Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Uhh! :p er sq lidt misundelig over flaskemødres frihed :D

Jeg nyder det også ;) Men når manden mener jeg både har godt af det fysisk og psykisk, så er jeg smuttet.

Skal også ud at spise med mødregruppen fra Marius tid på fredag, så det giver altså nogle fordele på det sociale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja den sidste her var på næsten fire timer :o

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvad vi ikke fik ved nr 1 har vi fået nu.. Men det er sådan set ok - omkring nr 1 var vi jo igang med alt det bøvl med amningen, og den front er der jo 100 % ro på nu. Så det går nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen begyndt at være bekymret for A. :blush

Jeg synes, han er meget følsom og bliver rigtig hurtigt ked af det. Ikke sådan skrige-ked-af-det, men ulykkelig på den der "jeg har brug for et kram"-måden.

Måske er det bare tænderne, tigerspring, en småsløj mor gennem snart en uge, og måske alle tingene i kombination, men jeg er faktisk lidt bekymret.

Jeg er sikker på skønne A bare er lidt ekstra følsom netop pga de ting du selv nævner. M kommer også lige og får knus og kram og ekstra mange når der lige er noget der trykker.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh! :p er sq lidt misundelig over flaskemødres frihed :D

Dét kan jeg godt forstå. Jeg kan slet ikke forestille mig at være "fanget" på den måde du er endnu. Puh jeg synes de 6 uger jeg fuldammede var rigelig begrænsende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på skønne A bare er lidt ekstra følsom netop pga de ting du selv nævner. M kommer også lige og får knus og kram og ekstra mange når der lige er noget der trykker.

:kiss

Tak, søde :kiss Du har sikkert ret. Jeg er bare så bange for, at der er følger af for tidlig fødsel - også selvom man jo ikke kan gøre noget ved det.

Jeg prøver at tage det roligt, men man er vel bare pylret som mor :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde :kiss Du har sikkert ret. Jeg er bare så bange for, at der er følger af for tidlig fødsel - også selvom man jo ikke kan gøre noget ved det.

Jeg prøver at tage det roligt, men man er vel bare pylret som mor :blush

Det er man. Sådan skal man være som mor. Kan godt forstå at du er nervøs for om han har eftervirkninger, men hvis han er mere sensitiv en flertallet, så er der heldigvis kommet mere fokus på hvordan man kan hjælpe og guide sine børn - modsat da jeg var barn, og altid bare har fået at vide jeg er hysterisk og nærtagende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst den tiger skal bare pakke sammen og skride... CM har været vågen en million gange og græder bare. Håber ikke alle nætter bliver sådan og håber hun vil tage en god lur i barnevognen senere.

Hvordan er det, er det ved 9,5 den smutter igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst den tiger skal bare pakke sammen og skride... CM har været vågen en million gange og græder bare. Håber ikke alle nætter bliver sådan og håber hun vil tage en god lur i barnevognen senere.

Hvordan er det, er det ved 9,5 den smutter igen?

Ifølge appen er det 9,5 den smutter igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av mine :hophop Første opvågning siden midnat, det kan mærkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er man. Sådan skal man være som mor. Kan godt forstå at du er nervøs for om han har eftervirkninger, men hvis han er mere sensitiv en flertallet, så er der heldigvis kommet mere fokus på hvordan man kan hjælpe og guide sine børn - modsat da jeg var barn, og altid bare har fået at vide jeg er hysterisk og nærtagende :(

Det er så godt sagt det du skriver her... Og der er nemlig heldigvis kommet fokus på det! Min mand har iøvrigt fået akkurat de samme ord at vide da han var lille - hysterisk og nærtagende ... Det er utrolig så mange misforståede børn der har gået rundt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det pga knap så meget søvn i dagtimerne i går, eller KST eller hvad det ved jeg ik! Det kan for så vidt også være underordnet ... Men august har sovet fra 21.30-03. Og vågnede først kl 6.50... Og sover videre nu... Dejligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har sovet fra cirka 20 til 7.15 for første gang...Han plejer at vågne ved 6 tiden som regel. Derudover har han kun fået sutten kl 22 I aftes ! Flere af de nætter tak !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det pga knap så meget søvn i dagtimerne i går, eller KST eller hvad det ved jeg ik! Det kan for så vidt også være underordnet ... Men august har sovet fra 21.30-03. Og vågnede først kl 6.50... Og sover videre nu... Dejligt!!!

:yay Julius har sovet fra 22 - 5 og sover endnu. At moren er en dør til at sove er i hvert fald ikke babyens skyld ;)

Men det må kunne mærkes Tina :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det pga knap så meget søvn i dagtimerne i går, eller KST eller hvad det ved jeg ik! Det kan for så vidt også være underordnet ... Men august har sovet fra 21.30-03. Og vågnede først kl 6.50... Og sover videre nu... Dejligt!!!

Har Eigil og August en pagt ? :chin:

Synes godt nok deres nætter er meget ens. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro at det kan mærkes Anita! Det er så skønt! Flot nat til dig også! Det er altså lækkert!

Maria: det er jeg også ved at tro - bare de ik blir enige om at sove dårligt så må de have alle de pagter de har lyst til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro at det kan mærkes Anita! Det er så skønt! Flot nat til dig også! Det er altså lækkert!

Maria: det er jeg også ved at tro - bare de ik blir enige om at sove dårligt så må de have alle de pagter de har lyst til ;)

Det kan vi hurtigt blive enige om.

Men hold nu op, hvor er det underligt at få lov til at sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det pga knap så meget søvn i dagtimerne i går, eller KST eller hvad det ved jeg ik! Det kan for så vidt også være underordnet ... Men august har sovet fra 21.30-03. Og vågnede først kl 6.50... Og sover videre nu... Dejligt!!!

Fantastisk. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed i gruppen af søvn hungrende mødre, der faktisk har fået lov at sove i nat.

Godt nok ikke helt så meget som jer andre, men meget efter vores standard herhjemme :yay

OG så har jeg været i bad her til morgen. Føler mig sgu som et helt nyt menneske :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed i gruppen af søvn hungrende mødre, der faktisk har fået lov at sove i nat.

Godt nok ikke helt så meget som jer andre, men meget efter vores standard herhjemme :yay

OG så har jeg været i bad her til morgen. Føler mig sgu som et helt nyt menneske :glad

Hvor dejligt :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed i gruppen af søvn hungrende mødre, der faktisk har fået lov at sove i nat.

Godt nok ikke helt så meget som jer andre, men meget efter vores standard herhjemme :yay

OG så har jeg været i bad her til morgen. Føler mig sgu som et helt nyt menneske :glad

Ej hvor dejligt :yay

De august børn er nu meget enige :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal aflevere Julius til pasning imorgen ved 13-tiden og så ser jeg faktisk ikke rigtig mere til ham før efter 20... Er ikke meget for det. Heldigvis har manden tidlig fri og kommer hurtig op til ham og kan hygge sig sammen med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det pga knap så meget søvn i dagtimerne i går, eller KST eller hvad det ved jeg ik! Det kan for så vidt også være underordnet ... Men august har sovet fra 21.30-03. Og vågnede først kl 6.50... Og sover videre nu... Dejligt!!!

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed i gruppen af søvn hungrende mødre, der faktisk har fået lov at sove i nat.

Godt nok ikke helt så meget som jer andre, men meget efter vores standard herhjemme :yay

OG så har jeg været i bad her til morgen. Føler mig sgu som et helt nyt menneske :glad

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av mine :hophop Første opvågning siden midnat, det kan mærkes

Det er da også et flot lang stræk han har sovet i så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.