogn :yay

Jeg blev ikke færdig med at læse min journal. Den er dælme lang :D Men skriver klart en fødselsberetning. Det gjorde jeg også med Aksel og det er klart en del af bearbejdelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor til J&C fik også en pige, så vi når vel op på to piger og fire drenge? Når altså den sidste dreng gider indfinde sig, engang i marts :D

Nå ja, kan jeg trække ammehjerne-kortet???

Det lyder godt nok som et hårdt forløb, Maja! Puha, jeg fik det helt dårligt over at læse, at han havde navlestrengen rundt om halsen. :(

Hvordan kan det være, at du havde så mange smerter under kejsersnit? Havde de ikke fået lagt epidural ordentligt?

Jeg tror spinal bedøvelsen var helt efter bogen, jeg har åbenbart bare så mange sammenvoksninger og arvæv pga endometriose og flere operationer at når de rodede et sted trak det ti andre steder.

Jeg fik smertestillende straks efter han kom ud, men jeg må indrømme at tårerne trillede og havde jeg kunnet havde jeg nok sparket til dem alle bag forhænget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en oplevelse Maja. Det lyder virkelig voldsomt! Jeg håber du har mulighed for at få snakket forløbet godt igennem og få det bearbejdet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at jinxe alt muligt, så tror jeg kranio makrel alligevel har haft en effekt, selvom hun kun lige gav ham et tjek. Han sov tre timer i barnevogn da vi kom hjem, derefter var han vågen i lidt over tre timer, hvor det rangerede alt fra hysterisk skrigeri til at ligge og kigge. Fik ham puttet ved 20 tiden hvor jeg også gik i seng. Mega sur baby omkring kl 23, men derefter har han faktisk været nem! Han har været nem at få til ro efter skift og amning, lige pt ligger han i mine arme hvor han faldt i søvn efter at have spist. Håber jeg kan flytte ham uden han vågner nu :glad

Hvis han vil sove i morgen (i dag) vil jeg prøve at få skrevet fødselsberetning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det holdt så et kvarter og han har skreget lige siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på, at det var det, der skulle til, Lpd.

I forgårs vækkede jeg hver tredje time for at give mad, men igår vågnede han selv "før tid" og viste tegn på sult

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det holdt så et kvarter og han har skreget lige siden :(

Øv, vi har lavet indlæg på samme tid... Måske bare lidt flere behandlinger??!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lpd :(

Nu kender jeg ikke til kst, men ved kiropraktor får vi altid at vide at der kan være en reaktion efterfølgende, fordi der er blevet arbejdet med baby. Kan det være det mon?

Så du mine svar angående maven? Aner ikke om det kan bruges, men vi var ihvertfald rigtig glade for at bruge biogaia engang imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på, at det var det, der skulle til, Lpd.

I forgårs vækkede jeg hver tredje time for at give mad, men igår vågnede han selv "før tid" og viste tegn på sult

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun behandlede ham som sådan ikke, men tjekkede bare og mente ikke der var andet end lidt spændinger i kraniet, så vi tilskriver det at hans mave har svært ved at vænne sig til min flødemælk, og han tager jo virkelig voldsomt på, så det giver god mening, men er hårdt når han bare er så ked af det :(

Har sovet med ørepropper i nat, det hjalp en del - så hørte jeg kun når han var ked af det for alvor, og når han skreg tog de lige det værste larm så jeg ikke selv endte med at hyle ;)

Biogaia er det ikke noget man bruger hvis de får ondt i maven af d dråber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biogaia er mælkesyrebakterier i flydende form. Det kan rette op på ubalance og det skader ikke. Prøv at Google det eventuelt. Vi havde virkelig god gavn af at bruge en flaske engang imellem. Det gav en meget bedre mave og mindre luft og ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biogaia er mælkesyrebakterier i flydende form. Det kan rette op på ubalance og det skader ikke. Prøv at Google det eventuelt. Vi havde virkelig god gavn af at bruge en flaske engang imellem. Det gav en meget bedre mave og mindre luft og ondt

Det anede jeg ikke - det er klart værd at prøve. Vi bruger sukkervand og jeg synes også det virker, om det mest er placebo ved jeg faktisk ikke, men pyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en fødselsberetning klar fra mig :) den blev lidt lang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det anede jeg ikke - det er klart værd at prøve. Vi bruger sukkervand og jeg synes også det virker, om det mest er placebo ved jeg faktisk ikke, men pyt ;)

Jeg kendte det heller ikke, men blev total fan. Vi skal klart bruge det igen hvis Herman kommer til at døje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en fødselsberetning klar fra mig :) den blev lidt lang

Glæder mig til at læse den så snart jeg får tid :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor synd han har ondt i maven, lpd. :kram2

Jeg håber enten dråber eller terapi hjælper. :)

Jeg vil skynde mig ind og læse din fødselsberetning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor synd han har ondt i maven, lpd. :kram2

Jeg håber enten dråber eller terapi hjælper. :)

Jeg vil skynde mig ind og læse din fødselsberetning!

Tak søde, jeg håber også han snart får lidt ro. Lige pt sover han i barnevognen, tror han har ligget der i 3,5 time nu! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hjemme igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER