Guest

Anjas "marathon"

146 indlæg i dette emne

DU ER SEJ!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:Glad :glad hep hep hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 af 36:

Gårsdagens træning udført i dag i strålende solskin på Amager Fælled! Life is good!

Vi var ude at gå tur i går og da jeg så løb i dag, havde jeg ikke fået ændret indstillingerne på Endomondo til løb, så jeg har måtte indtaste træningspasset manuelt som løb, med den distance og tid der var registreret som gang. Derfor er der ingen hastighedsangivelser.39nqWos.png

Her er den registeret som gang sBx8NhA.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 af 36:

Dagens løb klaret - jeg døde en lille smule til sidst, men jeg klarede det!

ETuTvyF.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lysten var der ikke og min mave var helt fyldt med lidt for god aftensmad, men!

Dag 6 af 36:

jgREBJn.png

Forbedret med næsten 1 minut, og jeg havde overskud i dag! Jeg brugte min vejrtrækning på en anden måde og jeg er sikker på, at det er dét der har gjort forskellen, så den teknik fortsætter jeg med!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej du er sej! Men du er jo også helt dopet op på croissanter i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje dig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej du er sej! Men du er jo også helt dopet op på croissanter i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje dig! :yay

Tak :kram2 og selv i øvrigt - jeg læser med hos dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2 og selv i øvrigt - jeg læser med hos dig ;)

Ih tak :) :blush det er da rart at vide at der bliver fulgt med :D

Men det er sqda fedt med minus 1 minut på tiden :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tak :) :blush det er da rart at vide at der bliver fulgt med :D

Men det er sqda fedt med minus 1 minut på tiden :o :yay

Ja, jeg er heller ikke sikker på jeg selv forstår det. Men jeg er helt sikker på at det skyldes den vejrtrækning, for forleden døde jeg et par gange undervejs og i dag kunne jeg snildt have taget en ekstra omgang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er heller ikke sikker på jeg selv forstår det. Men jeg er helt sikker på at det skyldes den vejrtrækning, for forleden døde jeg et par gange undervejs og i dag kunne jeg snildt have taget en ekstra omgang :P

Vejrtrækningen gør super meget for udholdenheden :) og så det at kroppen får tid til at lagrer "hukommelsen" fra løbeturen betyder også meget. :) Det gør at musklerne kan holde til mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 7 af 36:

Pisse fed tur med overskud. Den hang i en tynd tråd, fordi J ikke er hjemme før en gang i nat, men min fantastiske veninde kom for at holde øje med terroristen, så jeg kunne løbe!

pMVdRxW.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg er pisse træt af at tallene på vægten ikke rykker sig det mindste! <_< lidt må der være sket, for jeg har i dag købt et par jeans i en størrelse mindre end normalt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du kommer ud :glad husk på at muskler vejer mere end fedt så det kan være derfor vægten ikke går ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du kommer ud :glad husk på at muskler vejer mere end fedt så det kan være derfor vægten ikke går ned :)

Det er sandt, men jeg har bare svært ved at gennemskue hvad jeg skulle få muskler af :chin: ;)

Og så er jeg fandme bange for at jeg er tvunget til pause - hvilket jeg meget nødigt vil, når nu det går så godt. Men min ene ankel værker lidt rigeligt og min ergoterapeut-veninde har kinesio-tapet den, men jeg synes ikke det har hjulpet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kører med klatten! fedt at du kommer afsted!

 

Håber din ankel blir bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu når det rent faktisk kører ok med det her løb, blæser jeg (igen) til kamp mod de forbandede fem kilo der ikke VIL slippe min krop efter graviditet og fødsel.

Til en start har jeg hentet Lifesum og vil taste mit indtag ind - jeg har en ide om, at der ryger mere indenbords end jeg tror. Så nu skal jeg først blive bevidst om mine vaner, så jeg kan finde ud af hvor der skal justeres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stolt!

Dag 9 af 36 n5wgfVJ.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er helt med vilje at jeg i øjeblikket følger den samme rute, så jeg bedre kan sammenligne fremgang og koncentrere mig om at få styr på vejrtrækningen. Men tak for fif :)

Min plan er at jeg inden længe - når programmet kræver at jeg løber lidt længere, skal ud på vores fantastiske nabo, Amager Fælled :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt med vilje at jeg i øjeblikket følger den samme rute, så jeg bedre kan sammenligne fremgang og koncentrere mig om at få styr på vejrtrækningen. Men tak for fif :)

Min plan er at jeg inden længe - når programmet kræver at jeg løber lidt længere, skal ud på vores fantastiske nabo, Amager Fælled :D

Det kan jeg faktisk godt forstå! Jeg synes, du er så sej. Og når jeg engang er færdig med at være gravid, vil jeg følge lige i hælene og med samme program. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er kamp sej Anja  :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER