Guest

Anjas "marathon"

146 indlæg i dette emne

Jeg begynder i hvert fald at tro på det - hvilket vist heller ikke er et sekund for tidligt, når det er på søndag :P

Og så har jeg fået et nyt mål. Jeg har i dag meldt mig til City Run Copenhagen. Det er 8,2 km gennem Zoologisk Have og Søndermarken d. 23. august :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg begynder i hvert fald at tro på det - hvilket vist heller ikke er et sekund for tidligt, når det er på søndag :P

Og så har jeg fået et nyt mål. Jeg har i dag meldt mig til City Run Copenhagen. Det er 8,2 km gennem Zoologisk Have og Søndermarken d. 23. august :D

Det lyder ret sjovt :) Og god ide med nyt mål :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 23:

Sygt barn og sygt ben har betydet 1 løbetur denne uge - indtil videre... V8kV4Bx.png De første fem minutter gik jeg og så skete det vilde - jeg løb 27,35 minutter i træk!! :yay og jeg havde rent faktisk overskud da jeg nåede hjem!

Heldigt nok med så lang og god en tur for...

I morgen er det d. 7. juni :O jeg skal løbe kl. 14. Begynder at blive lidt spændt, næsten som dagen før jeg skal spille en stor koncert. Jeg skal nok opdatere hvordan det går, men jeg hååååber at nå de 5 km på under 35 min, aller helst under 30, men det tør jeg ikke satse på.

Jeg var til sidste besøg hos fysioterapeuten i fredags. Hun har afsluttet mig, fordi hun synes der var så fin fremgang :) og så er jeg tapet op med kinseiotape, for at give lidt ekstra støtte til benet i morgen!

Hep på mig, piger! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af hep til dig :8: :yay hvor er du sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper helt sikkert imorgen :yay

Synes det er mega sejt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du ser virkelig prof ud :)

Rigtig god fornøjelse! Jeg glæder mig til at høre, hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep. Håber det har været et godt løb :kiss

Du er så sej Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅDAN  :balloon  :yay  :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej! :respekt :yay Du er en kæmpe inspiration for mig til når jeg får grønt lys til at dyrke motion igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej! :respekt :yay Du er en kæmpe inspiration for mig til når jeg får grønt lys til at dyrke motion igen. :)

:ditto

Jeg leder lidt efter en brugt babyjogger, så jeg kan kan komme i gang igen, når jeg må ;)

Og super flot!! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg leder lidt efter en brugt babyjogger, så jeg kan kan komme i gang igen, når jeg må ;)

Og super flot!! :respekt

Men hvor hurtigt må man have dem i sådan en? Jeg synes, jeg har hørt, at de skal være temmeligt store?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvor hurtigt må man have dem i sådan en? Jeg synes, jeg har hørt, at de skal være temmeligt store?

Jo, det havde jeg ikke lige tænkt på. De skal kunne sidde selv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det havde jeg ikke lige tænkt på. De skal kunne sidde selv <_<

Øv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Hvor er du sej  :yay  :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en laaaang sommerpause forsøger jeg at genoptage min løbe'karriere'! Jeg har måtte sælge min billet til næste weekends City run, da jeg er alene med Adam hele weekenden, men jeg vil stadig gerne i gang igen.

Efter dagens tur kan jeg konkludere at jeg ikke kan løbe (udendørs) i pollensæsonen <_< jeg nøs hele vejen flere gange i minuttet. Så er det altså svært at løbe :rolleyes

28b4q5c.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Jeg hepper :glad - det er jo dig, der har inspireret mig til at komme i gang og lave en heppe tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Jeg hepper :glad - det er jo dig, der har inspireret mig til at komme i gang og lave en heppe tråd ;)

:kiss en tråd jeg har været alt for dårlig til at heppe i :( jeg kommer lige ind i kampen snarest. Når sandheden skal frem, har jeg sprunget helt over slankeklar-forum :blush så kunne min samvittighed lidt bedre klare at jeg ikke er kommet af sted :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss en tråd jeg har været alt for dårlig til at heppe i :( jeg kommer lige ind i kampen snarest. Når sandheden skal frem, har jeg sprunget helt over slankeklar-forum :blush så kunne min samvittighed lidt bedre klare at jeg ikke er kommet af sted :rolleyes

Sådan er det jo engang i mellem ;) Derfor er det jo stadig dig der har været hovedinspiratoren :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER