Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Sov så, for helvede!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eigil har sovet fra 21 til nu. :o

Jamen goddag beton babser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... 4. Tigerspring giv os venligst vores søvn tilbage!! Det mærkelige er at August er den gladeste dreng lige nu... Han gider bare ik at sove ( eller nok nærmere KAN ikke sove)

Heldigvis har Torben været så sød at ta to nætter nu, så skal jeg bare prøve at komme igennem de næste 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tog C med ind ved siden af i nat så jeg kunne sove og så kom han bare med hende når hun skulle ammes. Og det var så den bedste nat indtil videre! C sov fra 23.30-03 og igen fra 03.45-07.50! Der var fantastisk.

M mener det var pga stormen og larmen udenfor. Jeg tænker om det var fordi hun ikke lå tæt på mig = mælk? Men mit håb er det det er fordi tigeren er på vej væk og at den gode søvn fortsætter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg hører jo også til herinde igen :loveshower

Velkommen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at klippe Eigil l fingeren, da jeg ville klippe hans negle :boo han er helt ulykkelig :boo

Filippa har stadig ar fra far gjorde det da hun var 3 uger :O Jeg har også gjort det på dem begge :(

Det er ikke sjovt men går heldigvis hurtigt over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil sov fra 21-6 uden amninger :o vågnede klokken 6 fik noget at spise, og sov så videre til klokke 9 :o

Skal vidst ikke klage over at jeg ikke får søvn. Men er godt nok træt, måske jeg har sovet for meget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har stadig ar fra far gjorde det da hun var 3 uger :O Jeg har også gjort det på dem begge :(

Det er ikke sjovt men går heldigvis hurtigt over.

Jeg tror aldrig jeg gjorde det på Ida.

Der er ikke noget at se idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... 4. Tigerspring giv os venligst vores søvn tilbage!! Det mærkelige er at August er den gladeste dreng lige nu... Han gider bare ik at sove ( eller nok nærmere KAN ikke sove)

Heldigvis har Torben været så sød at ta to nætter nu, så skal jeg bare prøve at komme igennem de næste 5...

Her er tigerspring også lig med nul søvn, i hvert fald om natten.

Håber I snart er igennem. 4eren er bare SLEM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil har sovet fra 21 til nu. :o

Jamen goddag beton babser.

Hvor er han sej :yay

Ville give meget for betonbryster lige pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sej :yay

Ville give meget for betonbryster lige pt

Bytter gerne fordi det gør dæleme ondt. Og når man i forvejen producere for meget mælk, så er det altså ikke rart.

Men søvnen er nu rar nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil sov fra 21-6 uden amninger :o vågnede klokken 6 fik noget at spise, og sov så videre til klokke 9 :o

Skal vidst ikke klage over at jeg ikke får søvn. Men er godt nok træt, måske jeg har sovet for meget :chin:

 

Det er altså vildt, når de gør det! Adrian sov også fra 20-6 og så igen fra 6.30-8.30 :huh Det havde jeg altså ikke regnet med, med en syvugers baby :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså vildt, når de gør det! Adrian sov også fra 20-6 og så igen fra 6.30-8.30 :huh Det havde jeg altså ikke regnet med, med en syvugers baby :o

Ja det er vildt. Ida gjorde det også dengang hun var lille. Der skulle jeg dog vække hende hver anden time for at give mad de første 3 måneder. Grundet hendes størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen bliver min lille tyttebøvs 1år! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig, der har ET bryst der virker til aldrig at kunne blive tømt lugenmefet hvor meget man malker ud?

Her er det mit højre bryst.

(Grunden Tim at jeg malker ud er at jeg tidligere i denne uge mistænkte bryst betændelse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig, der har ET bryst der virker til aldrig at kunne blive tømt lugenmefet hvor meget man malker ud?

Her er det mit højre bryst.

(Grunden Tim at jeg malker ud er at jeg tidligere i denne uge mistænkte bryst betændelse)

Jeg havde også overproduktion på højre. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også overproduktion på højre. :hophop

Så fantastisk :p

Eller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig, der har ET bryst der virker til aldrig at kunne blive tømt lugenmefet hvor meget man malker ud?

Her er det mit højre bryst.

(Grunden Tim at jeg malker ud er at jeg tidligere i denne uge mistænkte bryst betændelse)

Jeg har overproducetion på begge. Malker ud til Neo ligesom med Ida den gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der burde simpelthen følge en tjener med når man får nr 2 :p Hubby er igang med at putte Clare, mens jeg sidder med Aedan. Og jeg er tørstig og har lyst til frugt, men han sover så fint at jeg ikke nænner at risikere at vække ham ved enten at lægge ham fra mig for at hente, eller begynde at rejse mig op for at tage ham med <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen bliver min lille tyttebøvs 1år! :o

 

Åh, tænk at det allerede er et år siden! Tiden går simpelthen så stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, tænk at det allerede er et år siden! Tiden går simpelthen så stærkt.

Ja det er lidt vildt! :D den sommerhustur ændrede mit liv! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er mor til et spædbarn, når man går i seng kl. 20.30 :rolleyes

Åh, hvor jeg håber på en god nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er mor til et spædbarn, når man går i seng kl. 20.30 :rolleyes

Åh, hvor jeg håber på en god nat!

Gjorde jeg også! NU sover hun endelig. Men hey hellere vågen grøffe baby nu end kl 3 i nat :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gjorde jeg også! NU sover hun endelig. Men hey hellere vågen grøffe baby nu end kl 3 i nat :rolleyes

Sofie vågnede og spiste 19.50 og sov gennem bleskift, så jeg tog chancen og lagde hende i seng. Og der sov hun videre :blink Så jeg skyndte mig i seng, sov 20.50 og vågnede igen 22.45. Nu har hun spist og fået tør ble. Så gik vi i stuen for at overstå hikke og nu ligger hun i min arm og er forhåbentlig ved at falde i søvn igen.

Natten til i går var hun mega urolig om aftenen og der faldt jeg først i søvn kl. 01, så jeg er allerede to timers søvn foran i dag :P

Det er bare for sent at starte nattesøvnen kl. 01!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid Leah snart siv igennem..

Lige nu kan jeg sket ikke forestille mig at det kommer til at ske nogensinde :boo

Håber jeg igen engang kan få bare 6 timers søvn i streg, uden at blive vækket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.