Morpige

Dansk Melodi Grandprix 2011

43 indlæg i dette emne

Hvem tror I vinder?

Jeg sad lige og lyttede her : http://www.dr.dk/melodigrandprix/Artikler/2011/lyt.htm

og læste her: http://www.dr.dk/melodigrandprix/solister/solisterne2011.htm

og jeg tænker at dem her:

A Friend in London - New Tomorrow

Anne Noa - Sleepless

Jeffrey - Drømmen

Godt kunne gå hen og vinde.

Jeg er lidt træt af at de henter udlændinge ind for at synge. Så er det jo ikke længere et spørgsmål om at vinde for sit land, men om at købe den bedste sang og sanger... hvad synes I?

DMGP 2011 - Lørdag 26.2. kl. 20.30 på DR1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej det er da mod alle regler, at man kan høre sangene inden dagen. Det plejer da først at blive offentliggjort på selv melodi gran prix dagen...

Hvorfor laver de det hele om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej det er da mod alle regler, at man kan høre sangene inden dagen. Det plejer da først at blive offentliggjort på selv melodi gran prix dagen...

Hvorfor laver de det hele om?

man kan kun høre ganske lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige ud fra de korte smagsprøver tror jeg at A Friend in London - New Tomorrow, har en god chance. Jeg tror også, at det er den, jeg bryder mig mest om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige ud fra de korte smagsprøver tror jeg at A Friend in London - New Tomorrow, har en god chance. Jeg tror også, at det er den, jeg bryder mig mest om :)

ja det er klart den bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer ikke til at se det, for vi skal på Hereford og voldæde:blush, men håber jeg når bare noget af det. Jeg har bevidst valgt ikke at høre sangene på forhånd, for synes det er noget fis... De skal jo først høres på dagen - ellers er det bare ikke rigtigt Grand Prix!:box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer ikke til at se det, for vi skal på Hereford og voldæde:blush, men håber jeg når bare noget af det. Jeg har bevidst valgt ikke at høre sangene på forhånd, for synes det er noget fis... De skal jo først høres på dagen - ellers er det bare ikke rigtigt Grand Prix!:box

ja sådan tænker jeg også normalt. Men sidste år hørte alle dem før mig og dem jeg var sammen med den aften, kendte sangene på forhånd og kunne derfor bedre "stemme"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har været inde for at printe stemmesedler ud?

Jeg har fundet stemmesedlen her http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/00279ab7/vrexaeafhfdhzrwpzufgserdzjvtddfv/Stemmeseddel_DMGP11.pdf

Men når jeg printer er det kun de første 4 sange der kommer....

Er det også sådan hos jer???

Vi skal på weekendtur, og tager afsted i morgen, så jeg er jo nødt til at printe dem så vi kan få dem med :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har været inde for at printe stemmesedler ud?

Jeg har fundet stemmesedlen her http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/00279ab7/vrexaeafhfdhzrwpzufgserdzjvtddfv/Stemmeseddel_DMGP11.pdf

Men når jeg printer er det kun de første 4 sange der kommer....

Er det også sådan hos jer???

Vi skal på weekendtur, og tager afsted i morgen, så jeg er jo nødt til at printe dem så vi kan få dem med :unsure

tjekker lige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får det hele med ud. Du kan give mig din email. Så kan jeg prøve at "gemme" pdf filen igen, og emaile den til dig :) (Send dem på pm)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå jeg kunne vedhæfte den her, så gør jeg det :) Nu fylder den mindre og burde virke på din printer :)

Stemmeseddel_DMGP11.pdf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå jeg kunne vedhæfte den her, så gør jeg det :) Nu fylder den mindre og burde virke på din printer :)

Ihh.... TUSIND tak for hjælpen Pernille :kiss

Så kan Melodi Grand Prix bare komme an :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op jeg viste slet ikke at det var i nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt :)

Godt vi fik lavet en tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg

skal helt sikker se det i morgne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg

skal helt sikker se det i morgne.

:) Også her og med slik til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i hvert fald se det, og jeg glæder mig.

Jeg har været inde at lytte til sangene, og min favorit er sang nummer 1, Slepless. Den er i øvrigt skrevet af samme sangskriver, som skrev Tysklands vindermelodi.

Med hensyn til at offentliggøre sangene på forhånd, synes jeg, det er helt i orden. Andre europæiske lande gør det samme inden deres show. Man skal tænke på, at ved at de forskellige landes sange offentliggøres før både semifinaler og selve finaalen, vil det efter min mening være en styrke, at det er en sang, som man kan lide ved flere gennemlytninger og ikke nødvendigvis den, der "vinder" ved en enkelt gennemlytning.

Det er uundgåeligt i disse tekniske Youtube-tider, at sangene ikke bliver offentliggjort, så hvorfor ikke bare hoppe med på vognen? Det er jo stadig spilleregler, der er lige for alle landene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På dr.dk kan man høre dem i fuld længde...

Den der "Emma" er godt nok skidt... Ellers synes jeg faktisk det er nogen ok sange... Ikke lige hvad man forbinder med Melodi Grand Prix, men mere generelle popsange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid begynder det..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

20:30

det må jeg så være klar til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også sat mig klar i sofan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne godt lide sang nr 2 og den nu med Le freak, men synes ikke rigtigt at der har været en typisk melodi grand prixsang endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke at der er nogen jeg synes ikke om....

har i nogen favoritter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen jeg synes rigtig godt om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER