Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Venter på lægevagten kommer. Julius har 39,7 i feber og vejrtrækningsbesvær :boo

:kram

God bedring med ham! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for hjælpen, jeg bliver så ked af det når han græder, og er i tvivl om vi gør det forkerte når han reagerer sådan :)

Uh ja det første barn er en stor omvæltning.. Det bliver bedre det der med tvivlen:)

Min nr 2 han græd hver gang han skulle skiftes eller have andet tøj på den første uge, så blev det bedre og han er stoppet med at være ked af det i de situationer:) vil egentlig bare sige at det skal nok blive bedre, både med unddragt og barnevogn:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige min mortråd fra Inger frem. Og kunne se, at da Ingersen var omkring en måned var det FULDSTÆNDIG samme situation som vi har med Gunsen nu. Ondt i maven og pyllerbebs. Og selvom det selvfølgelig ikke er gode nyheder, giver det nu alligevel lige lidt trøst at vide, at jeg sagtens kan nå at få en lige så nem og sjov baby som jeg egentlig husker inger som.

nogle gange skal jeg minde mig om, at Gunvor kun er 4 uger - det virker viiirkelig bare som, at hun har været her for evigt. Lille fis :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige min mortråd fra Inger frem. Og kunne se, at da Ingersen var omkring en måned var det FULDSTÆNDIG samme situation som vi har med Gunsen nu. Ondt i maven og pyllerbebs. Og selvom det selvfølgelig ikke er gode nyheder, giver det nu alligevel lige lidt trøst at vide, at jeg sagtens kan nå at få en lige så nem og sjov baby som jeg egentlig husker inger som.

nogle gange skal jeg minde mig om, at Gunvor kun er 4 uger - det virker viiirkelig bare som, at hun har været her for evigt. Lille fis :biglove

Jeg skal også minde mig selvom at Niklas kun er 7 uger...Han bliver sjovere om et par måneder det ved jeg jo ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rundede vi en temperatur på 40 :o Kan godt forstå den lille mand intet vil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil bliver 6mdr idag :o hvor er det vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rundede vi en temperatur på 40 :o Kan godt forstå den lille mand intet vil...

Men lille mand da :kram

Håber I kan få noget brugbart at vide hos lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil bliver 6mdr idag :o hvor er det vildt

Tillykke med ham :balloon

Ja det er godt nok vildt at vores små August babyer allerede er så store.

Det går alt for stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der nogen bedre lyd en ens baby, der flækker af grin?

Jeg tror det ikke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :balloon

Ja det er godt nok vildt at vores små August babyer allerede er så store.

Det går alt for stærkt

Ja alt alt for stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg tit gjort :) Tror ikke de når at blive for varme på så kort tid.

Det var jeg bange for, men så prøver vi lige det :) godt man har BK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja det første barn er en stor omvæltning.. Det bliver bedre det der med tvivlen:)

Min nr 2 han græd hver gang han skulle skiftes eller have andet tøj på den første uge, så blev det bedre og han er stoppet med at være ked af det i de situationer:) vil egentlig bare sige at det skal nok blive bedre, både med unddragt og barnevogn:)

Ja jeg er ikke i tvivl om det nok skal blive bedre, men hold da op hvor kan man have mange bekymringer - vi prøver igen når han engang vågner og vil skiftes, så tænker jeg vi klæder ham på og ser om han kan ammes i søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jeg bange for, men så prøver vi lige det :) godt man har BK!

DET er det i hvert fald. Det var jeg især glad for ved første barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der nogen bedre lyd en ens baby, der flækker af grin?

Jeg tror det ikke :wub

Det er nemlig bare verdens bedste lyd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bestille noget søvn til Nohr et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sover Julius endelig, men i mine arme. Storebror er taget op til bedstemor og bedstefar så der er ro til Julius, når han skal sove inde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså ved at være lidt træt af den her periode hvor Clara åbenbart synes hun skal klatskide :rolleyes :lol der er aldrig meget af gangen, men jeg skifter jo nærmest en lorteble hver halve time. Det er altså lige lovligt mange penge der går til bleer så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså ved at være lidt træt af den her periode hvor Clara åbenbart synes hun skal klatskide :rolleyes :lol der er aldrig meget af gangen, men jeg skifter jo nærmest en lorteble hver halve time. Det er altså lige lovligt mange penge der går til bleer så :D

Jeg er i den modsatte grøft. Jeg bliver snart nødt til at give Benjamin en hvid body på som han kan overskide, for der sker intet som helst i de bleer :rolleyes <_<

Edit: og så skal jeg ellers love for at der var lort über alles! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon tigeren er forduftet? Lily sov 4 timer til middag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er i den modsatte grøft. Jeg bliver snart nødt til at give Benjamin en hvid body på som han kan overskide, for der sker intet som helst i de bleer :rolleyes <_<

Edit: og så skal jeg ellers love for at der var lort über alles! :o

 

Det er heller ikke sjovt når der ingenting kommer. Det har vi dog ikke prøvet endnu.

Haha, sådan B. Havde han fået hvid body på?  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rundede vi 40 i feber igen. Ved ikke om jeg tør give ham mere Panodil efter lægens snak om feberkramper :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bestille noget søvn til Nohr et sted?

Jeg har i hvert fald ikke noget på lager - det er i restordre. (Men du kan få en mail, når vi har varen igen :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i hvert fald ikke noget på lager - det er i restordre. (Men du kan få en mail, når vi har varen igen :D )

:lol

Han har sovet lidt siden jeg skrev, men kvoten er tilsyneladende opbrugt efter ca 30 minutter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er først øjenbetændelse, hvis det hvide i øjet bliver rødt - ikke sandt? Puds og væskende øje alene, gør ikke noget, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.