MariaPiesen

farsdagsgave

76 indlæg i dette emne

Overvejer at give Jesper en RAMN (de er virkelig smarte!) og så få Silke Elia til at lave den første tegning dertil.

Og så skal han have noget tøj enten i farsdagsgave eller fødselsdagsgave (19. Juni) og en trailer. Må lige se hvad der bliver hvornår.

Sådan en skal Søren have. Jeg kan bare ikke finde ud af hvilken udgave det skal være. Hvilken en vælger du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er godt nok fin den der ramme ting!! :yay

Men dyr :blink

Ja lidt dyr. Men synes det er så smart at den kan rumme en masse tegninger og det er så nemt at sætte en ny ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en skal Søren have. Jeg kan bare ikke finde ud af hvilken udgave det skal være. Hvilken en vælger du?

Jeg tror det ender med Eg med klar akryl. Synes ellers den mørke er SÅ smuk, men tænker Silke Elia' tegninger vil se sig bedre ud i den lyse ramme.

Hvad overvejer du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.facebook.com/DesignbySofieDalby/photos/pcb.483744961764766/483744715098124/?type=1&theater

Selvom jeg allermest har lyst til at "glemme" at det er fars dag, så er jeg bange for at jeg ikke har lyst til at gøre manden kunsten efter, med ikke at have noget.

Så jeg har bestilt denne og så må jeg se om ikke Elin får lavet et eller andet til ham....

Og som i måske kan se, så er det ikke her at den store pengepung skal frem... Og synes virkelig at det er smukt skrevet...

Eeeej den er FIN!!! Jeg forstår ikke lige pris listen? Er det 70kr + Porto og så selv komme i en ramme???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det ender med Eg med klar akryl. Synes ellers den mørke er SÅ smuk, men tænker Silke Elia' tegninger vil se sig bedre ud i den lyse ramme.

Hvad overvejer du?

Helt sikkert den klare akryl - det orange bliver lidt for spacy til mig ;)

Vakler mellem den røgede eg og alm. eg, tror jeg. Ahorn bliver vist for hvid, selvom det da ville være lidt sjovt, når vi nu bor på Ahornvej :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt lige selv på en gave mere til Rasmus. Og jeg er sikker på at det nok skal falde i god jord.

Franks(bonderøven) anden bog.

Der er nemlig noget om det hegn Rasmus gerne vil have lavet herude på gården.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej den er FIN!!! Jeg forstår ikke lige pris listen? Er det 70kr + Porto og så selv komme i en ramme???[/quote
Eeeej den er FIN!!! Jeg forstår ikke lige pris listen? Er det 70kr + Porto og så selv komme i en ramme???

Ja det er lige præcis sådan at det fungerer...! Men måske at jeg ku ta en bestilling med for dig, hvis det er - så sparer du portoen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Majs" post="788781" timestamp="1431805854"]Eeeej den er FIN!!! Jeg forstår ikke lige pris listen? Er det 70kr + Porto og så selv komme i en ramme???[/quote

Ja det er lige præcis sådan at det fungerer...! Men måske at jeg ku ta en bestilling med for dig, hvis det er - så sparer du portoen...

Ej gider du? Så deler vi portoen! Så kan du bare tage de. med den 30! Har du mobile pay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej gider du? Så deler vi portoen! Så kan du bare tage de. med den 30! Har du mobile pay?

Ja det er nemlig det jeg tænkte at jeg ku - men hun skal bruge navn fra barnet til at sætte ind i teksten - skal det være Mie eller Mie Andrea?

Og ja, jeg har mobilepay :) det er for smart til ik at have det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne giver K nogle figurer til hans Disney Infinity 2.0 spil. Det spiller Freja og Liva nogle gange med ham, så det passer perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig det jeg tænkte at jeg ku - men hun skal bruge navn fra barnet til at sætte ind i teksten - skal det være Mie eller Mie Andrea?

Og ja, jeg har mobilepay :) det er for smart til ik at have det!!

Super! Mie er det eneste vi bruger. Skriver du ikke en SMS eller over messenger når du har prisen? Så overfører jeg med det wuns ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Mie er det eneste vi bruger. Skriver du ikke en SMS eller over messenger når du har prisen? Så overfører jeg med det wuns ;)

Jo det skal jeg nok lige gøre!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at give Jesper en RAMN (de er virkelig smarte!) og så få Silke Elia til at lave den første tegning dertil.

Og så skal han have noget tøj enten i farsdagsgave eller fødselsdagsgave (19. Juni) og en trailer. Må lige se hvad der bliver hvornår.

Meget smart! Den må på huskelisten til jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der nogle bøger til mænd som bare ikke er handy men som gerne vil prøve at være det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det skal jeg nok lige gøre!! :yay

Har i bestilt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i bestilt?

Ja men jeg har ikke hørt fra hende pigen der laver dem i forhold til hvor meget jeg skal overføre - så du kan sagtens nå at få en bestilling med, hvis du gerne vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.facebook.com/DesignbySofieDalby/photos/pcb.483744961764766/483744715098124/?type=1&theater

Selvom jeg allermest har lyst til at "glemme" at det er fars dag, så er jeg bange for at jeg ikke har lyst til at gøre manden kunsten efter, med ikke at have noget.

Så jeg har bestilt denne og så må jeg se om ikke Elin får lavet et eller andet til ham....

Og som i måske kan se, så er det ikke her at den store pengepung skal frem... Og synes virkelig at det er smukt skrevet...

:Wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er virkelig på bar bund, jeg vil gerne give ham noget som Lise har lavet, men jeg aner ikke hvad :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt RAMN i røget eg, som Søren skal have med en tegning Anna laver i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist besluttet, at min mand skal have et årskort til zoo :) Så kan han og og junior tage på far/søn ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist besluttet, at min mand skal have et årskort til zoo :) Så kan han og og junior tage på far/søn ture :)

Vi er så glade for vores. Vi har haft årskort siden Theo blev født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der nogle bøger til mænd som bare ikke er handy men som gerne vil prøve at være det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får han INGENTING for jeg fik heller ikke noget i Morsdags gave

 

 

Jeg overvejer lidt det samme, eftersom jeg heller ikke fik noget...

 

:ditto hvad er det for nogle mænd <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ingen mors dags gave på trods af jeg lå syg..såå egentlig burde manden ikke have noget af Tobias...men nogle gode ideer som ikke er for dyre fra sin 6 mdr gamle søn ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Peter får et DW Sheffield ur :) Synes han skal have et flot ur at gå med, nu han har fået job og skal på kundebesøg osv! Det gamle ur er lidt for "rocket" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER