Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Liv sov 3,5 time i formiddags og har kun sovet den ene lur. Hun faldt i søvn omkring kl 19 men vågnede efter 45 min og holder nu fest <_<

Jeg har været ude og løbe og da jeg kom hjem var hun vågen og græd. Hun virkede som om hun gerne ville have bryst, men da jeg lagde hende til var hun ved at tage fat men syntes åbenbart jeg smagte forkert selvom jeg har vasket mig. Hun ville hellere ikke det andet bryst. Prøvede lige igen efter 5 min men hun vil stadig ikke. Jeg håber da ikke jeg fik ødelagt amningen der :( :unsure

Håber Liv sover nu :kiss

 

Jeg tror ikke du kan ødelægge amningen ved så lidt - måske var hun bare ikke sulten :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sov nu Laura !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså!

Leah er med på "vil ikke sove"holdet... Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber Liv sover nu :kiss

Jeg tror ikke du kan ødelægge amningen ved så lidt - måske var hun bare ikke sulten :kram2

Hun overgav sig kl 22 så nu håber jeg hun sover helt natten.

Hun ville helt klart gerne have bryst for hun blev så ked af det da det smagte/lugtede forkert :( heldigvis ville hun gerne have senere :) blev bare lige nervøs et øjeblik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er på jeg sov kun en Time nu og vågnede igen holdet. Sig mig er der fuldmåne eller hvad trykker babyerne her til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nu jeg skal være rigtig tarvelig og brilliere med min baby som sover rigtig godt ;)

Hun startede i aftes med søvn fra 22-02, derefter amning, skiftning og flaske, jeg sov igen fra 03-07, flaske hvorefter vi sov videre begge to til 10.25 ( :loveshower ) så en lur fra ca 11.30-14 og fra 15-18.15 og så igen fra ca 21 til nu hvor hun stadig sover ;)

Jeg klager skam ikke... Håber det fortsætter :goodluck

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er på jeg sov kun en Time nu og vågnede igen holdet. Sig mig er der fuldmåne eller hvad trykker babyerne her til aften.

:kram håber hun snart sover igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det nu jeg skal være rigtig tarvelig og brilliere med min baby som sover rigtig godt ;)

Hun startede i aftes med søvn fra 22-02, derefter amning, skiftning og flaske, jeg sov igen fra 03-07, flaske hvorefter vi sov videre begge to til 10.25 ( :loveshower ) så en lur fra ca 11.30-14 og fra 15-18.15 og så igen fra ca 21 til nu hvor hun stadig sover ;)

Jeg klager skam ikke... Håber det fortsætter :goodluck

:)

Fedt! Håber for dig hun fortsætter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber hun snart sover igen :kram

Det gør hun allerede heldigvis. Lille musen havde vidst bare mereridt. SÅ det var nok at komme op i mors arme og blive trøstet og kysset, og så puttet igen med dyne og sin tigerdyr og peter plys krammende ind til sig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør hun allerede heldigvis. Lille musen havde vidst bare mereridt. SÅ det var nok at komme op i mors arme og blive trøstet og kysset, og så puttet igen med dyne og sin tigerdyr og peter plys krammende ind til sig

Det lyder også hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er på jeg sov kun en Time nu og vågnede igen holdet. Sig mig er der fuldmåne eller hvad trykker babyerne her til aften.

Mi. Har sover trygt siden :whistling Til

Gengæld har jeg en småklynkende tumling der græder og roder rundt :( Off topic, SORRY

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mi. Har sover trygt siden :whistling Til

Gengæld har jeg en småklynkende tumling der græder og roder rundt :( Off topic, SORRY

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha.. Har forsøgt at få Leah til ag sove efter mad, i snart 2 timer... Hun virkede sulten igen, så lavede en flaske.. Da hun får den i munden, gylper hun SÅ voldsomt!!! Har aldrig set noget lignende.. Øv. Alt blev smurt ind i gylp.. Stakkels Leah!

Håber snart hun vil sove igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget mærkeligt! Hvis nu nogen slog til ville de jo opføre sig pænt :P De er jo godt opdraget til at være ude ;)

Leonora er også gået i seng (antijinx!). Har bedt hende sove til 6.30 (hun må gerne få mad 1 gang) for det der 5.45-6 passer af :numse til i hverdagen.

Leonora overholdt ikke vores aftale. Hun valgte st sove igennem (:yay) og vågne 5.30 <_< Burde virkelig ikke klage (for har også selv fået sovet :glad) men det passer altså skod ift aflevering af storesøster.

Nej, mor her er ikke nem at gøre tilfreds :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modtaget den fineste MMS fra min mor.

Willum sidder på skødet af min far, de sidder begge og læser politikken. Min far kigger hen på Willum over brillekanten og Willum ligner en der ser på min far og siger (med blikket) "har du sét hvad det står ?!?!"

Så gør det ikke noget at man bliver vækket tidligt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modtaget den fineste MMS fra min mor.

Willum sidder på skødet af min far, de sidder begge og læser politikken. Min far kigger hen på Willum over brillekanten og Willum ligner en der ser på min far og siger (med blikket) "har du sét hvad det står ?!?!"

Så gør det ikke noget at man bliver vækket tidligt <3

Hvor hyggeligt :) Dejligt han hygger sig hos mormor og morfar.

Er der noget nyt om dig og evt operation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby der ikke gad at sove i går, nu en baby der vælger at sove længe her til morgen.

Ikk at jeg klager, men måtte bed svigermor om at aflevere den store nu her, da jeg ska i Mg om en time. Så nu må hun godt lige vågne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger skal have sidste besøg af sundhedsplejersken om 2 timer. Hvor bliver min lille dreng dog af. 8 mdr i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modtaget den fineste MMS fra min mor.

Willum sidder på skødet af min far, de sidder begge og læser politikken. Min far kigger hen på Willum over brillekanten og Willum ligner en der ser på min far og siger (med blikket) "har du sét hvad det står ?!?!"

Så gør det ikke noget at man bliver vækket tidligt <3

Hvor skønt med sådan et billede :)

Håber du får en afklaring i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gråd ved afleveringen i dag :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gråd ved afleveringen i dag :glad

Dejligt! Jeg afleverede til gengæld en ked Adam i dag. Det var en helt fremmed pædagog der tog imod ham. Hun vidste ikke engang hvem han var :( det gør lidt ondt i min mave kan jeg mærke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Jeg afleverede til gengæld en ked Adam i dag. Det var en helt fremmed pædagog der tog imod ham. Hun vidste ikke engang hvem han var :( det gør lidt ondt i min mave kan jeg mærke!

 

Det kan jeg godt forstå! :kram Det er egentlig hellere ikke i orden. Er det et stort sted han er? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! :kram Det er egentlig hellere ikke i orden. Er det et stort sted han er?

Nej, det synes jeg ikke. Der er 36 børn fordelt på tre stuer. Adam er den eneste der er startet i denne omgang, så det er ikke fordi der har været mange nye at holde styr på :unsure er godt nok spændt på at hente ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gråd ved afleveringen i dag :glad

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Jeg afleverede til gengæld en ked Adam i dag. Det var en helt fremmed pædagog der tog imod ham. Hun vidste ikke engang hvem han var :( det gør lidt ondt i min mave kan jeg mærke!

Det er (og bliver aldrig) sjovt :kram

For det meste bliver de jo hurtigt glade igen.

Har du prøvet at ringe derned og høre ad hvordan han har det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.