Tinakp

Fra kontor til Elins nye værelse: nye pics d. 11/4

233 indlæg i dette emne

Hun er bare så skøn :biglove

Tak for dine søde ord Alice...det ville være mærkeligt hvis ik jeg gav dig ret, men ja - jeg synes nu også at hun er ret skøn, selvom hun kan drive os til vanvid ind imellem .....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:wub

Tak.... Jeg syntes også lige jeg blev nødt til at dele de billeder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh skønne billeder af søde søde Elin :biglove Det er sjovt, jeg synes, hun ligner Torben meget på billedet med ham, og dig rigtig meget på det andet :D

Og fedt legehus!!!! :respekt

Jamen det kan jeg godt forstå for det er svært at sige, hvad der gør at hun nogen gange ligner den ene og den anden. Da hun var helt lille var der ikke noget at tage fejl af - det var Torben. Men efter at hun er fyldt 2 år er hun begyndt at ligne mig mere og mere...

Tak for de søde ord Mette...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder af fit farmand og dejlig pige :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne pics af super-tømre-daddy og heldige Elin! - kan GODT forstå hun var svær at drive i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder af fit farmand og dejlig pige :kiss

Tak Christina det var søde ord.....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne pics af super-tømre-daddy og heldige Elin! - kan GODT forstå hun var svær at drive i seng ;)

Tak Sara! Det er virkelig skønt at se hvor meget hun har taget det til sig allerede ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke E :biglove

Jeg forstår godt at hun ikke ville i seng. Det er jo så fedt det hus :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle skønne billeder, Tina :kuller :wub hvor er Elin sød at invadere sin far, ' jeg har savnet dig, far, nu skal vi hygge og så med Otto også' :wub jeg kan da godt forstå hun ikke var til at drive i seng, det er skisme også blevet mega flot og så sejt :respekt til Torben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TnTv41n.jpg

8Yva6Rc.jpg

Så fik jeg samlet elins Happy lights - det er ik nødvendigvis fordi de skal sidde der, men der er ikke kommet så meget andet end legehuset ind på værelset Såhhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke E :biglove

Jeg forstår godt at hun ikke ville i seng. Det er jo så fedt det hus :respekt

Tak vinni - hvor er du sød..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare top hyggeligt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle skønne billeder, Tina :kuller :wub hvor er Elin sød at invadere sin far, ' jeg har savnet dig, far, nu skal vi hygge og så med Otto også' :wub jeg kan da godt forstå hun ikke var til at drive i seng, det er skisme også blevet mega flot og så sejt :respekt til Torben :)

Ja det var virkelig også bare så hyggeligt at se på og Torben turde nærmest ik røre på sig, fordi han bare nød det - og hun sku nødig komme i tanke om at ville sidde et andet sted.

Det er bare sådan nogle stunder der gør alt bøvlet værd, både med at få guldklumperne. Men også de søvnløse nætter...

Tak for din utrolig søde besked Katrine..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare top hyggeligt! :biglove

Ja synes du ik? Det giver en go stemning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det ikke snart tapet på? Ja, jeg glæder mig til at se den færdig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det ikke snart tapet på? Ja, jeg glæder mig til at se den færdig :D

Haha det tænkte jeg også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov folkens... I er ik så lidt frække! Haha... Det har været lidt svært for Torben at få lavet noget efter arbejde, fordi jeg jo ik må en skid for at overanstrenge mig... Og jeg har endda gjort det at Elin og jeg er ude af huset på lørdag, og så skal han skisme arbejde lørdag også! Men jeg håber så meget at han kan nå lidt efter arbejde.

Men det hele skal åbenbart slibes - overalt, før han kan begynde med maling og tapet... Så tro mig, jeg ville ønske at jeg snart ku ligge flere billeder ind, men det går lidt træg lige nu... Jeg er altså liiiiidt utålmodig... Jeg vil i gang med at indrette!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg vil også vare så gerne i gang med Marius' nye værelse. Der skal ryddes op, skabene skal væltes, så skal der males og nye skabe op. Men der sker ikke en skid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg vil også vare så gerne i gang med Marius' nye værelse. Der skal ryddes op, skabene skal væltes, så skal der males og nye skabe op. Men der sker ikke en skid...

Argh hvor irriterende hva? Ja så ved du godt hvordan jeg har det... Man vil jo også gerne have det færdig inden næste skud på stammen kommer - for så er der ik tid til det! Det må du også lige sørge for at ligge billeder ind af, når i engang kommer igang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor irriterende hva? Ja så ved du godt hvordan jeg har det... Man vil jo også gerne have det færdig inden næste skud på stammen kommer - for så er der ik tid til det! Det må du også lige sørge for at ligge billeder ind af, når i engang kommer igang...

Ja, jeg har sagt senest 1. Maj skal han derind. Alt skal ikke ske på en gang.

Hehe det kan være jeg skal lave en fra roderum til Marius' værelse tråd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har sagt senest 1. Maj skal han derind. Alt skal ikke ske på en gang.

Hehe det kan være jeg skal lave en fra roderum til Marius' værelse tråd :D

Ja go titel til en tråd! Bare kom i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AqgA5cT.jpg

Der sker ik så meget herinde lige nu, så jeg må jo bare vise lidt pynte ting imens vi venter på tapetsering ...

Det er det første skilt jeg har fået fat i, og så regner jeg med at få fat i nogle flere gamle skilte og måske kombinere det med nogle familiebilleder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AqgA5cT.jpg

Der sker ik så meget herinde lige nu, så jeg må jo bare vise lidt pynte ting imens vi venter på tapetsering ...

Det er det første skilt jeg har fået fat i, og så regner jeg med at få fat i nogle flere gamle skilte og måske kombinere det med nogle familiebilleder.

Holy smokes hvor er det fedt  :kuller  Hvor har du fundet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et fedt skilt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy smokes hvor er det fedt  :kuller  Hvor har du fundet det?

Det har jeg fundet inde på denne hjemmeside:

http://work-shop.nu/velkommen

Det er der jeg også har fundet happy Lightsene ind til Elins værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER