Tinakp

Fra kontor til Elins nye værelse: nye pics d. 11/4

233 indlæg i dette emne

Okay - jeg behøver ikke nøjagtige beløb..

Men det er fordi J og jeg havde i tankerne om at bygge et vægmøbel i stuen, men Js kammerat mener at det vil koste over 10.000 kr. i materialer :blink øhhhh... 

Det virker for mig voldsomt urealistisk, men ja... Det er vel dyrt sådan noget :P

Det kommer an på meget - er det noget at i skal lave eller skal i have kammeraten til det? For Torben har kunne gøre det væsentlig billigere fordi han selv har lavet det. Hvis man skal have nogen til at gøre det, så koster det selvf også i timeløn. Og mange af materialerne havde Torben i forvejen. Så det, der har kostet har været maling ( meget dyrt!) og tapet. Så han siger at det nok alt i alt rende i ca 6000 kr...

Det er svært at sige ifht til jeres projekt - har du et billede som inspiration - så kan jeg vise det til Torben?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er også fede, men tror du de giver nok lys?

Nej det kan du nok have ret i. Det er selvf mere som sengelampe, hvor det gerne må være afdæmpet... Det havde min lille hjerne ikke lige med i overvejelserne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du godeste! :o :glad hvis bare han blev lejet ud ;D

Haha, det kan vi godt finde ud af, men jeg tror ikke at du ønsker det når først timelønnen skal regnes ud! Hvor er du sød Ditte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det altså bare fint

Sebra har lavet nogle meget fine lamper til at hænge på væggen, som umiddelbart kunne passe fint ind http://www.lirumlarumleg.dk/collections/lamper-og-lyskaeder/products/sebra-vaeglampe-i-metal-pastel-pige(de fås også i andre farver)

Ej ja de er mega fine! Tak for link, de er lige lagt i gemmeren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så cool altså!

Mange tak!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sejt værelse ❤️❤️❤️ :loveshower

Mange tak for det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på meget - er det noget at i skal lave eller skal i have kammeraten til det? For Torben har kunne gøre det væsentlig billigere fordi han selv har lavet det. Hvis man skal have nogen til at gøre det, så koster det selvf også i timeløn. Og mange af materialerne havde Torben i forvejen. Så det, der har kostet har været maling ( meget dyrt!) og tapet. Så han siger at det nok alt i alt rende i ca 6000 kr...

Det er svært at sige ifht til jeres projekt - har du et billede som inspiration - så kan jeg vise det til Torben?

Åh... Jamen.. Jeg har en lille skitse jeg selv har lavet uden mål osv. (jeg skal også bare lige kunne finde den :D ), men vi opgav faktisk helt projektet, da han sagde det og kom frem til en helt anden, nemmere og billigere løsning.

Men hvis det Torben har lavet, har kostet omkring 6000 kr. så er det faktisk iiiiikke helt urealistisk med det bud kammeraten kom med - det er jo et stort møbel og det skal holde til en del. :) 

Men MANGE tak fordi i gider at svarer på mit spørgsmål :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jamen.. Jeg har en lille skitse jeg selv har lavet uden mål osv. (jeg skal også bare lige kunne finde den :D ), men vi opgav faktisk helt projektet, da han sagde det og kom frem til en helt anden, nemmere og billigere løsning.

Men hvis det Torben har lavet, har kostet omkring 6000 kr. så er det faktisk iiiiikke helt urealistisk med det bud kammeraten kom med - det er jo et stort møbel og det skal holde til en del. :) 

Men MANGE tak fordi i gider at svarer på mit spørgsmål :kiss

Nej, det tror jeg faktisk heller ikke at det er... Det er bare dyrere end man lige regner med....

Det er helt i orden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER