TroldeMor

BK-møde i Troldhede Lør. 18. April :-)

305 indlæg i dette emne

Har også ventetøj til salg ;)

Og Taz: vildt at Maliva kan huske Marlon endnu, de har jo ikke set hinanden siden vi var på barselsbesøg ved Logan :o

Må dog lige forberede på at han og Charlie ikke er her hele dagen, for de skal med far til børneteater kl 11, men så kommer de og er med bagefter :)

Trist med frameldingerne, håber at se jer snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja.... Vi har 2 højstole og 2 høje juniorstole her, hvis nogen vil låne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Albert bliver hjemme hos far :)

Jeg tager lidt forskelligt slik og snacks med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige luret på listen i første indlæg.

Er der nogen der har overtaget pålægsposten efter Lenna for ellers tager jeg noget pålæg med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også ventetøj til salg ;)

Og Taz: vildt at Maliva kan huske Marlon endnu, de har jo ikke set hinanden siden vi var på barselsbesøg ved Logan :o

Må dog lige forberede på at han og Charlie ikke er her hele dagen, for de skal med far til børneteater kl 11, men så kommer de og er med bagefter :)

Trist med frameldingerne, håber at se jer snart :kram2

Ja, jeg blev også overrasket.. Jeg sagde at jeg skulle hjem til "Troldemor, Marlon, Charlie og lille baby Taylor" og så lyste hun fuldstændigt op og sagde "Jeg vil gerne med hjem til Marlon! Hans mor laver lækre kager" - :D :lolhit

og så har hun on/off siden vi snakkede om det i onsdags, snakket om at hun glæder sig til at se Marlon, at se hans værelse -"tror du han har traktror, mor?" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ikke mindre end mig??? Men ellers :yay

Mit graviditetstøj er hvert fald str L/XL ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg blev også overrasket.. Jeg sagde at jeg skulle hjem til "Troldemor, Marlon, Charlie og lille baby Taylor" og så lyste hun fuldstændigt op og sagde "Jeg vil gerne med hjem til Marlon! Hans mor laver lækre kager" - :D :lolhit

og så har hun on/off siden vi snakkede om det i onsdags, snakket om at hun glæder sig til at se Marlon, at se hans værelse -"tror du han har traktror, mor?" :D

Haha, sjovt :D (og drengene har mindst 10 traktorer kan du så fortælle hende ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer "kun" et par timer. Vi skal til fødselsdag klokken 15 nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja og jeg er på pålægsposten... men det er fint for mig hvis vi er 3 til at dele den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja og jeg er på pålægsposten... men det er fint for mig hvis vi er 3 til at dele den :-)

Lenna skulle have pålæg med til boller.... Altså pålægchokolade/nutella/marmelade og sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej - det kan du ikke være bekendt :( Havde sådan glædet mig til at møde dig!

Jeg er også ked af det, men jeg har travlt på arbejdet i denne uge med aftenmøder, så kan faktisk ikke overskue en dag ud af kalenderen uden familien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kommer med fisk som pålæg også, så mon ikke vi er dækket ind? Selvom det er lækkert med masser af forskelligt pålæg...

Hvor er det ærgerligt med afbudene - men det er selvf ikke altid til holde for! Håber at i er med på et møde næste gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha ja, okay, så er det bare fordi jeg er så udfordretpå højden samt atdu skjuler det VIRKELIG godt!!!

Jeg vejer jo så også gerne de der knapt 25 kg mere inden fødslen, end før graviditeten.... Så kan simpelthen ikke være i min normale størrelse når jeg er gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna skulle have pålæg med til boller.... Altså pålægchokolade/nutella/marmelade og sådan :)

Nåååå :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna skulle have pålæg med til boller.... Altså pålægchokolade/nutella/marmelade og sådan :)

Ah ok, men det er ingen problem, det tager jeg med så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.. Vil i gerne ha' at jeg vasker tøjet? :unsure Det har ligget i et skab og der er intet af det, som er beskidt.

Jeg tænker, at det er lidt en spildvask, hvis i alligevel selv vasker det derhjemme?

Jeg vil gerne vaske det, hvis i ønsker det :)

(Pssst.. der er 5 sække ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.. Vil i gerne ha' at jeg vasker tøjet? :unsure Det har ligget i et skab og der er intet af det, som er beskidt.

Jeg tænker, at det er lidt en spildvask, hvis i alligevel selv vasker det derhjemme?

Jeg vil gerne vaske det, hvis i ønsker det :)

(Pssst.. der er 5 sække ;) )

For min skyld behøver du ikke vaske det v

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kan bruge to Nan 2 brikker?

De er holdbare til juli/august og her ryger de bare ud, så hvis der er nogen der vil have dem, så tager jeg dem med lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.. Vil i gerne ha' at jeg vasker tøjet? :unsure Det har ligget i et skab og der er intet af det, som er beskidt.

Jeg tænker, at det er lidt en spildvask, hvis i alligevel selv vasker det derhjemme?

Jeg vil gerne vaske det, hvis i ønsker det :)

(Pssst.. der er 5 sække ;) )

det skal du ikke stå med søde :kiss Vi kan da selv vaske det der frister!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det skal du ikke stå med søde :kiss Vi kan da selv vaske det der frister!

Enig!!! Jeg har 6 sække der skal sorteres OG vaskes når vi kender køn, der vil det hele alligevel ryge med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, så vil jeg da smække fødderne op og sige "Job's done" :D 
(jeg mangler stadig at tømme overtøjs-skabet, så helt færdig er jeg nu ikke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt brug for en adresse til på lørdag ;) Send den gerne i PM hvis det er. Plus jeg når nok ikke at komme til kl.10 - men nærmere 10.30, men det håber jeg er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, tak en adresse ville være en god ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, Sorry den er på vej nu :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER