Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Åh nej

Dig og Alina er da total ramt af den Tiger :kram2

Håber jeres nat bliver mere rolig

Ja det tror jeg på! Og vi skal til Lalandia med svigerfam. På torsdag og indtil søndag...

Tak min ven! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 amninger mellem 19.15 og 7!! Og drengen stod op kl 5! Jeg er viiiiirkelig træt idag pg vi skal til babysvømning idag :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 amninger mellem 19.15 og 7!! Og drengen stod op kl 5! Jeg er viiiiirkelig træt idag pg vi skal til babysvømning idag :zzz

Åh, stakkel! Her blev det heller ikke til meget uafbrudt søvn. Jeg tror, min længste stræk var på to timer :zzz

Du skal måske begynde at gå tidligere i seng? Jeg plejer at gå i seng 21-21.30, medmindre jeg får vigtige sms'er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 amninger mellem 19.15 og 7!! Og drengen stod op kl 5! Jeg er viiiiirkelig træt idag pg vi skal til babysvømning idag :zzz

:kram2 åh det lyder hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

:kram2 god bedring til Elin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle med dårlig søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er 5 uger idag :o hvem har sat tiden til "fast forward" ??

Vi skal til 5 ugers undersøgelse idag, lige der hvor han plejer at sove uden for i barnevognen, så ni får vi se om der får betydning for nattesøvnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 god bedring til Elin.

Tak søde Maria! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 amninger mellem 19.15 og 7!! Og drengen stod op kl 5! Jeg er viiiiirkelig træt idag pg vi skal til babysvømning idag :zzz

Puha da... Nøj det lyder hårdt... Hvor gammel er bettemanden nu? (Jeg tænker bare ifht appetitspring )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

Øh for den dårlig timing :(

Håber i får en rolig formiddag og at du har fået bare lidt ro i nat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, stakkel! Her blev det heller ikke til meget uafbrudt søvn. Jeg tror, min længste stræk var på to timer :zzz

Du skal måske begynde at gå tidligere i seng? Jeg plejer at gå i seng 21-21.30, medmindre jeg får vigtige sms'er :D

Det længste var også omkring 2 timer her :zzz

Hehe. Sorry ;) Mit problem er at jeg er mega B mennesker, så jeg kan simpelthen ikke falde tidligt i søvn. Det er ligemeget hvor træt jeg er. Alt (den lille bitte smule) energi er i min krop om aftenen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det længste var også omkring 2 timer her :zzz

Hehe. Sorry ;) Mit problem er at jeg er mega B mennesker, så jeg kan simpelthen ikke falde tidligt i søvn. Det er ligemeget hvor træt jeg er. Alt (den lille bitte smule) energi er i min krop om aftenen :rolleyes

Det er ok, jeg kunne jo bare have ladet være med at svare ;)

Det var jeg også førhen, men nu tvinger jeg mig selv i seng alligevel, og oftest sover jeg ok hurtigt. Jeg tænker, vi må tage en alvorssnak med vores små bøller på fredag, så de kan forstå, at deres mødre bliver trætte! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh for den dårlig timing :(

Håber i får en rolig formiddag og at du har fået bare lidt ro i nat :kram2

Jeg kan kun juble over natten - han faldt i søvn kl 21.30 og fik først flaske kl 3.30... Men Torben fik den fede tjans med syge Elin i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay er hjemme med tigerbaby og syg Elin...(bræksyge) Heldigvis kommer Torben hjem til middag... Håber ik at hun når at kaste alt for meget op inden han kommer hjem...

:kram Det lyderbare rigtig hårdt! Krydser for at hun bare sover og slapper af uden bræk idag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh for den dårlig timing :(

Håber i får en rolig formiddag og at du har fået bare lidt ro i nat :kram2

Hvordan er jeres nat gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha da... Nøj det lyder hårdt... Hvor gammel er bettemanden nu? (Jeg tænker bare ifht appetitspring )

5 mdr om en uge - tror i princippet det er en slags appetitspring, men bare mere at han tager alt det på han mangler fra sygdom :( Der kommer en opdatering i min mor tråd om det idag på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyderbare rigtig hårdt! Krydser for at hun bare sover og slapper af uden bræk idag :kiss

Tak for det! Ja og for lige at toppe den så skal jeg til 8 ugers undersøgelse i dag... Denne dag skal bare overståes ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr om en uge - tror i princippet det er en slags appetitspring, men bare mere at han tager alt det på han mangler fra sygdom :( Der kommer en opdatering i min mor tråd om det idag på et tidspunkt :)

Jeg kan huske at med Elin kom der appetitspring to gange mellem 4 og 5 måneder. Og det var de værste fordi de varede 3 og 4 dage...

Jeg håber at der snart kommer noget ro på når han er tanket godt op efter sygdom og appetit spring ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ok, jeg kunne jo bare have ladet være med at svare ;)

Det var jeg også førhen, men nu tvinger jeg mig selv i seng alligevel, og oftest sover jeg ok hurtigt. Jeg tænker, vi må tage en alvorssnak med vores små bøller på fredag, så de kan forstå, at deres mødre bliver trætte! :lol

Jamen jeg KAN simpelthen ikke sove, det er så frustrerende. Igår gik jeg i seng kl 21.45 og lå og drejede mig til kl 23 og Albert vågnede selvfølgelig 23.20 :angry

Ja, vi lå lige tale med store ord til dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan huske at med Elin kom der appetitspring to gange mellem 4 og 5 måneder. Og det var de værste fordi de varede 3 og 4 dage...

Jeg håber at der snart kommer noget ro på når han er tanket godt op efter sygdom og appetit spring ...

Det her har bare varet i 2-3 uger nu. I nat var dog lidt værre end ellers :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg KAN simpelthen ikke sove, det er så frustrerende. Igår gik jeg i seng kl 21.45 og lå og drejede mig til kl 23 og Albert vågnede selvfølgelig 23.20 :angry

Ja, vi lå lige tale med store ord til dem ;)

Babyer har bare en særlig evne til at mangle mor LIGE når hun er faldet i søvn. A gjorde det en milliard gange i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er jeres nat gået?

Den er gået over al forventning. Han faldt i søvn der omkring kl 20, kl 00 fik han en flaske og igen kl 5. Så blev han vågen kl 7:30 og nu har vi så diskobaby, men det er næsten også ok ☺️ Og mor her har meget mere overskud end igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyer har bare en særlig evne til at mangle mor LIGE når hun er faldet i søvn. A gjorde det en milliard gange i nat :(

Ja! De søde møgunger altså :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her har bare varet i 2-3 uger nu. I nat var dog lidt værre end ellers :zzz

Ej for pokker da - sådan en lille søvnterrorist.... Kan godt forstå hvis du ind i mellem har lyst til at råbe røv af verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.