Maustique

Fuck jeg bløder - update 2/3

25 indlæg i dette emne

Åhr tøser - jeg har haft en rigtig lortedag...

Efter en dejlig dag igår med fint hjerteblink bløder jeg idag og har ondt.

Ikke meget, ikke frisk blod - men det er der! Hvad skal det nu til for?!

Jeg er bange og føler mig magtesløs og ked af det. Det er første gang jeg prøver at bløde i en graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv noget lort. Jeg har kun prøvet at bløde under en graviditet i uge 20, men det var efter samleje. Så jeg har desværre ikke noget klogt og beroligende at sige, men jeg sender dig en masse positive tanker, og så håber vi den lille dut har det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke prøvet at bløde men tænker at der nok ikke er noget især når du skriver at du så hjerteblink igår og det ikke er frisk blod. Men kan godt forstå du bekymrer dig, det ville jeg nok også. Håber det går over snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu stopper det altså med blødninger i denne TG! :(

 

Jeg kan godt forstå du er bange - det ville jeg også være. Jeg håber alt det bedste for dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er ikke sjovt med blod. Forhåbentlig betyder det slet ingenting. Jeg håber ikke der kommer mere! I hvert fald et stort kram og krydsede fingre herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne?

7+2, synes jeg, at jeg så i hendes ticker tidligere.

Er der noget nyt, M? Tænker på dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er hun jo ved de snart 8+0 og der er det ret normalt med en blødning, ved næste mens tidspunkt. Ellers kan det være sarte slimhinder.. Krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser.

Jeg er 7+1 idag.

Jeg har været oppe 70 gange i nat og tjekke lagen og trusser, men der er kun kommet en meget lille plet siden igår eftermiddags, hvor det toppede.

Det værste var næsten at min mor var her igår, da jeg begyndte at bløde - og vi havde lige fortalt hende fredag at vi havde set hjerteslag. Jeg kunne slet ikke lade være med at græde foran hende, så hun blev helt vildt bekymret.

Vi håber på det bedste og så er manden og jeg enige om, at vi napper en scanning mere i slutningen af næste uge. Det er ikke sjovt det her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoooort knus! Hepper på dit lille æg med hjerteblink.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig!

Jeg krydser fortsat alt hvad jeg har for det er overstået nu. Jeg kan godt forstå I betaler for en scanning mere :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan var det med din scanning var den ind. eller udvendig? Håber det bare er irriterede slimhinder... :kram Kan godt forstå, at i tager en scanning mere for at få ro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen var udvendig...

Jeg blødte i øvrigt igen da jeg var stået op imorges. Mere end igår men stadig helt mørkebrunt blod.

Jeg tænker at det måske er noget der har hobet sig op i nattens løb.

Manden tror at jeg er ved at miste det anlæg til en tvilling vi så på skærmen, men jeg er ikke så positiv med den her graviditet lige nu. Synes det hele er noget lort :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen var udvendig...

Jeg blødte i øvrigt igen da jeg var stået op imorges. Mere end igår men stadig helt mørkebrunt blod.

Jeg tænker at det måske er noget der har hobet sig op i nattens løb.

Manden tror at jeg er ved at miste det anlæg til en tvilling vi så på skærmen, men jeg er ikke så positiv med den her graviditet lige nu. Synes det hele er noget lort :-(

Det kan da sagtens være det er det. Jeg synes det giver god mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har blødt lyserød på papiret når jeg tørrede mig og brunt udflåd, jeg var til scanning igår, og der sprællede baby, og hørte hjertelyd. Jeg er 9+3 idag. Hun sagde sarte slimhinder eller mens. Jeg troede næsten det var slut og man får kørt sig selv mere op, så få en scanning hurtigst muligt så du kan få ro i hovedet igen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige at jeg altså også blødte under min graviditet og vi fik en sund og rask pige i november. Så længe du ikke har voldsomme smerter og kraftig blødning ville jeg trække vejret dybt og tro på alting er i orden. Selvfølgelig får du en sund og rask baby, du har jo lige set hjerteblink. Jeg krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan da sagtens være det er det. Jeg synes det giver god mening

Undskyld jeg er lige på besøg fra juli termins gruppen - men jeg synes også at det lyder meget sandsynligt, det med anlægget fra en tvilling. Specielt det at det er gammelt blod ... Men det eneste der kan give en tryghed, nu hvor det er så tidligt at du ikke kan mærke liv, det er en scanning...

Men kæmpe krammer til dig, fordi du også skal opleve blod i din graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, for dævlan da!! - Jeg håber inderligt, at alt er ok. - Jeg forstår godt din bekymring.

 

Jeg husker, at jeg blødte en del gange, da jeg ventede Clara. Helt frem til omkring nakkefoldscanningen - Og at forløb fint alligevel...

 

Optimistiske tanker herfra!! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blødningen er taget af henover det sidste døgns tid. Det er der stadig - men det er meget lidt og nu faktisk kun, når jeg tørrer mig. Det har ikke på noget tidspunkt været frisk blod.

 

Vi prøver at slå koldt vand i blodet - og så tager vi en scanning sidst på uge. Men det er godt nok ubehageligt det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blødningen er taget af henover det sidste døgns tid. Det er der stadig - men det er meget lidt og nu faktisk kun, når jeg tørrer mig. Det har ikke på noget tidspunkt været frisk blod.

Vi prøver at slå koldt vand i blodet - og så tager vi en scanning sidst på uge. Men det er godt nok ubehageligt det her!

Dejlig opdatering, trods alt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg.. Jeg tror virkelig ikke du skal være det mindste bange for at det har betydning for din graviditet! Det skriver jeg fordi det er gammelt blod.. Da jeg havde SA var det frisk blod fra første minut af. Desuden har jeg netop i dag læst at hver 4 gravide oplever blødning under graviditeten som er ganske harmløs.. 

Mange tanker herfra  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih søde, jeg havde helt misset du er blevet gravid igen!! :yay Hvor er det fantastisk, stort tillykke til jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih søde, jeg havde helt misset du er blevet gravid igen!! :yay Hvor er det fantastisk, stort tillykke til jer! :kram

Tak Mette. Det er heller ikke "facebook-officielt" endnu...

Men vi glæææder os :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mette. Det er heller ikke "facebook-officielt" endnu...

Men vi glæææder os :-)

Det kan jeg godt forstå! :yay Spændende hvad det så bliver!

Jeg skal nok holde mund i vores vennekreds til du selv melder ud på fb ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER