Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Thank god for coffee!

Åh jo! Var totalt zombie indtil manden fik lavet mig en kop kaffe :D han blev også lige hjemme indtil jeg havde været i bad - dejlige mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han blir 6 mdr om lidt.

Men hvornår er det jeg kan påbegynde rugbrød og kød ifølge de nye "regler"

Er det ikke 6 mdr ?

Jo mener man så småt kan starte ved 6 mdr :-) og du finder hurtigt ud af om det er noget han gider...vores dreng er først nu blevet glad for rugbrød...fra han var 6 til 12 mdr gad han det sjældent...Han er så 15 mdr nu og spiser alt slags brød langt om længe :-)

Kom lige til at tænke på jeg moste banan og avocado i en periode og det mættede rigtig godt...

Og den periode hvor brød ikke hittede der var tomater og små kogte gulerødder et hit :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mener man så småt kan starte ved 6 mdr :-) og du finder hurtigt ud af om det er noget han gider...vores dreng er først nu blevet glad for rugbrød...fra han var 6 til 12 mdr gad han det sjældent...Han er så 15 mdr nu og spiser alt slags brød langt om længe :-)

Kom lige til at tænke på jeg moste banan og avocado i en periode og det mættede rigtig godt...

Og den periode hvor brød ikke hittede der var tomater og små kogte gulerødder et hit :-)

Det må jeg begynde at prøve så :-)

Har haft givet C noget lyst brød han kunne hygge med og heldigvis er han bare vild med alt mad :-)

Gulerødder syntes jeg dig er for tidligt

Eller er det bare mig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg begynde at prøve så :-)

Har haft givet C noget lyst brød han kunne hygge med og heldigvis er han bare vild med alt mad :-)

Gulerødder syntes jeg dig er for tidligt

Eller er det bare mig ?

De gulerødder vi gav var sådan nogle mini nogle på frost....hurtigt og nemt at koge...og så er de så små at de næsten ikk kan få dem galt i halsen....

Alm gulerødder får han stadig ikke fordi han bider for store mundfulde som han får galt i halsen...og rå er helt No go stadigvæk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat igen ...

 

:ditto

 

Adrian er stadig hamrende snottet, så han taber sutten hele tiden og det vågner han af. Jeg tror, jeg har været oppe et par gange i timen for at give ham den. Og så er han begyndt også at ville have natflaske igen selvom vi er startet på en drømmeflaske. Han SLUGER 180 ml. selvom han får omkring 120 når vi går i seng , og så sluger han 180 igen til morgenmad  :huh Jeg tror måske, vi skal op i mængde på nogle af dem, og så skal vi også have startet på mos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må jo bare prøve noget mere almindeligt mad og se om det virker.

Lige nu spiser ham havregrød til formiddag, frugt til eftermiddag og mor til aften.

Men samtidig spiser han tonsvis af mælk som om han ikke får andet end mælk.

Hvad kan jeg ellers tilføje ????

Jeg ville nok prøve at tilsætte noget mere fedt. En god usaltet smør eller olie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til opstartsmøde i vuggestuen! Magter slet ikke at A er så stor, at han skal starte i vs, at de begge skal have lange dage (edith er der nu ca 6 timer dagligt pga barsel) og at vi begge skal arbejde :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har M fået sin første tand eller faktisk 2 på samme tid :yay men det er godt nok ikke nogen han gider vise frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til opstartsmøde i vuggestuen! Magter slet ikke at A er så stor, at han skal starte i vs, at de begge skal have lange dage (edith er der nu ca 6 timer dagligt pga barsel) og at vi begge skal arbejde :boo

Åh, hvor jeg forstår! :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :biglove

Y6p9y6k.jpg

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Lollerberg tillykke :loveshower sikke en smuksak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :biglove

Y6p9y6k.jpg

Velkommen til :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :biglove

Y6p9y6k.jpg

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhr hvor er han bare lækker Lollerberg! Kæmpe tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til herinde :biglove

Y6p9y6k.jpg

Stort tillykke, søde! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tilykke, Lollerberg! Hvor er han dog skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhr hvor er han bare lækker Lollerberg! Kæmpe tillykke :yay

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak, søde piger :biglove

Vi er så forelskede i ham :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg forstår! :(

:kiss

Ej, men det er et fantastisk sted, mega sødt personale og Edith trives virkelig dernede..

Jeg har ikke lyst til gå hjemme til hverdag, men tiden går bare så stærkt og jeg elskede de 2-3 timer ekstra jeg har haft med Edith hver dag i min barsel og ville ønske at det kunne være sådan altid med begge unger..

Det er bare ikke en mulighed for mig at møde senere end kl 8, og selvom jeg kan hente tidligere, vil Edith virkelig sjældent hjem før efter eftermiddagsmad og bliver stiktosset/ked, hvis jeg henter før kl 15. Og Albert kommer jo til at sove fra 14-15.30-ish.. Suk! Der er bare meget planlægning i at prøve at få det til at gå op, så de har korte(re) dage..

Heldigvis kommer jeg jo til at have ca en ugentligt fridag, hvor jeg kan holde dem hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak, søde piger :biglove

Vi er så forelskede i ham :kuller

Stort tillykke.. Han ser så lækker ud :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak, søde piger :biglove

Vi er så forelskede i ham :kuller

Stort tilykke med ham den lækre - hvor ser han bare dejlig ud :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuuuuck, jeg synes aftenerne er hårde.. Gunvor er bare ked og grædebaby i et par timer... Jeg synes, det er røv hårdt ikke at have nogen form for voksentid med min mand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i nogle gode bøger med babymad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.