TroldeMor

BK-møde i Troldhede Lør. 18. April :-)

305 indlæg i dette emne

Kan jeg godt :)

Mange tak :)

Ellers finder jeg aldrig hjem igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville sådan ønske at i kom i dag piger :kiss

:kiss Og hvis ikke vi var så pressede herhjemme og jeg ikke var så gravid-skvattet, så var jeg fluks på vej :kiss Det må blive en anden god gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en hyggelig dag :glad Det er altid skønt at være sammen med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak for en hyggelig dag. Selvom den var kort for vores vedkommende.

Hvor langt har folk forresten lyst til at kører for at mødes ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag, rigtig hyggeligt at møde jer :) Lauge og Magne har virkelig hygget sig og er helt færdige.. Tror de sover rigtig godt i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi siger også tak herfra! Det er helt vildt som vi begge har hygget i dag. Fedt at vi blev så mange i dag - og så fantastisk vejr at vi ku sidde ude og nyde solen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også 1000 tak herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ kom vi også hjem.

Tusind tak for i dag fra mig også :7himmel

Maliva snakkede hele vejen hjem om; de to "bittesmå, nuttede babyer", hunden, "trampolinen, jeg hoppede på trampolin mor! Sammen med pigen, mor!"

Jeg har to trætte børn som har haft en rigtig sjov dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en uber-skøn dag piger! Jeg har hygget mig ekstremt og glæder mig allerede til næste gang :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag, det var simpelthen så hyggeligt at se jer alle sammen i dag

Glæder mig allerede til næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takker også for i dag, SÅ hyggeligt altså :) Og mega fedt, at møde flere af jer skønne tøser herinde fra :yay

Opskriften på Brownie: http://anneauchocolat.dk/2011/10/03/brownies-med-stykker-af-hvid-chokolade/

Jeg skal lige høre, hvad havde du egentlig købt til Christina, Anita? :)

Jeg er i den grad også klar på et møde igen.. Vedr. hvor langt væk/hvor lang tid jeg vil køre efter det, så er afstanden i dag ret passende for mig - 1,5 time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin var virkelig også betaget af Maliva - jeg tror at hun så lidt op til hende. Hun nød i hvert fald at lege med hende! Og hoppe på "trampomolin" med maliva...

Jeg kan fint køre 1,5 time også - men kun indtil jeg når omkring termin - og ligeledes efter jeg har født, så tror jeg ikke at jeg lige bevæger mig så langt væk. Men Maria, hvis det bliver snart oppe hos dig, så ku jeg godt være frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takker også for i dag, SÅ hyggeligt altså :) Og mega fedt, at møde flere af jer skønne tøser herinde fra :yay

Opskriften på Brownie: http://anneauchocolat.dk/2011/10/03/brownies-med-stykker-af-hvid-chokolade/

Jeg skal lige høre, hvad havde du egentlig købt til Christina, Anita? :)

Jeg er i den grad også klar på et møde igen.. Vedr. hvor langt væk/hvor lang tid jeg vil køre efter det, så er afstanden i dag ret passende for mig - 1,5 time :)

Jeg har seriøst aldrig smagt en bedre brownie ( det må du ikke nævne for min konditor søster) men for pokker, hvor ku jeg bare ha inhaleret hele det fad der!

Hvor var det fedt endelig at møde dig Majken. Du er jo endnu mere festlig ( troede ik at det var muligt) in Real life! Håber ik at det er sidste gang vi ses!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har seriøst aldrig smagt en bedre brownie ( det må du ikke nævne for min konditor søster) men for pokker, hvor ku jeg bare ha inhaleret hele det fad der!

Hvor var det fedt endelig at møde dig Majken. Du er jo endnu mere festlig ( troede ik at det var muligt) in Real life! Håber ik at det er sidste gang vi ses!

Jeg loooooover ikke at sige noget til hende!!! ;)

Jeg er også rigtig meget glad, for endelig at møde dig og fornøjelsen var i den grad gensidig!!!  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg loooooover ikke at sige noget til hende!!! ;)

Jeg er også rigtig meget glad, for endelig at møde dig og fornøjelsen var i den grad gensidig!!!  :kiss

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takker også for i dag, SÅ hyggeligt altså :) Og mega fedt, at møde flere af jer skønne tøser herinde fra :yay

Opskriften på Brownie: http://anneauchocolat.dk/2011/10/03/brownies-med-stykker-af-hvid-chokolade/

Jeg skal lige høre, hvad havde du egentlig købt til Christina, Anita? :)

Jeg er i den grad også klar på et møde igen.. Vedr. hvor langt væk/hvor lang tid jeg vil køre efter det, så er afstanden i dag ret passende for mig - 1,5 time :)

Det blev til en katvig heldragt med små æbler på. Jeg kan desværre ikke luge fonde en billede af den. Men det lød til den faldt i god jord :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja enig, det var en sindsyg god brownie :sandie Og opskriften ser virkelig nem ud, som du sagde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin var virkelig også betaget af Maliva - jeg tror at hun så lidt op til hende. Hun nød i hvert fald at lege med hende! Og hoppe på "trampomolin" med maliva...

Jeg kan fint køre 1,5 time også - men kun indtil jeg når omkring termin - og ligeledes efter jeg har født, så tror jeg ikke at jeg lige bevæger mig så langt væk. Men Maria, hvis det bliver snart oppe hos dig, så ku jeg godt være frisk!

Og Maliva var lige så betaget af Elin. Indtil vi kom hjem, var hun bare "pigen", men da vi sad og spiste kom navnet til Maliva :D Det var SÅ sjovt!

"ELIN!! :o Pigen hedder Elin mor!" 

"Hun er rigtig sød mor. Vi hoppede på trampolin sammen og legede med hunden. Det var så fjollet."

Maliva ser betænksom ud i et øjeblik: "Mor? Har Elins mor en baby i maven?" 

- Jaeh skat, det har hun :) 

"Så skal Elin være storesøster! Ved hun hvordan man gør mor?"

- Åh, det tror jeg at hun lærer, når babyen kommer skat.

"Okay. Ellers kan hun spørge mig, for jeg er en rigtig god storesøster."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Maliva var lige så betaget af Elin. Indtil vi kom hjem, var hun bare "pigen", men da vi sad og spiste kom navnet til Maliva :D Det var SÅ sjovt!

"ELIN!! :o Pigen hedder Elin mor!" 

"Hun er rigtig sød mor. Vi hoppede på trampolin sammen og legede med hunden. Det var så fjollet."

Maliva ser betænksom ud i et øjeblik: "Mor? Har Elins mor en baby i maven?" 

- Jaeh skat, det har hun :) 

"Så skal Elin være storesøster! Ved hun hvordan man gør mor?"

- Åh, det tror jeg at hun lærer, når babyen kommer skat.

"Okay. Ellers kan hun spørge mig, for jeg er en rigtig god storesøster."

Ej for pokker hvor er hun dejlig altså! Og meget eftertænksom.... Sjovt at det lige pludselig kom til hende at hun hed Elin.

Haha klasse kommentar til sidst - ellers kan hun spørge mig, for jeg er en go storesøster! Ingen tvivl om det maliva!! Og godt at vide hvor Elin kan søge råd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den brownie skal bare MEGET snart laves herhjemme! :mam :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den brownie skal bare MEGET snart laves herhjemme! :mam :sandie

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal alle have et meget stort tak herfra i dag fordi i er sådan nogle skønne tøser....:kram Har følt mig meget velkommen til trods for at ingen af jer vidste hvem jeg var - heller ikke på BK - hehe... Jeg er ikke så god til det med nye mennesker - og da slet ikke sådan en stor folk som i dag - men jeg har virkelig oprigtigt hygget mig og ser frem til at jeg forhåbentlig bliver meget bedre til at benytte mig af foraet her når junior kommer lige om snart.... Synes i hvert fald at jeg har noget nemmere ved at melde mig på banen nu hvor jeg har mødt en stor del af jer :D

Så endnu en gang tak - og tak for mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker hvor er hun dejlig altså! Og meget eftertænksom.... Sjovt at det lige pludselig kom til hende at hun hed Elin.

Haha klasse kommentar til sidst - ellers kan hun spørge mig, for jeg er en go storesøster! Ingen tvivl om det maliva!! Og godt at vide hvor Elin kan søge råd!

:D Jeg sad også og smilede for mig selv!

Lige det med at komme i tanke om navnet, det var simpelthen for sjovt, for det var så pludseligt. Vi havde ikke snakket om dagen i et godt stykke tid, og DING, så var den der :lolhit

 

Elin kommer bare ;) Jeg er sikker på at Maliva ville elske at lærer hende om at være storesøster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER