Tinakp

Fra skrot til slot... Eller et pænere hus...

180 indlæg i dette emne

Godt min mand ikke er jæger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billeder fra haven i fredags, hvor elin får sin lidt tidlige fødselsdagsgave fra mor og far stillet op.

lU0X65G.jpg

DFK9REV.jpg

En træt Torben, der arbejder alt for meget tager sig et hvil i en papkasse fra Harald Nyborg ( det er vores nye udendørs drømmeseng)

dCWE1gD.jpg

zSs6H6v.jpg

JlU63xc.jpg

Elin hjalp morfar med at samle "trampomolin" ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt min mand ikke er jæger ;)

Det skal du vist også være... Selvom det er noget godt kød man får en gang imellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt morfar kunne hjælpe, når nu Torben tager en velfortjent lur på jeres nye drømmeseng... Husk at tage den med ind, ellers bliver den rimelig hurtig mør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt morfar kunne hjælpe, når nu Torben tager en velfortjent lur på jeres nye drømmeseng... Husk at tage den med ind, ellers bliver den rimelig hurtig mør :D

Haha jeg tror desværre allerede skaden er sket...

Torben er også lidt trist over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du vist også være... Selvom det er noget godt kød man får en gang imellem...

Kødet nupper jeg ellers gerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete der lidt mere på badeværelset:

Nu er der blevet lagt nye rør og vandrør ned, blevet isoleret og støbt... Og allerede i næste uge kan vi få lagt klinker på...

cCKIZTd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete der lidt mere på badeværelset:

Nu er der blevet lagt nye rør og vandrør ned, blevet isoleret og støbt... Og allerede i næste uge kan vi få lagt klinker på...

cCKIZTd.jpg

Ej hvor lækkert Tina! :yay

Hvilke klinker har i valgt og hvad med elementer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det godt Tina! Hvad skal i give for at få lagt klinker? Vi har også et badeværelse der hænger lidt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert Tina! :yay

Hvilke klinker har i valgt og hvad med elementer?

Jeg kan lige prøve at ligge det billede ind som Torben tog af dem, da vi sku udvælge dem. Det er den lyse klinke, der står op af væggen - det er den klinke der kommer halvt op af væggen og rundt ved badekaret. Og klinken til gulvet, er den lyse grå.

Jeg ville gerne have haft den mørke grå, og det var også Torbens oprindelige tanke. Men vi blev enige om, at det ville mest praktisk i fht kalk med den lyse

wsqVT2p.jpg

Elementerne har jeg ik lige et billede af, men skabene bliver sort eg og bordpladen en hvid stenplade med glas stykker i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det bliver mega godt Tina! :yay

Puha de elementer lyder dyrt! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det godt Tina! Hvad skal i give for at få lagt klinker? Vi har også et badeværelse der hænger lidt <_<

Tak Alice! Det ved vi ik endnu - det finder vi ud af, når regningen kommer.., men jeg kan lige skrive det, når vi ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alice! Det ved vi ik endnu - det finder vi ud af, når regningen kommer.., men jeg kan lige skrive det, når vi ved det.

Det må du meget gerne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det bliver mega godt Tina! :yay

Puha de elementer lyder dyrt! :o

Jamen det bliver bare så godt! Og vi var enige om hvad det sku være - det er rart når man deler samme smag. Men da vi fik prisen at vide, var vi rundt og kigge på 6 andre løsninger - men der var nærmest ingenting sparet. Men HTH er bare dyrt...

Men det er forhåbentlig også første og sidste gang vi skal lave badeværelse... Lige nu er jeg glad for at vi kun har et badeværelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det bliver bare så godt! Og vi var enige om hvad det sku være - det er rart når man deler samme smag. Men da vi fik prisen at vide, var vi rundt og kigge på 6 andre løsninger - men der var nærmest ingenting sparet. Men HTH er bare dyrt...

Men det er forhåbentlig også første og sidste gang vi skal lave badeværelse... Lige nu er jeg glad for at vi kun har et badeværelse!

Ja det er da forhåbentlig sidste gang i skal det ;)

glæder mig til at se det færdigt!

i kommer ikke til at mangle et væghængt puslebord???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige lidt billeder fra forsiden af huset... Elin gik rundt og tullerede og så ku jeg få ordnet bare en lille smule udenfor, som ellers har været en murbrokker og træ...

Man kan nok også stadig fornemme det... Der skal lige fejes engang mere...

Zv4Llu9.jpg

sVHZzgQ.jpg

jcbZr2x.jpg

xp2vXGc.jpg

2fE8jB9.jpg

68YjVPk.jpg

KSkHGpj.jpg

Støvlerne har elin lavet i dp - de er bare så fine!

Og fra den forbudte have... Der nåede jeg også lige lidt, ikke meget men en start. Så er det meningen at der kommer nogle blomsterkrukker derind og evt nogle kulørte lamper til at hænge op i træerne..

dNtg6lH.jpg

MqtiSA1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da forhåbentlig sidste gang i skal det ;)

glæder mig til at se det færdigt!

i kommer ikke til at mangle et væghængt puslebord???

Nej det gør vi ikke lige ... Haha, desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare godt Tina! Jeg kunne sagtens sidde under lysekronen og drikke en iskaffe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare godt Tina! Jeg kunne sagtens sidde under lysekronen og drikke en iskaffe ;)

Haha - vi to tænker altså meget ens! Hvis du kommer forbi Alice, så skal jeg nok sørge for at der er al den iskaffe dig og lillepigen kan drikke!

Uh iskaffe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - vi to tænker altså meget ens! Hvis du kommer forbi Alice, så skal jeg nok sørge for at der er al den iskaffe dig og lillepigen kan drikke!

Uh iskaffe...

Uhmm iskaffe. Jeg forudser at jeg må syd på i min sommerferie. Kombineret med stof shopping i Videbæk måske? De har nemlig snart sommerudsalg :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - er det to olielamper, I har stående udenfor? Hvor er de i givet fald fra? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - er det to olielamper, I har stående udenfor? Hvor er de i givet fald fra? :)

Godt spottet - ja det er det! Men de har faktisk ikke været tændt særlig meget... For der gik ik lang tid før at jeg ik ku tænde dem. Det er mange år siden jeg har købt dem, så jeg kan desværre ik huske hvor de er købt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger nok ik så meget, synes bare at det er sjovt at have billeder af processen, som lige nu er liiiiidt langsommelig. Vi havde regnet med at de måske var begyndt med klinker i denne uge.

Men sådan ser badeværelset ud lige nu..

9ifuth3.jpg

1OsC8mc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her er grunden til at elin og jeg skal udvandre her i weekenden:

npH4xC0.jpg

DgVrX4W.jpg

Det ser heller ik ud af så meget endnu, men nu har Torben spartlet og selv lavet gulv. Så skal han til at lægge trægulv på og lave bord og hylder og skabe - og så sku det gerne blive til et lille fint kontor...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det han laver kontor?

hvem laver badeværelset for jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER