Tinakp

Fra kontor til Elins nye værelse: nye pics d. 11/4

233 indlæg i dette emne

Hvor er den flot. Den kan da kun gøre lykke :)

Ja ellers sku hun skamme sig! Haha - ej jeg håber virkelig at hun kommer til at synes om det. Og vil bruge det.. Men det sku være mærkeligt andet. Jeg skal i hvert fald have kameraet klar, når hun skal ind og se det.

Og tak for de søde ord!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår gestusen i mars isen, den skal man gøre sig særlig fortjent til, I know, :mam men syntes bestemt også den er velfortjent i den her sammenhæng. Han er skisme alt alt for sej :respekt

Haha ja det er stort af mig ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores projekter er ikke så fancy, Rasmus er jo "bare" kok, som så til gengæld er mega god til at arbejde med træ ;)

Fedt! Kan godt li når mænd kan arbejde med deres hænder!! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det er stort af mig ik?

Haha jo så afgjort, det kræver virkelige noget af af giver noget så lækkert fra sig :mam :haha men lige i denne situation giver det mening :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej NU bliver jeg altså liiiidt misundelig! :blush

Luna kommer snart og leger med Elin! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej NU bliver jeg altså liiiidt misundelig! :blush

Luna kommer snart og leger med Elin! :p

Kan du ikke se hvad det er jeg har gang i? ( ellers se min kommentar i den der tråd med hvad man glæder sig til) - jeg prøver på at få lavet nogle fede ting i nærområdet, så i tænker " ej, det her kan vi da ikke flytte fra!"

I skal helt sikkert komme til rejsegilde - eller måske nok nærmere når det er helt færdig, for med den fart Torben har på, så når vi ikke at komme til rejsegilde før, det er færdig... Haha.

Det ku være hyggeligt at få det indviet med børnene fra Elins mødregruppe.... Alle 2 børn haha! Eller i teorien ku vi også inviteret Josefine fra Elins dp - hun har jo også været i mødregruppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke se hvad det er jeg har gang i? ( ellers se min kommentar i den der tråd med hvad man glæder sig til) - jeg prøver på at få lavet nogle fede ting i nærområdet, så i tænker " ej, det her kan vi da ikke flytte fra!"

I skal helt sikkert komme til rejsegilde - eller måske nok nærmere når det er helt færdig, for med den fart Torben har på, så når vi ikke at komme til rejsegilde før, det er færdig... Haha.

Det ku være hyggeligt at få det indviet med børnene fra Elins mødregruppe.... Alle 2 børn haha! Eller i teorien ku vi også inviteret Josefine fra Elins dp - hun har jo også været i mødregruppen...

Ha ha hvor er du sød Tina :D :kiss

Som Luna sagde den anden dag, da vi kørte forbi busskuret med to cykler parkeret ved. "Der er to cykler! det er ikk så mange, bare to!"

vi kommer gerne og afprøver og spiser røde pølser med brød + sodavand til "rejsegilde" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha hvor er du sød Tina :D :kiss

Som Luna sagde den anden dag, da vi kørte forbi busskuret med to cykler parkeret ved. "Der er to cykler! det er ikk så mange, bare to!"

vi kommer gerne og afprøver og spiser røde pølser med brød + sodavand til "rejsegilde" :p

Ja det skal vi da ha til rejsegildet! Haha Luna...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal vi da ha til rejsegildet! Haha Luna...

Det er da det vi skal! du siger bare til, så kommer vi! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw et projekt. Det ser da ud til at blive rigtig godt :glad Glæder mig til at se det færdige resultat. Mon Elin kan holdes derfra når hun ser rutsjebanen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok til at se når det er helt færdigt :) især igså som indrettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne tråd skal jeg vist følge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw et projekt. Det ser da ud til at blive rigtig godt :glad Glæder mig til at se det færdige resultat. Mon Elin kan holdes derfra når hun ser rutsjebanen :D

Ja det er et vildt projekt! Jeg tror heller ik at elin kan holde sig fra værelset, så det er derfor ham arbejder på højtryk mens vi er ude af huset ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok til at se når det er helt færdigt :) især igså som indrettet

Det lyder godt! Men det gør jeg virkelig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne tråd skal jeg vist følge ;)

Det tror jeg nemlig også at du skal! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg nemlig også at du skal! Hehe

Du er så klog :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VX5Fvcn.jpg

3TYvAtv.jpg

WEVCKw8.jpg

Så kom der lige nye billeder fra en hårdtarbejdende mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så klog :P

Det er der mange der siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så flot ❤️ skal i male det også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor bliver det fint!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så flot :D det ser mega godt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Han er alt alt for vild, hvor er den bare fantastisk, den skal nok blive et mega hit :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så flot ❤️ skal i male det også?

Tak søde! Ja, taget, døren og vinduerne skal males i sådan en lys brun/beige/grå agtig nuance. Og så skal selve huset faktisk tapeseres med det fedeste (synes jeg) tapet med træprint - så det ligner sådan lidt rustikt gamle brædder.

Jeg skal lige se om jeg kan ligge et billede ind af rullen med tapet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor bliver det fint!!

Tak for det ven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER