Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Jeg har gået hele vejen hen til Aksels vuggestue og hjem igen :glad

Nu er jeg også bare træt, men man bliver altså glad for lidt i denne her tilstand :D Der er for øvrigt kun 10 minutters gang hver vej, så det var ikke ligefrem en maraton ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen veer endnu. Iiihhh altså. :D

Så nu tager vi hjem, og skal møde igen i morgen tidlig, hvis ikke der sker noget i nat. Kryds fingre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen veer endnu. Iiihhh altså. :D

Så nu tager vi hjem, og skal møde igen i morgen tidlig, hvis ikke der sker noget i nat. Kryds fingre! :)

De kommer i nat. Jeg tror på det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen veer endnu. Iiihhh altså. :D

Så nu tager vi hjem, og skal møde igen i morgen tidlig, hvis ikke der sker noget i nat. Kryds fingre! :)

Krydser alt hvad krydses kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom første sammenbrud herhjemme :(

Jeg har ondt i mine bryster, min syning niver og gør ondt og det føles som om det bare aldrig bliver bedre, jeg er fuldstændig smadret og træt og kan ikke overskue noget og Aksel prøver for alvor grænser af, er umulig at styre og slår og niver og kradser Herman.

Jeg siger op! Og vi har ikke noget chokolade og det eneste jeg har lyst til er at æde mig tyk og fed og sove 100 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen veer endnu. Iiihhh altså. :D

Så nu tager vi hjem, og skal møde igen i morgen tidlig, hvis ikke der sker noget i nat. Kryds fingre! :)

Krydser fingre, og jeg tror altså også det kan nå at blive i nat! Mine veer startede lige efter jeg havde opgivet helt og gik i seng :glad

Hepper på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre, og jeg tror altså også det kan nå at blive i nat! Mine veer startede lige efter jeg havde opgivet helt og gik i seng :glad

Hepper på dig!

Åh ja, det gjorde mine da også - de rigtige af dem altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom første sammenbrud herhjemme :(

Jeg har ondt i mine bryster, min syning niver og gør ondt og det føles som om det bare aldrig bliver bedre, jeg er fuldstændig smadret og træt og kan ikke overskue noget og Aksel prøver for alvor grænser af, er umulig at styre og slår og niver og kradser Herman.

Jeg siger op! Og vi har ikke noget chokolade og det eneste jeg har lyst til er at æde mig tyk og fed og sove 100 timer

Årh søde du. Det lyder altså også hårdt :( er din mand hjemme til at hjælpe? Kan du evt putte Herman i en vikle, så du har hænderne fri til Aksel?

Der er ikke noget at sige til det er svært for Aksel pludselig at være blevet storebror. Stort kram til jer alle :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde du. Det lyder altså også hårdt :( er din mand hjemme til at hjælpe? Kan du evt putte Herman i en vikle, så du har hænderne fri til Aksel?

Der er ikke noget at sige til det er svært for Aksel pludselig at være blevet storebror. Stort kram til jer alle :kram :kram2

Min mand er her heldigvis og tager en stor del af slæbet, men han brænder også ud kan jeg mærke. Min svigermor kommer imorgen til og med fredag for at hjælpe til, fordi Jens skal på kursus. Det er nok meget godt for alle parter.

Min krop er slet ikke ovenpå endnu, så jeg kan ikke rigtig noget. Kan ikke engang sætte mig på gulvet og lege med duplo :( Herman er så nem og kan ligge i liften - det er mig der er problemet.

Lige nu er jeg bare vildt træt af det hele og orker ikke mere. Jens er oppe for at putte Aksel og imens tog jeg mig lige en ordentlig tudetur. Mon ikke det kan løsne lidt? Og om lidt går jeg ud og stjæler en af Aksels is i fryseren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep. :kram2

Jeg satser på at de kommer i nat, de kære veer. :D

Åhr, lollerberg, det lyder også bare hårdt. :kram2

Jeg kan slet ikke forestille mig, at der også skal tages hensyn til en storebror, oven i den lille nye baby.

Kan der gøres noget ved syningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep. :kram2

Jeg satser på at de kommer i nat, de kære veer. :D

Åhr, lollerberg, det lyder også bare hårdt. :kram2

Jeg kan slet ikke forestille mig, at der også skal tages hensyn til en storebror, oven i den lille nye baby.

Kan der gøres noget ved syningen?

Nej, det var altså også langt nemmere med Aksel dengang. Det er jo også helt fantastisk at se de to og Aksels store kærlighed til Herman, men nøj hvor det også bare trækker tænder ud, og jeg føler ikke jeg kan gøre det store, fordi jeg er så begrænset fysisk og ellers sidder og ammer eller sådan noget.

Jeg ved ikke med syningen. Ifølge sp igår er det meget normalt. Jeg har ikke prøvet det før, så har ingen anelse, men jeg er bare virkelig træt af det nu. Jeg vil bare have det godt, genvinde min energi og kunne noget igen.

Jeg har total nedtursaften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer snart. :kram2

Det er sådan en ringe trøst, når man står i det, men det bliver altid bedre.

Jeg håber din mand kan få puttet Aksel, så du kan have en god nedtur i fred, og så er det forhåbentlig lysere i morgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer snart. :kram2

Det er sådan en ringe trøst, når man står i det, men det bliver altid bedre.

Jeg håber din mand kan få puttet Aksel, så du kan have en god nedtur i fred, og så er det forhåbentlig lysere i morgen. :)

Jeg ved det jo godt. Alt ser mega mørkt ud lige nu, men imorgen er det bedre. Tak for at minde mig om det :kiss Jeg har stadig nedtur, men det skal nok blive bedre. Det tror jeg på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er her heldigvis og tager en stor del af slæbet, men han brænder også ud kan jeg mærke. Min svigermor kommer imorgen til og med fredag for at hjælpe til, fordi Jens skal på kursus. Det er nok meget godt for alle parter.

Min krop er slet ikke ovenpå endnu, så jeg kan ikke rigtig noget. Kan ikke engang sætte mig på gulvet og lege med duplo :( Herman er så nem og kan ligge i liften - det er mig der er problemet.

Lige nu er jeg bare vildt træt af det hele og orker ikke mere. Jens er oppe for at putte Aksel og imens tog jeg mig lige en ordentlig tudetur. Mon ikke det kan løsne lidt? Og om lidt går jeg ud og stjæler en af Aksels is i fryseren.

Her er vi også fælles om frustrationerne, jeg synes det hjælper meget at vi sætter ord på og snakker om de ting der også er svære!

Jeg kan sagtens forstå det er hårdt at være så begrænset, især når man har et ældre barn der også skal have opmærksomhed. Kan I evt have noget duplo med op i sofaen eller ved spisebordet?

Håber du fandt en god is :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååå... Er jeg den eneste der konstant tjekker gruppen her i ren spænding? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååå... Er jeg den eneste der konstant tjekker gruppen her i ren spænding? :D

Nej :D Er simpelthen så spændt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :D Er simpelthen så spændt :glad

Hvordan går det med dig i dag? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig i dag? :kram2

Bedre, synes jeg. Jeg har lidt mere mod på det hele nu. Det var vist en dum hormon-dag igår.

Og hey, er hun ikke ret stille idag? Har hun overhovedet skrevet idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre, synes jeg. Jeg har lidt mere mod på det hele nu. Det var vist en dum hormon-dag igår.

Og hey, er hun ikke ret stille idag? Har hun overhovedet skrevet idag?

Det var godt at høre :yay

Nogle gange har man bare brug for at tude.

Jo, hun er meget stille og har ikke skrevet. Håber det er fordi den lille martsbaby vil ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet spændende her. :(

Stadig ingen effekt af pillerne. Hvis jeg ikke har fået veer eller åben livmodermund efter den sidste kl 17 i dag, vil de lægge ballonkateter. Det frygter jeg virkelig. :(

Normalt er jeg pivet med gynækologiske undersøgelser, og lige nu er det hele bare spændt og ømt i forvejen.

Og hvis de lægger det, skal jeg indlægges på afdelingen. Det er ikke det sjoveste sted at være!

Så i dag er det mig, der har lidt nedtur. Aller mest er jeg ked af, at igangsættelsen trækker så meget ud, for hele formålet var jo, at jeg ikke skulle bekymre mig om, at der går noget galt over termin. For hver dag der går uden resultat, bekymrer jeg mig mere og mere. Øv. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det går bedre med dig, lollerberg. :kram2

Hvad med dig, lpd, har I fået noget søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Øv :( Jeg troede virkelig stilheden betød fødsel :(

Håber virkelig der snart sker noget mere. Det er frustrerende bare st gå og vente. Sådan skulle det jo slet ikke være for dig.

Jeg hepper sådan på at han snart vil ud :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, hvad er han for en bandit!

Jeg har jo ikke selv prøvet, men kender en der har fået lagt ballonkateter - hun siger det gør lidt ondt at få det lagt, men det går hurtigt og derefter mærker man det ikke.

De holder godt øje med dig og baby, husk på det :kram2

Hvis der var det mindste galt ville de gribe ind - du har en sund og rask bebs i maven, og han har det bare for godt derinde til han vil ud i dette møgvejr. Han fejler helt sikkert ikke noget, selvom jeg virkelig godt forstår dine bekymringer :kram

Arthur var egentlig nem nok i nat, men jeg er simpelthen en idiot. Jeg drømmer meget livagtigt desværre, og kan ikke helt holde styr på hvad der sker i virkeligheden og hvad der sker i mit hoved :( han var vågen ved 1 tiden hvor min kæreste skiftede og jeg ammede ham. Vågnede op et par timer senere og var helt sikker på at han ikke var blevet ammet, men at min kæreste bare havde lagt ham i vuggen igen, så jeg flår stakkels lille Arthur op af vuggen og lægger ham til :( han tog det heldigvis ret pænt, men var selvfølgelig ikke klar på at sove bagefter. Nøøøj jeg har dunket mig selv oveni hatten og er faktisk ret skræmt over hvad manglende søvn kan gøre!

Fra nu af har jeg en blok med i seng, og så bliver der ført journal over hvornår han sover, er vågen, bliver skiftet og bliver ammet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen effekt af pillerne, så om lidt skal jeg have lagt ballonkateter. Puha, hvor jeg har det dårligt lige nu. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen effekt af pillerne, så om lidt skal jeg have lagt ballonkateter. Puha, hvor jeg har det dårligt lige nu. :(

Øv, søde :(

Håber det hjælper - og at det er til at holde ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER