Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg skal kun være alene med M til Kl 13 i dag :yay som heldigvis lader til at være lige så eksemplarisk i dag som han var i går. Han er lige faldet i søvn inden han nåede i barnevognen, så er spændt på hvor længe han sover, nu hvor det er i vuggen fremfor barnevognen.

Det hjælper så meget på overskuddet og kan faktisk ane en lille bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

:kram. Jeg forstår dig :kiss.

Her er det også kun Mads der sover godt og i gennem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også et flot lang stræk han har sovet i så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

:ditto

Og faktisk derfor jeg har holdt mig væk! Jeg bliver simpelthen så jaloux og sur over at min nemme dejlige baby, bare er blevet til en søvntyv og skriger og er ked hele natten.. Det er fandme Edith og kolik om igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og faktisk derfor jeg har holdt mig væk! Jeg bliver simpelthen så jaloux og sur over at min nemme dejlige baby, bare er blevet til en søvntyv og skriger og er ked hele natten.. Det er fandme Edith og kolik om igen :boo

:kram håber snart det vender hjemme ved jer.

Det har været :numse alt for længe hjemme ved jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber snart det vender hjemme ved jer.

Det har været :numse alt for længe hjemme ved jer.

Tak. Hvor er du sød :kiss

Det er jo slet ikke fordi jeg ikke kan unde jer de gode nætter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og faktisk derfor jeg har holdt mig væk! Jeg bliver simpelthen så jaloux og sur over at min nemme dejlige baby, bare er blevet til en søvntyv og skriger og er ked hele natten.. Det er fandme Edith og kolik om igen :boo

Jeg tænkte nok, det var derfor, du ikke er så aktiv mere :kram2 Jeg håber virkelig, det snart bliver bedre for jer! Det lyder helt vildt hårdt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram. Jeg forstår dig :kiss.

Her er det også kun Mads der sover godt og i gennem...

Åh, det er fandme hårdt for dig - dine er jo så gamle efterhånden :O

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var meget ømme. Og ja et langt stræk. Ved ikke om det er fordi han er begyndt at sove ude om dagen til begge de lange lurer på 3 timer.

Det kan da godt tænkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt i chok(mangel på bedre ord) Rasmus har taget Eigil, lagt i barnevognen og er gået ned og handle(selvom vi bor på landet ligger der en Brugsen, 1 kilometer væk). Det føles helt forkert at være alene hjemme. Det er første gang jeg "undværer" Eigil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

Mie har også stadig 2-3 opvågninger hver nat så forstår dig godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har også stadig 2-3 opvågninger hver nat så forstår dig godt :kram2

Tak! Selvom det da er lidt mere hårdt for dig, når der stadig står på efter så lang tid :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk... Efter røv nat, var jeg heldig at få CM til at sove 2 timer i formiddags. Jeg benyttede lejligheden til lige at ordne et par huslige pligter, da jeg har svært ved at sove lige efter jeg er stået op.

Her til middag går jeg så en tur med barnevognen og hun sover hele turen, som tager en time. Jeg kommer hjem stiller bv og 3 minutter senere vågner hun. Ud og skube til bv og giv sut, det gør jeg i 30 min, inden jeg beslutter mig for lige at rulle lidt igen. Går 15 min, kommer hjem.. Når på toilet og så går hun igang igen <_< Så knap 2 timer til hende, ingen søvn til mor... Åndsvage tiger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Selvom det da er lidt mere hårdt for dig, når der stadig står på efter så lang tid :O

Jeg har efterhånden vænnet mig til det. Det gjorde mig alt for bitter og frustreret at tro på hun ville sove igennem/være nem at putte/blive god til at sove lur. Sådan er Mie desværre bare ikke. Og det bliver drønhårdt når jeg starter job. Men det er langt bedre med putninger til nat på max 1 time og opvågningerne tager kun 5-15 minutter. Så alt er fremgang mod det tidligere var 5 opvågninger af mindst 30 minutter - tættere på 1 time hver gang.

Forhåbentlig bliver det bedre engang, men jeg venter ikke længere på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden vænnet mig til det. Det gjorde mig alt for bitter og frustreret at tro på hun ville sove igennem/være nem at putte/blive god til at sove lur. Sådan er Mie desværre bare ikke. Og det bliver drønhårdt når jeg starter job. Men det er langt bedre med putninger til nat på max 1 time og opvågningerne tager kun 5-15 minutter. Så alt er fremgang mod det tidligere var 5 opvågninger af mindst 30 minutter - tættere på 1 time hver gang.

Forhåbentlig bliver det bedre engang, men jeg venter ikke længere på det

Simon var ligesådan og han vendte da han var omkring 1,5. Så der er håb forude... Lige pludselig kommer det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw Julius har indtil videre sovet 2,5 time i barnevognen :wee Vi har endda midt i luren været nede efter Marius :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte nok, det var derfor, du ikke er så aktiv mere :kram2 Jeg håber virkelig, det snart bliver bedre for jer! Det lyder helt vildt hårdt. :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dygtige sovebaby holder lidt pause pt. I nat var vi oppe ret tit (og jeg havde max svært ved at sove) og idag har han kun powernappet - igen. Er sgu lidt tyndhudet nu.. Og ved jo godt hvordan aftenen er med en overtræt baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt i chok(mangel på bedre ord) Rasmus har taget Eigil, lagt i barnevognen og er gået ned og handle(selvom vi bor på landet ligger der en Brugsen, 1 kilometer væk). Det føles helt forkert at være alene hjemme. Det er første gang jeg "undværer" Eigil.

Uh det kan jeg godt forstå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dygtige sovebaby holder lidt pause pt. I nat var vi oppe ret tit (og jeg havde max svært ved at sove) og idag har han kun powernappet - igen. Er sgu lidt tyndhudet nu.. Og ved jo godt hvordan aftenen er med en overtræt baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi afprøvet at putte M i barnevognen om eftermiddagen også, da han normalt tager mange korte lurer, når han sover indenfor om eftermiddagen. Og det er en succes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med søvnen! Håber ikke jeres aften bliver alt for hård.

Han er gået kold her kl 17, og hvis det er som igår sover han til imorgen tidlig, afbrudt af nogle flasker hist og pist.. Nu må vi se ☺️ Hvis han bare kunne snuppe en lur først på eftermiddagen, tror jeg det vil være meget lettere tror jeg.. Men hold kæft han kæmper imod altså.. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Hun har lige taget 1 time og 40 min i lften, det gav 1,5 times søvn til mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.