Tinakp

Fra kontor til Elins nye værelse: nye pics d. 11/4

233 indlæg i dette emne

Wow! Anna ville falde i svime! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er simpelthen så vildt!!!! :loveshower :loveshower bliver smukt med den røde postkasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor bliver det bare fedt altså.

Synes godt nok din mand er sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare gennemført og SÅ fedt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender lige en bunke :respekt til din mand igen, det er skisme så smuk og gennemført, Elin må være sååååå stolt over at have noget så fint på HENDES værelse :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow det ser dælme godt ud, det er så gennemført

Ej hvor er det bare FINT!!!! :respekt

Ej hvor er det bare kanon lækkert! Elin er da et heldigt asen

Wow! Anna ville falde i svime! :super

Det er simpelthen så vildt!!!! :loveshower :loveshower bliver smukt med den røde postkasse :)

Tusind tak for de flotte ord... Det er fedt at høre, at andre også synes godt om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor bliver det bare fedt altså.

Synes godt nok din mand er sej :respekt

Hvor er det bare gennemført og SÅ fedt :loveshower

Jeg sender lige en bunke :respekt til din mand igen, det er skisme så smuk og gennemført, Elin må være sååååå stolt over at have noget så fint på HENDES værelse :kuller

Tak for det piger! Ja det tror jeg virkelig også... Hun elsker at lege derinde og jeg tror bestemt ikke at det bliver svært for hende at skifte værelse, når lillebror kommer.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! :respekt

Hehe tak for det ven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Williams værelses makeover falder da totalt til jorden...

Det der er jo MEGA fedt! Og SÅ flot lavet! Hun er en heldig kartofel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Williams værelses makeover falder da totalt til jorden...

Det der er jo MEGA fedt! Og SÅ flot lavet! Hun er en heldig kartofel!

Haha, jeg tænkte også, at vores nyindkøbte opbevaringsmøbel fra IKEA faldt totalt til jorden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Williams værelses makeover falder da totalt til jorden...

Det der er jo MEGA fedt! Og SÅ flot lavet! Hun er en heldig kartofel!

Jeg overvejede også at lave en tråd om Marius nye værelse, men den bliver aaaalt for kedelig i forhold til dette fantastiske projekt :D

Jeg glæder mig nu til at se dine harlekin tern ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Williams værelses makeover falder da totalt til jorden...

Det der er jo MEGA fedt! Og SÅ flot lavet! Hun er en heldig kartofel!

Overhovedet ik stephi - det er bare anderledes ... Og tusind tak for ordene... Det var sødt skrevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du får da bare Anders til at lave noget til Mie! Jeg tror Torben tænkte, at nu hvor vi ikke får råd til at høre noget ved vores hus, så kan han gøre sådan at elin får et fedt hus....

Ha ha - han kan ikke få slabslåger til at hænge lige så det er vist ligemeget :D jeg tror hun får et fedt værelse når det hele er kommet på plads men det er uden hus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt hvor er det blevet vildt fedt. Det er jo nærmest taget ud af de der amerikanske bolig make over programmer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig helt vidunderligt. Sikken kærlighedserklæring fra far til datter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ fedt! Hvor er han sej! Tror alle børn ville elske at have sådan er hus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare super fedt og godt lavet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg tænkte også, at vores nyindkøbte opbevaringsmøbel fra IKEA faldt totalt til jorden :lol

Nej nej, sådan sku det ik gerne være! Jeg synes at det er fedt at se hvad folk køber og laver til deres børneværelser eller andre rum i huset, uanset om det er sådan noget blærerøvs noget, som det Torben har gang i, eller om det er pynteting eller opbevaringsting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan da, hvor er det F E D T lavet! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede også at lave en tråd om Marius nye værelse, men den bliver aaaalt for kedelig i forhold til dette fantastiske projekt :D

Jeg glæder mig nu til at se dine harlekin tern ;)[/quote

Jeg overvejede også at lave en tråd om Marius nye værelse, men den bliver aaaalt for kedelig i forhold til dette fantastiske projekt :D

Jeg glæder mig nu til at se dine harlekin tern ;)

Nej nej nej Anita ikke nu også dig....! Jeg synes at det er dejligt hvis vi kan inspirere hinanden uanset størrelses orden eller hvad det er man putter ind på børneværelserne. Jeg vil glæde mig til at se hvad du skal lave på Marius værelse!

Ang. Harlekin ternene - virkelig godt husket forresten. Så blev vi enige om at male på den ene væk i stedet for. Men nu hvor Torben har prøvet at tapetsere og det gik godt, må jeg gerne få det på lillebrors værelse! Så jeg skal have undersøgt hvad det tapet koster... For det er jo ferm Living, så er bange for at det er dyrt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - han kan ikke få slabslåger til at hænge lige så det er vist ligemeget :D jeg tror hun får et fedt værelse når det hele er kommet på plads men det er uden hus :D

Haha hvor er du sjov Maja!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt hvor er det blevet vildt fedt. Det er jo nærmest taget ud af de der amerikanske bolig make over programmer

Hold da op det var flotte ord vinni - og da jeg læste det højt for Torben, ku man ret se hvordan Han blev 5 cm højere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig helt vidunderligt. Sikken kærlighedserklæring fra far til datter :loveshower

Da jeg læste det her op for Torben, sagde han til mig, at det var smukt skrvet og at det rørte ham meget, fordi det lige præcis er derfor han laver det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ fedt! Hvor er han sej! Tror alle børn ville elske at have sådan er hus!

Tak for dine søde ord... Ja, jeg ville virkelig have været glad for sådan et hus, da jeg var lille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER