Tinakp

Fra skrot til slot... Eller et pænere hus...

180 indlæg i dette emne

Hvor er det han laver kontor?

hvem laver badeværelset for jer?

Det er der, hvor vores forgang var... Så den er blevet sløjfet så vi egentlig får et lille meget lille ekstra rum...

Det er selveste Brian Nielsen fra bølling der laver vores badeværelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LGNjH2N.jpg

Så kom der gulv på i det lille kontor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor bliver det godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor bliver det godt :yay

Tak for det søde! Specielt fordi det må være svært at for andre at forestille, hvad det er slutresultatet skal ende med... Lige nu ser det bare trist ud... Men jeg glæder mig så meget til at vise jer billeder af det færdige resultat ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da rigtig fint :) Jeg er vildt misundelig på det med at få et lille kontor :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det søde! Specielt fordi det må være svært at for andre at forestille, hvad det er slutresultatet skal ende med... Lige nu ser det bare trist ud... Men jeg glæder mig så meget til at vise jer billeder af det færdige resultat ...

Jeg kan sagtens forestille mig det lille kontor :)

Jeg synes det er total god udnyttelse af få, ellers lidt spildte, kvadratmeter :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da rigtig fint :) Jeg er vildt misundelig på det med at få et lille kontor :) :) :)

Tak for det Lise! Jeg synes at det var vildt genialt da Torben foreslog det, for vi brugte aldrig den indgang. Og når nu vi kun har 126 kvm, så er det jo netop med at udnytte hver eneste kvm. Og vi har kun to værelser foruden soveværelse. Og de to værelser skal jo bruges til børneværelser... Og vi manglede seriøst et kontor, eller et sted til mapper, computer osv...

Jeg glæder mig helt vildt til, at han får sat bordplade på også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forestille mig det lille kontor :)

Jeg synes det er total god udnyttelse af få, ellers lidt spildte, kvadratmeter :) :)

Ja det synes jeg egentlig også! Han er ikke helt tabt, min mand - både ifht Elins værelse,motor han fik lavet en masse opbevaring (fordi det er et lille værelse) men også det her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der, hvor vores forgang var... Så den er blevet sløjfet så vi egentlig får et lille meget lille ekstra rum...

Det er selveste Brian Nielsen fra bølling der laver vores badeværelse!

Nååå :D fedt nok!

næææ, har i besøg af Brian murer?? så fornemt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der endelig sket noget på badeværelset i dag..

E0miDIz.jpg

YPFNza5.jpg

fufYOPr.jpg

Fvnre4b.jpg

lp8SrY8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver godt nok noget helt andet. Glæder mig til at se det helt færdigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare rigtig godt :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver godt nok noget helt andet. Glæder mig til at se det helt færdigt

Ja virkelig noget helt andet! Så det bliver sjovt når det bliver helt færdigt - og så sammenligne med det gamle. For det bliver en hel anden stil....

Men jeg garanterer dig, at det bliver fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare rigtig godt :wee

Ja det tror jeg virkelig også! Selvom det måske er svært ud fra, hvordan det ser ud på nuværende tidspunkt ... Men tak Alice! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt... jeg havde forestillet mig at klinkerne var meget mindre.. men det bliver da helt vildt godt Tina! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt... jeg havde forestillet mig at klinkerne var meget mindre.. men det bliver da helt vildt godt Tina! :yay

Det kan nok også godt snyde lidt på billeder - altså fra de første jeg viste... Men de er en ganske standard mål på 30x60... Men jeg synes faktisk at de ser størrer ud på væggen hvor bordet skal hænge end i bruserummet... Men det er samme str...

Jeg tror virkelig også at det bliver godt... Jeg glæder mig til at se det, efter at han har været i gang i dag.. Han starter tidligt den kære murer - kl 6.15 er han allerede i gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan nok også godt snyde lidt på billeder - altså fra de første jeg viste... Men de er en ganske standard mål på 30x60... Men jeg synes faktisk at de ser størrer ud på væggen hvor bordet skal hænge end i bruserummet... Men det er samme str...

Jeg tror virkelig også at det bliver godt... Jeg glæder mig til at se det, efter at han har været i gang i dag.. Han starter tidligt den kære murer - kl 6.15 er han allerede i gang...

Glæder mig til at se det irl. ;)

Mads starter også kl 6 for tiden... han måler gågaden i Herning, og der kan han ikke måle efter kl. 10 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wLKL3Tp.jpg

FpYlNfd.jpg

Så er der blevet lagt gulv på! Uh det bliver så fedt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal ligges en kant rundt forneden med den mørke klinke og så bliver døren selvf også skifter lige som de andre i huset, lige så snart at de er færdige...

Otto har bestemt ikke gjort noget godt for den dør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu magle det ser godt ud! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara! Jeg er så utålmodig efter at se det hele sammen! Tror at det bliver det nye yndlingsrum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara! Jeg er så utålmodig efter at se det hele sammen! Tror at det bliver det nye yndlingsrum

Det kan jeg godt forstå! har det pp samne måde med mit nye køkken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud :yay

Tak for det søde! :) og tænk, det er kun starten ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg love for at Torben fik lavet noget kontor!

Han har kørt videre i egetræs bordplade stilen som på elins værelse og som i køkkenet... Så jeg synes at det er meget gennemført af ham..

De hvide skabe er faktisk fra vores badeværelse - de var nemlig for fine til bare at kassere ...

Jeg må sige at jeg igen tager hatten af for min tømrermand og hvad han får udrettet når vi er hjemmefra :kuller

XqsSK4b.jpg

VB6QFGk.jpg

bUx77FE.jpg

sSONPnM.jpg

VErYtUs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER