Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Han er gået kold her kl 17, og hvis det er som igår sover han til imorgen tidlig, afbrudt af nogle flasker hist og pist.. Nu må vi se ☺️ Hvis han bare kunne snuppe en lur først på eftermiddagen, tror jeg det vil være meget lettere tror jeg.. Men hold kæft han kæmper imod altså.. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay

Hun har lige taget 1 time og 40 min i lften, det gav 1,5 times søvn til mor

Dejligt du fik en lur allivel :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du fik en lur allivel :yay

Ja, det var dejlig tiltrængt.

Lige nu sover hun på min arm, så jeg håber virkelig søvn avler søvn, så jeg kan få en god nat også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tigerbaby for fuld udblæsning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og faktisk derfor jeg har holdt mig væk! Jeg bliver simpelthen så jaloux og sur over at min nemme dejlige baby, bare er blevet til en søvntyv og skriger og er ked hele natten.. Det er fandme Edith og kolik om igen :boo

:kram2 det er heller ik fair...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw Julius har indtil videre sovet 2,5 time i barnevognen :wee Vi har endda midt i luren været nede efter Marius :o :glad

Lækkert!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk. :yay

Ja det er skøøøøønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig hermed i gruppen af søvn hungrende mødre, der faktisk har fået lov at sove i nat.

Godt nok ikke helt så meget som jer andre, men meget efter vores standard herhjemme :yay

OG så har jeg været i bad her til morgen. Føler mig sgu som et helt nyt menneske :glad

Hvor er det go til dig Nina!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan dejligt for jer!

Ja det er fan-fuckin-tastisk ! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sgu ikke lade være med at blive lidt bitter over alle jeres sove-bebser :blush A har stadig en million opvågninger om natten :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram. Jeg forstår dig :kiss.

Her er det også kun Mads der sover godt og i gennem...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal kun være alene med M til Kl 13 i dag :yay som heldigvis lader til at være lige så eksemplarisk i dag som han var i går. Han er lige faldet i søvn inden han nåede i barnevognen, så er spændt på hvor længe han sover, nu hvor det er i vuggen fremfor barnevognen.

Det hjælper så meget på overskuddet og kan faktisk ane en lille bedring

Dejligt!! Hvordan er dagen så gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også tidligt han er "gået i seng"

Man godt forstå du gerne vil have han lige tog en lur om eftermiddagen, så han er knap så overtræt.

Det er sur for jer begge, at han kæmper så meget imod.

 

Han sov så også kun i tre kvarter - en time, så så heldig sku jeg ikke være. Men jeg nåede da at få noget mad ;)

Nu er han vist nok (antijinx, 7-9-13) faldet i søvn i vuggen. Det er unfair det her tigerspring skal/kan vare 14 dage :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tigerbaby for fuld udblæsning!!

 

Samme her :( Lille laban altså...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét kan jeg godt forstå. Jeg kan slet ikke forestille mig at være "fanget" på den måde du er endnu. Puh jeg synes de 6 uger jeg fuldammede var rigelig begrænsende.

Man finder sig i meget, når man ikke har andre muligheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sq godt nok at Liff tager et langt stræk nu.. hun har været vågen fra kl. 14 Indtil kl. 19.45 Hvor hun blev puttet... det er vist ikke sket før! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her :( Lille laban altså...

:kram2

Det er nærmest umuligt at trøste i dag... Og det er bare gradvist blevet værre i løbet af dagen. Og ind i mellem holder han time out og griner og smiler... Så mærkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nærmest umuligt at trøste i dag... Og det er bare gradvist blevet værre i løbet af dagen. Og ind i mellem holder han time out og griner og smiler... Så mærkeligt

 

Åh, det er total det samme her.. Han kan være lige ved at give op, for at spærre øjnene helt op og være vågen og gerne lidt vred. For så at vende 180 grader og charme alt han kan :rolleyes Og så kan jeg jo ikke lade være med at grine lidt.. Men for pokker altså :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er total det samme her.. Han kan være lige ved at give op, for at spærre øjnene helt op og være vågen og gerne lidt vred. For så at vende 180 grader og charme alt han kan :rolleyes Og så kan jeg jo ikke lade være med at grine lidt.. Men for pokker altså :p

Hvor er det vildt hvor ens de reagerer på tigeren lige nu! Kæmpe kram til dig også! :kram2

Måske sku de to mødes og skrige om kap?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt hvor ens de reagerer på tigeren lige nu! Kæmpe kram til dig også! :kram2

Måske sku de to mødes og skrige om kap?

Ja, det er lidt uhyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var dejlig tiltrængt.

Lige nu sover hun på min arm, så jeg håber virkelig søvn avler søvn, så jeg kan få en god nat også.

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!! Hvordan er dagen så gået?

Jamen faktisk ganske godt ift søvn. Han vågnede ret hurtigt i vuggen, så skyndte mig at putte ham i barnevognen, så vi kunne gå en tur med hunden. Han lå bare smilede da jrg puttede ham, det er aldrig sket før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tigerbaby for fuld udblæsning!!

Åh nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lidt uhyggeligt Men der er jo også kun to dages forskel på deres terminsdato.. Haha ja.. Så kan de måske høre hvor fjollet det er ;)

Haha ja - for det er virkelig fjollet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen faktisk ganske godt ift søvn. Han vågnede ret hurtigt i vuggen, så skyndte mig at putte ham i barnevognen, så vi kunne gå en tur med hunden. Han lå bare smilede da jrg puttede ham, det er aldrig sket før han sov så 3 timer (var lige ude og vugge nogle gange den sidste time).. Så prøvede jeg jo at putte ham i barnevognen om eftermiddagen (da han ofte klat-sover om eftermiddagen) og så tog han en lur mere på 3 timer :yay

Det er jo helt vildt.

Og ift mit overskud, så var det så skønt at blive aflastet tidligere end i går, det havde kroppen bare brug for og kan mærke en lille bedring, så det er dejligt.

Ej hvor lækkert - prøv lige at tænk hvad man ku få udrettet hvis de sov sådan hver dag?!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.