Girl Next Door

GND's kreative hjørne

159 indlæg i dette emne

ME LIKE!!!! :yiepie

Mange tak :) Er selv godt tilfreds med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw altså hvor er det flot :respekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal lige se mit kommende krea gør-det-selv renoverings projekt :biglove

2z9cnr6.jpg

Jeg har fået den foræret af min bonusdatters mor (det lyder pænere end min kærestes ex ;) ) Hun ville bare smide den ud, så den takkede jeg pænt ja til!

Der er mange ting der skal laves på den, så det bliver et af de projekter der kommer til at stå indtil lysten er der ;)

Kalechen trænger til en kærlig hånd

24yad8j.jpg

Skønheden forfra

2cxt6l0.jpg

Lidt rust, og afskallet maling der skal fikses

1pclza.jpg

Hjulene skal have en kærlig hånd, og gerne udskiftes

33ogsg2.jpg

Kalechen bagpå

taja5l.jpg

Dens fine Odder mærke bagpå :7himmel

2ekk8wl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw altså hvor det flot :respekt :)

Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne ting :loveshower

Glæder mig til at se vognen færdig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne ting :loveshower

Glæder mig til at se vognen færdig ;)

Det gør jeg os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nogle fine ting du syer!

Vil ønske min maskine kunne lave de samme fine detaljer... ;)

:gp

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er det nogle fede ting du laver. Hvor er det fint :)

Og sikke en fin vogn du har fundet. Glæder mig til at se det færdige resultat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold nu op for nogle fede ting - noget du sælger ud af? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck du er go :balloons Hvordan går det med vognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nogle fine ting du syer!

Vil ønske min maskine kunne lave de samme fine detaljer... ;)

:gp

:balloons

Jeg blev selv træt af at min tidligere maskine ikke kunne særlig meget, så besluttede mig for at købe en ny ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er det nogle fede ting du laver. Hvor er det fint :)

Og sikke en fin vogn du har fundet. Glæder mig til at se det færdige resultat :)

Mange tak for roserne :) Vognen står stadig uberørt. Jeg har alt for meget om ørene, til at jeg vil begynde på den :)

hold nu op for nogle fede ting - noget du sælger ud af? :)

Mange tak for de pæne ord :) Nej jeg sælger det ikke. Det må man ik herinde ;) Men har heller ik tiden til at lave mere end til venner og familie. Et fuldtidsjob tager alt for meget af ens fritid ;)

Fuck du er go :balloons Hvordan går det med vognen

Vognen har jeg stadig stående uberørt. Jeg har ikke kunne finde tiden og energien til at begynde på den. Plus jeg mangler en masse dele som jeg ikke lige har fået undersøgt om jeg kan skaffe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En blandet landhandel

Det er vist efterhånden lang tid siden der er blevet opdateret herinde, så det må vi lave om på nu ^_^ Jeg skulle på et tidspunkt have kage med på arbejde, og der faldt valget på regnbue muffins. Flotte ser de ud, men nøj hvor var de dårlige!

ixb4lg.jpg

Hvis vi bliver lidt i madverdenen, så blev der også lavet lidt hyldebærsaft. Jeg synes selv det er blevet for sødt, men kæresten ELSKER det :biglove

iprx20.jpg

Så blev jeg for noget tid siden færdig med mit første strikkeprojekt, Tina. Farverne ved jeg ikke helt om jeg selv synes om, men det var det garn der lige var billigst, som jeg ville ofre på et strikkeprojekt, i tilfælde af det ikke ville lykkes ;)

24wshs5.jpg

For noget tid siden syede jeg et sengesæt til en kammerat og hans kærestes lille ny. Efter noget tid blev jeg ringet op af min kammerat. Hans svigerinde havde set sengesættet, og ønskede sig brændende et sæt til hendes pige. Så måtte jeg jo i gang. Beklager de lidt dårlige billeder.

Hele sættet:

2aank8o.jpg

Applikation tæt på:

255sxfl.jpg

Detaljer ved lukning:

8yxks2.jpg

Jeg har også lavet en holder til mit tråd, da jeg var træt af de bare lå i en bøtte. Holderen er lavet af et bræt af en slags, købt for 10 kr i bauhaus's rest kasse, samt blomsterpinde og en rest tapet jeg havde liggende. Først er der boret huller der passer med pindene, blomsterpindene saves til, jeg markerede på tapetet hvor hullerne var, og skar små krydser, der smøres lim ud på brættet samt i hullerne, tapetet kommes på. Da det var noget lamineret træ, klipsede jeg også tapetet fast bagpå. Så slog jeg pindene ihullerne gennem tapetet med en hammer, og vupti, så var et styks trådholder færdig :)

2ljql1i.jpg

Nogen gange sker det jo at man kommer til at shoppe, så her er lidt af det jeg har fået købt mig de sidste par måneder. Måske har jeg vist noget af det, og har ikke det hele med

5-6 meter stof, 3 ruller garn med glimmer, samt 2 hæklenåle og et hæfte med strikkeopskrifter. Det hele købt for 50 kr :glad

sccjfo.jpg

Da vi var på ferie i Norge her midt i november, så jeg en bog. Da vi havde travlt, fik jeg den ikke købt. Den sidste dag havde jeg tænkt meget på den bog, og kom frem til at det måske var lidt mange penge (300 kr) for en bog på norsk, men gik ned og kiggede på den alligevel. Og dér lå den. Den sidste tilbage og til halv pris. Jeg så det som et tegn, og købte den :P

260fiw0.jpg

Da der var cyber monday på de fleste amerikanske sider sidst i november, fik jeg bestilt noget fint stof med feer på til et junior sengesæt til hende der har fået overstående sengesæt, samt noget ko stof til en baby sengesæt til en veninde. Kan hverken huske mængde eller pris på det, men det røg igennem told uden problemer :glad

2rxfdp3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fine ting du laver smukkeste <3

Og super køb :)

Hvordan går det med skamlen???? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fine ting du laver smukkeste <3

Og super køb :)

Hvordan går det med skamlen???? ;)

Tak smukke :biglove

Hvilken skammel? Min ikea skammel? Den venter i et hjørne som alle de andre møbler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak smukke :biglove

Hvilken skammel? Min ikea skammel? Den venter i et hjørne som alle de andre møbler ;)

HIHI ja den du købte det fine "skind" til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIHI ja den du købte det fine "skind" til ;)

Haha, se det havde jeg faktisk allerede glemt :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, se det havde jeg faktisk allerede glemt :oops

Thihi - kender det godt sveske... alt alt alt for mange krea projekter og man glemmer halvdelen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thihi - kender det godt sveske... alt alt alt for mange krea projekter og man glemmer halvdelen ;)

Alt alt for mange idéer i hovedet, alt alt for lidt tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er da bare HELT vild med sengetøjet og den smukke trådholder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da bare HELT vild med sengetøjet og den smukke trådholder :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeij jeg sidder her med kæben faldet helt af.. *en masse bande ord* hvor er du bare sindssyg god.. jeg virkelig virkelige imponerede ..

:respekt :respekt :respekt

Hvis du tager imod bestillinger så pm mig endelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeij jeg sidder her med kæben faldet helt af.. *en masse bande ord* hvor er du bare sindssyg god.. jeg virkelig virkelige imponerede ..

:respekt :respekt :respekt

Hvis du tager imod bestillinger så pm mig endelig

Alt alt for lang tid siden jeg har været herinde. Ups!

Tusind tak for roserne! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i december lært mig selv ( med meget hjælp fra youtube ) at hækle. Dog kun Star stitches ;)

Har hæklet dette tørklæde

Fxdkn.jpg

Jeg har brugt garn fra søstrene grene. 4 nøgler i alt, så det har kostet knap 50 kr (og en hulens masse tid) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER