Tinakp

Fra skrot til slot... Eller et pænere hus...

180 indlæg i dette emne

Nyt på elins værelse:

En pind elin selv har fundet er blevet til svævende bøjlestang.. Man kan også bruge den til at hænge andre ting op i, så som julepynt, tegninger eller andet...

MsdgnDv.jpg

Billede jeg har lavet for ca 3 år siden - endelig kom de op

j7RgZXk.jpg

Ia8PxT1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og billeder kom op på lillebrors værelse

aojaoXA.jpg

rUd9fx7.jpg

33xqD7K.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fliser I har fået på gulvet på badeværelset - hvad hedder de og hvor er de fra? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag da lige og give dem en kalender med uge numre :shooter

Sikke en forskel med den dør :biglove kan Otto ikke lide lukkede døren? :)

Ja og sælgeren vi snakkede med fik udtrykkeligt at vide at jeg stod og sku føde lige om lidt og derfor var uge 28 sent i forvejen.. Men vores håndværker som vi køber det igennem fik en mail om at det nok først kom i uge 32....!

Ja en kæmpe forskel med den dør! Nu mangler vi bare karme.. ;)

Otto boede tidligere på badeværelset, når vi var på arbejde, fordi vi ik turde st lade ham ha hele huset pga trægulve i hele huset - og hvis nu han tissede...

Men nej, han ku vist ikke li at være derinde haha ... Men nu har han hele huset og det går så fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fliser I har fået på gulvet på badeværelset - hvad hedder de og hvor er de fra? :)

De er fra stark og jeg mener at de kostede 178 kr pr stk... Men jeg kan ik huske hvad de hedder - Torben vil lige finde ud af det, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebrors værelse;

u1HiFwV.jpg

FnzRxN3.jpg

Zx0DfwD.jpg

dFMzFhM.jpg

L1X6OW0.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er fra stark og jeg mener at de kostede 178 kr pr stk... Men jeg kan ik huske hvad de hedder - Torben vil lige finde ud af det, hvis det er?

Meget gerne! Det er lige sådan noget i den dur Jeg forestiller mig til vores bryggers. Men det er vist noget med det skal være en anden slidstyrke end til badeværelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget gerne! Det er lige sådan noget i den dur Jeg forestiller mig til vores bryggers. Men det er vist noget med det skal være en anden slidstyrke end til badeværelse.

Vi har faktisk bestilt rigeligt fordi Torben vil i gang med at ligge de samme fliser i vores bryggers efter lillebrors ankomst. Og mureren sagde at dem ku vi godt bruge til bryggers. Og det sagde ham vi snakkede med i stark også. Men jeg ved faktisk hvad slidstyrken er....

Det er da så fedt med alt det i skal i gang med hva? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk bestilt rigeligt fordi Torben vil i gang med at ligge de samme fliser i vores bryggers efter lillebrors ankomst. Og mureren sagde at dem ku vi godt bruge til bryggers. Og det sagde ham vi snakkede med i stark også. Men jeg ved faktisk hvad slidstyrken er....

Det er da så fedt med alt det i skal i gang med hva? :yay

Nå super!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå super! Vi så bare ved garant at se hævdet nogle forskellige grupper efter hvilket rum det var til.

Ja det er sindssygt spændende. Og skræmmende. Allan er jo bestemt ikke håndværker, så vi aner intet selv. Haha.

Men jeg kan også mærke det allerede stresser mig lidt. :unsure

Det kan også nemt være at der er nogle der er bedre til bryggerset end dem vi har fundet... Og garant ved nok lidt mere om fliser end stark ... Men hvis i får brug for råd og vejledning ifht byggeri osv. Så er jeg sikker på at Torben gerne vil være behjælpelig, bare sig til...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også nemt være at der er nogle der er bedre til bryggerset end dem vi har fundet... Og garant ved nok lidt mere om fliser end stark ... Men hvis i får brug for råd og vejledning ifht byggeri osv. Så er jeg sikker på at Torben gerne vil være behjælpelig, bare sig til...!

Tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev soveværelset gjort helt færdig ..., synes nu at det er blevet ok hyggeligt.

SwC3mOi.jpg

Og så sætte jeg lige en lyskæde på bøjlestangen på elins værelse

DaE2NmG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå fint :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fint :wub Dybt misundelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå fint :biglove

Tak Sara...

Det er efterhånden også ved at være sådan at jeg ikke kan finde ud Af hvilket rum jeg bedst kan li, fordi Torben har gjort det så fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega fint :wub Dybt misundelig

Taark min ven :loveshower

Jeg er virkelig også blevet rigtig glad for vores lille hytte på 126 kvm.. Selvom vi godt ku ha brugt den tilbygning vi havde planer om, så ef jeg SÅ glad for vores beslutning om at renovere i stedet så vi har haft mere luft til at forskønne hele huset ( næsten) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sara...

Det er efterhånden også ved at være sådan at jeg ikke kan finde ud Af hvilket rum jeg bedst kan li, fordi Torben har gjort det så fint...

Det kan jeg godt forstå! :) har i slet ikke fået status på inventar til badet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! :) har i slet ikke fået status på inventar til badet??

Nej det har vi ik.. Jeg spurgte også Torben om ik jeg måtte ringe og banke i bordet, men problemet er at det går igennem vores håndværker... Men jeg tror at jeg vil spørge Torben til om vi ik skal snakke med vores håndværker i morgen - bare så vi er bare lidt forberedt på om det lige pludselig kommer mens vi evt er på sygehuset..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Torben i gang med badeværelset igen efter en meget lang leveringstid på HTH inventar ... Og vi har så fundet ud af at sælgeren er blevet fyret i mellemtiden , så det er derfor han har været lidt svær at få fat i :lolhit

ZHmIwyx.jpg

5XfKb6u.jpg

Der mangler selvf lidt endnu - som spejl, vandhane, greb osv - men ku ik lade være med lige at ligge det ind..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kl9duZ4.jpg

Et nærbillede af bordpladen ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold hvor bliver det bare flot :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh så lækkert! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare lækkert :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser godt ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor kommer det til at blive lækkert! :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER