TroldeMor

BK-møde i Troldhede Lør. 18. April :-)

305 indlæg i dette emne

I skal alle have et meget stort tak herfra i dag fordi i er sådan nogle skønne tøser....:kram Har følt mig meget velkommen til trods for at ingen af jer vidste hvem jeg var - heller ikke på BK - hehe... Jeg er ikke så god til det med nye mennesker - og da slet ikke sådan en stor folk som i dag - men jeg har virkelig oprigtigt hygget mig og ser frem til at jeg forhåbentlig bliver meget bedre til at benytte mig af foraet her når junior kommer lige om snart.... Synes i hvert fald at jeg har noget nemmere ved at melde mig på banen nu hvor jeg har mødt en stor del af jer :D

Så endnu en gang tak - og tak for mad

Det var også hyggeligt at møde dig :) ingen tvivl om det, håber du har mod på flere møder i fremtiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for en fantastisk dag. :) Pixie var helt fyldt op, så hun sov hele vejen hjem :D tror hun nød det. Hun havde da en masse at fortælle da vi kom hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal alle have et meget stort tak herfra i dag fordi i er sådan nogle skønne tøser.... :kram Har følt mig meget velkommen til trods for at ingen af jer vidste hvem jeg var - heller ikke på BK - hehe... Jeg er ikke så god til det med nye mennesker - og da slet ikke sådan en stor folk som i dag - men jeg har virkelig oprigtigt hygget mig og ser frem til at jeg forhåbentlig bliver meget bedre til at benytte mig af foraet her når junior kommer lige om snart.... Synes i hvert fald at jeg har noget nemmere ved at melde mig på banen nu hvor jeg har mødt en stor del af jer :D

Så endnu en gang tak - og tak for mad

Jeg håber da at mødet med os, giver dig lyst til at blive og ikke forlade BK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak for en hyggelig dag. Selvom den var kort for vores vedkommende.

Hvor langt har folk forresten lyst til at kører for at mødes ??

Hvis du tænker på at holde noget så siger jeg :super

Personligt vil jeg lade Mie blive hjemme og så se om jeg kunne finde på noget samkørsel med nogen hernede fra, så er turen overhovedet ikke for lang (tiden går hurtigt når man knævrer som vi jo gør :D ).

Så syntes bare du skal finde en dato og så melde ud :D Vil vildt gerne se jeres gård :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du tænker på at holde noget så siger jeg :super

Personligt vil jeg lade Mie blive hjemme og så se om jeg kunne finde på noget samkørsel med nogen hernede fra, så er turen overhovedet ikke for lang (tiden går hurtigt når man knævrer som vi jo gør :D ).

Så syntes bare du skal finde en dato og så melde ud :D Vil vildt gerne se jeres gård :super

Det var præcis derfor, især fordi der er jo en del kørsel for de fleste af jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER