Guest

Anjas "marathon"

146 indlæg i dette emne

Tak, hvor er du sød! :kiss

I dag skal jeg i Intersport og have lavet en løbetest, så jeg kan få noget hjælp til at finde et par gode løbesko, der passer til min løbestil. Mit ene knæ og den anden ankel har gjort ondt i er par uger, men nu er det andet knæ også begyndt. Jeg er ikke villig til at holde pause, jeg er blevet så glad for at løbe, så pause er ikke en mulighed, men ordentlige sko skal der til - så må det koste dét det gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anja med tømmermænd <_<

Dag 11 af 36:

J4uJ320.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nah, fuck pause, dag 12 af 36!

NAlrjeL.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Seeejt og hep hep hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da ud til at gå super godt :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer i hvert fald af sted og øger stille og roligt løbemængden, men så er der lige sådan en dag som i går, hvor dagsformen bare ikke er strålende, turen føles laaaang, vejrtrækningen er ad helvedes til og knæene gør ondt :P i øvrigt det stik-modsatte af turen to dage forinden, hvor jeg endte med at løbe dobbelt så meget som programmet sagde jeg skulle. Det er sgu mærkeligt at det svinger sådan :rolleyes

De fleste dage synes jeg det er rart at komme af sted og jeg nyder at koble af, så so far so good! :)

Og så er jeg virkelig glad for at der er nogle der kigger lidt med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det vigtigste er jo at komme afsted :yay Og indimellem er der dage, hvor det bare er mega hårdt og andre hvor det er let som en leg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 15 af 36:

To dages pause har gjort mine knæ godt! Jeg havde total overskud i dag. Tiden afspejler at de sidste fem minutter var gang og jeg gik lidt langsomt med vilje, for at undgå en omvej :P

Men jeg løb 10 minutter i streg. Det er første gang og det føltes fedt! Pludselig var de ti minutter gået og jeg var ikke ved at dø! Mindes da jeg faktisk døde første gang jeg skulle løbe to minutter :D

6LuRPW8.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Det er det gode ved løb - man gør fremskridt ret hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også ganske overrasket - og stolt og glad og fortrøstningsfuld ift. målet om at kunne løbe 5 km om lidt over en måned ! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 16 af 36: fuck det var hårdt! yNPB3B3.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men mega sejt :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men mega sejt :8:

Tak! Lige nu er jeg egentlig også temmelig stolt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er så sej og næsten halvvejs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 18 af 36 - HALVVEJS! :

12 minutter i streg, puuuha! r4Tw4ZI.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!!! Mega godt gået! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For silvan Anja hvor er du bare mega sej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger!

Jeg er frygtelig dårlig til at svare på jeres hep, men det betyder så meget at I er med mig! Det forpligter, så hep gerne videre :) så prøver jeg at fortsætte med at blive sejere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv også lige at se på dine tider, du løbere jo allerede meget hurtigere! Mega sejt gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Og du har ret - der er forbedring næsten hver gang jeg er af sted. Tiderne er også min største motivationsfaktor. Jeg tør endnu ikke sætte et tidsmål på løbet i juni, men når jeg kommer nærmere er jeg spændt på hvad jeg mon kan. Mit håb er under 35 min, men ærligt, så bliver jeg på nuværende tidspunkt bare pisse stolt, hvis jeg formår at løbe 5 km :P

Og så kom min bror lige i dag og sagde 'kommer I og ser mig løbe marathon om tre uger?' - typen de også løb marathon sidste år, uden synderligt meget træning og fik en ret god tid, gør det da bare igen i år. Men flot at du (måske) kan løbe 5 km, Anja <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER