Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det klarede hun fint :) Græd kun lidt under stikkene. Til gengæld er jeg nu blevet endnu dårligere. Har kvalme og sveder :( Heldigvis har min mor fri i dag, så hun er gået en tur med barnevognen.

:super med Lily.

God bedring til dig :kiss

(mon ikke vi skal udskyde igen? :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:super med Lily.

God bedring til dig :kiss

(mon ikke vi skal udskyde igen? :unsure)

Jeg har godt tænkt det <_< Har bare hele tiden håbet, at det kun var en lille forkølelse. Det er bare surt altså. Og jeg havde igen handlet til boller og hygge :rolleyes

Men vi har selvfølgelig masser af tid endnu til at få det tll at lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hah! Fik endelig snøvlet mig ind for at læse min fødselsjournal. Fem bitte små notater blev det til :D Jo jo, der var da lidt fart på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemi - vær glad for din sovebaby.

Hilsen

Hende der sidder ved siden af sengen hver aften indtil baby sover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hah! Fik endelig snøvlet mig ind for at læse min fødselsjournal. Fem bitte små notater blev det til :D Jo jo, der var da lidt fart på :P

Dét gjorde jeg også den anden dag - det var også ret kortfattet. De fleste punkter stod der bare "Nåes ikke" til :D

EDIT: har du egentlig skrevet en fødselsberetning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius vil bare sidde og hænge ved mig. Bliver sur hvis vi sætter os ned til legetøjet. Hoster og sprutter men feberen er faldet efter en Panodil. Har dog spist en halv portion øllebrød, så jeg behøver vel ikke være nervøs. Det er egentlig den hoste der genere mig mest...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius vil bare sidde og hænge ved mig. Bliver sur hvis vi sætter os ned til legetøjet. Hoster og sprutter men feberen er faldet efter en Panodil. Har dog spist en halv portion øllebrød, så jeg behøver vel ikke være nervøs. Det er egentlig den hoste der genere mig mest...

Hangar væretvågen i 45 min og sover nu igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hah! Fik endelig snøvlet mig ind for at læse min fødselsjournal. Fem bitte små notater blev det til :D Jo jo, der var da lidt fart på :p

Haha min er på 11 sider :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét gjorde jeg også den anden dag - det var også ret kortfattet. De fleste punkter stod der bare "Nåes ikke" til :D

EDIT: har du egentlig skrevet en fødselsberetning?

Det et en fantastisk kontrast til Theodors fødsel :D

Nej, det har jeg ikke. Vil gerne. Får bare ikke gjort så meget ved det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst... Hvem har taget min baby, og efterladt den unge der er her???

Nu er det 4. Gang i streg hun er faldet i søvn i sin lift bare ved at jeg giver sut en halv milliard gange, men i løbet af ca 20 min.

Jeg sidder ved hende, giver sut hver gang hun bliver ked, og denne gang har det taget omkring 15 min max...

Og når så hun sover, så tog hun ikke mindre end 2,5 time i formiddags...

:yay

Håber ViRKeLIG at dette ingen flaske og at hun falder i søvn selv, hjælper til bedre søvn.

Jeg bliver RET så bitter hvis det bare er et tilfælde

hvor er det mega fedt!!!! :loveshower håber det bliver ved :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det et en fantastisk kontrast til Theodors fødsel :D

Nej, det har jeg ikke. Vil gerne. Får bare ikke gjort så meget ved det :blush

samme her :) journalen fra ingers var kæmpe lang!

 

Altså JEG synes, du skal lave en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha min er på 11 sider :lol

Der var også skrevet væsentligt mere første :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

samme her :) journalen fra ingers var kæmpe lang!

Altså JEG synes, du skal lave en :)

Jeg skal forsøge :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken temperatur er jeres babyalarmer indstillet til? Vi har neonate :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sat minimum til - 3, tror jeg. Langt nok ned til den ikke bippede hele tiden, da det var virkelig koldt ;)

Hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken temperatur er jeres babyalarmer indstillet til? Vi har neonate :)

Jeg har sat den til "0". Den var voldsomt irriterende at have den på 8 grader ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sat minimum til - 3, tror jeg. Langt nok ned til den ikke bippede hele tiden, da det var virkelig koldt ;)

Hvorfor?

Okay tak - sp sagde vi gerne måtte lade ham sove ude, hvis han faldt i søvn på gåtur, så vi har lige fundet babyalarmerne frem, og aner jo ikke hvad sådan nogle dimser skal indstilles på :D (vi ved faktisk ikke ret meget om sådan nogle babyer, haha) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak - sp sagde vi gerne måtte lade ham sove ude, hvis han faldt i søvn på gåtur, så vi har lige fundet babyalarmerne frem, og aner jo ikke hvad sådan nogle dimser skal indstilles på :D (vi ved faktisk ikke ret meget om sådan nogle babyer, haha) ;)

Jeg ved faktisk ikke, hvad vores er indstillet til :D Har aldrig brugt den der advarselsfunktion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hangar væretvågen i 45 min og sover nu igen...

:kram hårdt med syge smølfer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hårdt med syge smølfer..

Mega hårdt. Mangler blæksprutte arme. Den lille det bare pyldre helt åndssvagt og den store der bare gerne vil have sin mor. Det er ikke nemt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu godt til dels forstå dig, men jeg foster bare at nyde der.

Mest af alt undrer Lucca mig. Jeg synes hun er underlig :p Hun falder fx ikke i søvn ved brystet. Hun kan godt falde hen, men hun er helt vågen, når hun bliver lagt. Det er ligegyldigt hvor forsigtigt jeg flytter på hende, så vågner hun - også ved natamningerne. Men hun lægger sig så også bare til at sove. Hun er spøjs. Helt modsat af Theodor :p

Sådan har Albert også været og også totalt modsat af Edith :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille fis vokser og vokser. Efter SP besøg i dag er min 4 måneder gamle baby nu 68 cm og 7,7 kg :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille fis vokser og vokser. Efter SP besøg i dag er min 4 måneder gamle baby nu 68 cm og 7,7 kg :kuller

:biglove

Åh hvor jeg glæder mig til min SP kommer på onsdag ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Åh hvor jeg glæder mig til min SP kommer på onsdag ^_^

Jeg synes også det er hyggeligt at få tjekket hende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg træt af at CM ikke kan finde ud af at komme videre i sin søvncyklus når hun bliver puttet om aften. Man kan sgu stille uret efter hende, præcis 45 minutter og så bryder helved løs og jeg kan næsten starte forfra med putning. Hun døjede også med det i barnevognen en periode, men der har hun lært at komme videre af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.