TroldeMor

BK-møde i Troldhede Lør. 18. April :-)

305 indlæg i dette emne

Jeg tager gerne noget pålæg med ;)

evt. Home made tunsalat, hvis det har interesse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager gerne noget pålæg med ;)

evt. Home made tunsalat, hvis det har interesse?

NAMNAMNAMNAM

Ehem... Yes please!

Jeg tager stol med til Lærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår bestiller i stole hjem? For så kan jeg lige tygge på tanken med børn med, indtil da :)

Og jeg tager en kigger på tøjet til dig også :kiss

Vi skal bare have dem hjem ude fra mine forældre ;) Så der er ingen skæringsdato som sådan.... Der er bare rart at vide ca hvor mange vi bliver :)

Du kan bare tygge lidt videre, og så melde tilbage når du ved noget :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle man springe ud i det, første BK møde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stadig gerne komme. Ved ikke lige med Marius endnu. Skal lige have snakket med manden.

Jeg vil gerne tage agurke, gulerøds, peberstænger med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle man springe ud i det, første BK møde..

Sådan har jeg det også - jeg er fristet hver gang.

Nu kan jeg ikke den 18., men jeg kan mærke jeg er bange for at blive skuffet - hvad nu hvis i ikke er som jeg forestiller mig? Vil bk så være det samme bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk møder er typisk hvor vi samles og diskutere/snakker om alting! Der er plads til alle meninger og holdninger præcis som herinde på bk og ingen bliver skudt ned for at have en holdning der skiller sig ud.. Jeg synes altid vi har været gode til at debattere rigtig godt, og jeg synes altid jeg kommer fra de her møder med fornyet energi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer som er i tvivl...

Inden mit første bk-møde var jeg så meget i tvivl! Jeg hader sociale arrangementer for jeg føler mig super let udenfor og uønsket, men jeg gjorde det, fordi der blev udtrykt ønske om at de gerne ville have mig med.

Det var simpelthen så fedt at jeg gjorde det!!! Der var perioder hvor jeg mærkede lidt ensomhed, men der var også perioder hvor jeg råhyggede mig, og alle jeg har mødt via bk indtil videre, har været mindst ligeså skønne som i virkeligheden.

Jeg kan ikke udtale mig om mig selv, men der er da mennesker som udviser glæde når jeg melder mig til og nogle som har lavet planer med mig, så de må vel synes jeg ikke er en total pestilens :lol :lol

Min pointe er: gør det! Jeg vil super gerne møde jer alle!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle man springe ud i det, første BK møde..

Ja det skal man da!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skulle man springe ud i det, første BK møde..

Det synes jeg absolut du skal.

Jeg var med for første gang i marts og det var Barr så hyggeligt, så hvis ellers manden kan få nosset sig sammen til at finde ud af sin arbejdsplan, så skal jeg helt sikkert også med denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg absolut du skal.

Jeg var med for første gang i marts og det var Barr så hyggeligt, så hvis ellers manden kan få nosset sig sammen til at finde ud af sin arbejdsplan, så skal jeg helt sikkert også med denne gang

Ellers må du køre med mig. Jeg har dog kun plads til en barnevogn hvis Marius skal med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må du køre med mig. Jeg har dog kun plads til en barnevogn hvis Marius skal med...

Tusind tak :kiss

Det er jo lige det med pladsen. For hvis jeg ikke kan have Freja med så er N jo alligevel nødt til at være hjemme hos hende. Og hvis han er hjemme, har jeg bilen og så er det jo intet problem. Håber bare han snart får styr på arbejdsplan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakker lige med manden min om det :) da vi har lidt tanker om gerne at ville få en weekend tur alene her i april hvis det kan presses ind. Inden hus renovering starter i maj og ny baby slut juni. Men jeg har da kun fået mere motivation til at lette rumpen og komme og møde jer in Real life :) for det kunne virkelig være fedt efter at have fulgt jer herinde og man et eller andet sted føler man "kender" hinanden :) så frem med modet !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer som er i tvivl...

Inden mit første bk-møde var jeg så meget i tvivl! Jeg hader sociale arrangementer for jeg føler mig super let udenfor og uønsket, men jeg gjorde det, fordi der blev udtrykt ønske om at de gerne ville have mig med.

Det var simpelthen så fedt at jeg gjorde det!!! Der var perioder hvor jeg mærkede lidt ensomhed, men der var også perioder hvor jeg råhyggede mig, og alle jeg har mødt via bk indtil videre, har været mindst ligeså skønne som i virkeligheden.

Jeg kan ikke udtale mig om mig selv, men der er da mennesker som udviser glæde når jeg melder mig til og nogle som har lavet planer med mig, så de må vel synes jeg ikke er en total pestilens :lol :lol

Min pointe er: gør det! Jeg vil super gerne møde jer alle!

Din beskrivelse passer fuldstændig på mig! Jeg er nemlig hammer dårlig til sociale arrangementer og har let ved at forholde mig tavs. Fordi jeg let føler mig lidt udenfor (for mit vedkommende nok rigtig meget pga mit lave selvværd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er egentlig ikke så grøn ud i disse fællesmøder, har bare været mere aktiv på en anden side...

Men hvis manden ikke skal bruge bilen, så kommer jeg gerne med Alberte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss

Det er jo lige det med pladsen. For hvis jeg ikke kan have Freja med så er N jo alligevel nødt til at være hjemme hos hende. Og hvis han er hjemme, har jeg bilen og så er det jo intet problem. Håber bare han snart får styr på arbejdsplan

Regner faktisk med Marius bliver hjemme ved sin far. Jacob skal til håndboldafslutning om aftenen og tror jeg vil være total smadret hvis jeg skal have ham hele dagen. Så der er formentlig masser af plads. Kører bare senest derfra ved 3 tiden, da jeg skal hjem i ordentlig tid, så Jacob kan blive klar og komme afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner faktisk med Marius bliver hjemme ved sin far. Jacob skal til håndboldafslutning om aftenen og tror jeg vil være total smadret hvis jeg skal have ham hele dagen. Så der er formentlig masser af plads. Kører bare senest derfra ved 3 tiden, da jeg skal hjem i ordentlig tid, så Jacob kan blive klar og komme afsted...

Uhh, hvis det ender med det, så vil Freja og jeg meget gerne køre med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer som er i tvivl...

Inden mit første bk-møde var jeg så meget i tvivl! Jeg hader sociale arrangementer for jeg føler mig super let udenfor og uønsket, men jeg gjorde det, fordi der blev udtrykt ønske om at de gerne ville have mig med.

Det var simpelthen så fedt at jeg gjorde det!!! Der var perioder hvor jeg mærkede lidt ensomhed, men der var også perioder hvor jeg råhyggede mig, og alle jeg har mødt via bk indtil videre, har været mindst ligeså skønne som i virkeligheden.

Jeg kan ikke udtale mig om mig selv, men der er da mennesker som udviser glæde når jeg melder mig til og nogle som har lavet planer med mig, så de må vel synes jeg ikke er en total pestilens :lol :lol

Min pointe er: gør det! Jeg vil super gerne møde jer alle!

Jeg kan i hvert fald godt lide at være sammen med dig! Total egoistisk set så gør du mig glad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også - jeg er fristet hver gang.

Nu kan jeg ikke den 18., men jeg kan mærke jeg er bange for at blive skuffet - hvad nu hvis i ikke er som jeg forestiller mig? Vil bk så være det samme bagefter?

For mig blev BK bedre! Jeg syntes altid jeg bliver positivt overrasket! Og kommer altid gladere hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer. Anders og Mie vil gerne lege selv uden mor :biglove , så jeg kommer alene!

Jeg tager øhhh... Pålæg med? Skal vi dele den post Sara?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en "måske-liste" i første indlæg.... Så kan i bare sige til hvis i skal flyttes (eller hvis jeg har glemt nogen :) )

Ih altså, hvor bliver vi mange, glæder mig helt vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva mangler der ?? Vil som sagt meget gerne have noget med der ikke skal på køl, grundet den lange køretur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer. Anders og Mie vil gerne lege selv uden mor :biglove , så jeg kommer alene!

Jeg tager øhhh... Pålæg med? Skal vi dele den post Sara?

:Super vi kan lige aftale over sms hvad vi hver især tager med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva mangler der ?? Vil som sagt meget gerne have noget med der ikke skal på køl, grundet den lange køretur.

Boller eller franskbrød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal jeg tage med ?? Gerne noget semi nemt - er pænt meget højgravid lige pt, og tænker ikke at tingene er nemmere om 16 dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER