Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Er helt høj på lykke - Mie har lige grinet sådan helt rigtig, inderligt og hjerteligt da jeg puslede og pjattede med hende før. Ikke "bare" hendes høhø, hehe, haha og hvin af fryd - men rigtig "barnegrin"

Jeg er lige ved at tude af lykke og over den skønne lyd. Fik fanget lidt på film men retfærdiggøre bare overhovedet ikke hvor skøn en lyd og følelse det var :loveshower

Det går bare i hjertet når de rigtig griner de kære små....puha vi har os et par film med Tobias efterhånden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver frustreret på kæresten når han siger Leah skriger hele tiden.. Det gør hun altså ikke!

Faktisk synes jeg vi har været ret heldige.. Udover hun er en stor gylper, har hård mave og at jeg konstant er træt, så er alt perfekt, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt høj på lykke - Mie har lige grinet sådan helt rigtig, inderligt og hjerteligt da jeg puslede og pjattede med hende før. Ikke "bare" hendes høhø, hehe, haha og hvin af fryd - men rigtig "barnegrin"

Jeg er lige ved at tude af lykke og over den skønne lyd. Fik fanget lidt på film men retfærdiggøre bare overhovedet ikke hvor skøn en lyd og følelse det var :loveshower

Ej, hvor lyder det bare skønt! :loveshower Jeg glæder mig til selv at opleve det en dag :kuller

Hvor gammel er hun nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver frustreret på kæresten når han siger Leah skriger hele tiden.. Det gør hun altså ikke!

Faktisk synes jeg vi har været ret heldige.. Udover hun er en stor gylper, har hård mave og at jeg konstant er træt, så er alt perfekt, synes jeg..

:kram2 :kiss

De mænd siger en gang imellem dumme ting - de slet ikke forstå såre er moder hjertet - ingen skal kritisere ens baby - heller ikke faderen.

Vil bare sige jeg forstår dig godt og har været det

:kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver frustreret på kæresten når han siger Leah skriger hele tiden.. Det gør hun altså ikke!

Faktisk synes jeg vi har været ret heldige.. Udover hun er en stor gylper, har hård mave og at jeg konstant er træt, så er alt perfekt, synes jeg..

 

:kram

 

Han har jo ikke været turen i gennem før, så har måske nogle andre forventninger til hvordan et spædbarn opfører sig, hvor i mod du jo har et sammenligningsgrundlag.

Men dejligt at læse at du udover træthed, gylp og forstoppelse finder alt perfekt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det bare skønt! :loveshower Jeg glæder mig til selv at opleve det en dag :kuller

Hvor gammel er hun nu?

5 måneder og 18 dage (men hvem tæller :lol )

Hun har grinet sådan høhø og hvinet længe og pludrer meget - og troede egentlig for en 2-3 månede siden at nu ville hun knække den - men næh nej først idag.

Det var SÅ fabtastisk

Glæd dig til Alfred begynder at kommunikerer noget mere - det er det skønneste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt høj på lykke - Mie har lige grinet sådan helt rigtig, inderligt og hjerteligt da jeg puslede og pjattede med hende før. Ikke "bare" hendes høhø, hehe, haha og hvin af fryd - men rigtig "barnegrin"

Jeg er lige ved at tude af lykke og over den skønne lyd. Fik fanget lidt på film men retfærdiggøre bare overhovedet ikke hvor skøn en lyd og følelse det var :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går bare i hjertet når de rigtig griner de kære små....puha vi har os et par film med Tobias efterhånden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh ha har 2 vaccinations og tigerramte babyer. Stakkels drenge koger af feber og pylrer! Håber at de snart finder ro.

:( Håber de snart finder ro og i det mindste sover feberen væk.

Leonora er også tigerramt og skal vaccineres på fredag :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt over 14 kg baby nu :lol Kan godt forstå at jeg efterhånden synes at det er tungt at bære dem op og ned fra 2. sal...

 

Begge drenge måler 69 cm og vejer hhv. 7,4 og 6,8 kg.

 

Men nu vil jeg logge af for i aften og smide den sidste "hunger games" på dvden og hygge med lidt popkorn, mens her er ro.

Hav en fantastisk aften og nat alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt over 14 kg baby nu :lol Kan godt forstå at jeg efterhånden synes at det er tungt at bære dem op og ned fra 2. sal...

Begge drenge måler 69 cm og vejer hhv. 7,4 og 6,8 kg.

Men nu vil jeg logge af for i aften og smide den sidste "hunger games" på dvden og hygge med lidt popkorn, mens her er ro.

Hav en fantastisk aften og nat alle sammen!

Store skønne basser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 måneder og 18 dage (men hvem tæller :lol )

Hun har grinet sådan høhø og hvinet længe og pludrer meget - og troede egentlig for en 2-3 månede siden at nu ville hun knække den - men næh nej først idag.

Det var SÅ fabtastisk

Glæd dig til Alfred begynder at kommunikerer noget mere - det er det skønneste.

Årh :kuller

Jeg glæder mig helt vildt. Men samtidig behøver det ikke at gå alt for hurtigt. Jeg synes allerede, tiden er fløjet afsted, og min lillebitte baby er allerede meget større. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 min på at putte Liv :( Hun kan bare ikke finde ro og kvarter rundt i sengen. Hvis jeg prøver at holde hende falder hun næsten hen og vridder sig så pludselig bagover og vil ikke tilbage igen. Det er virkelig ved at være temmelig frustrerende :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu I skriver om grin, så fik jeg at vide at Liv havde fået grineanfald i vuggestuen i dag. En af pædagogerne (den eneste mand på stuen) som hun har været lidt tilbageholdende overfor havde gjort et eller andet og så havde hun bare grint og grint og grint. Bagefter havde han kunne kilde hende lidt og hun havde grint noget mere. Det er så dejligt at få at vide hun er ved at tø op overfor pædagogen og at hun virkelig lød til at have hygget sig i vuggestuen i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu I skriver om grin, så fik jeg at vide at Liv havde fået grineanfald i vuggestuen i dag. En af pædagogerne (den eneste mand på stuen) som hun har været lidt tilbageholdende overfor havde gjort et eller andet og så havde hun bare grint og grint og grint. Bagefter havde han kunne kilde hende lidt og hun havde grint noget mere. Det er så dejligt at få at vide hun er ved at tø op overfor pædagogen og at hun virkelig lød til at have hygget sig i vuggestuen i dag :loveshower

Hvor er det skønt at høre, søde Lone! :biglove

Adam har åbenbart også noget for den mandlige pædagog i hans vuggestue. Da jeg kom og hentede ham i dag, sov han stadig, så pædagogen hentede ham. Ud af døren kommer så pædagog med mega groggy Adam der bare putter sig helt ind til ham! :wub orh altså! Det gør mig SÅ glad at han er tryg ved minimum en voksen dernede, for de sidste to morgener har det sgu været lidt hårdt at aflevere ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm kravler :D!! Langsomt, men han kravler nu på alle 4, i stedet for at trække sig frem i armene  :kuller :loveshower  :7himmel

Super seje Storm! :yay

  

Er helt høj på lykke - Mie har lige grinet sådan helt rigtig, inderligt og hjerteligt da jeg puslede og pjattede med hende før. Ikke "bare" hendes høhø, hehe, haha og hvin af fryd - men rigtig "barnegrin"

Jeg er lige ved at tude af lykke og over den skønne lyd. Fik fanget lidt på film men retfærdiggøre bare overhovedet ikke hvor skøn en lyd og følelse det var :loveshower

Det er virkelig den BEDSTE lyd i verden! :loveshower Og jeg har tudet over den mere end én gang ;) :D

Husker særligt Lises latter som helt fantastisk, da hun bare havde den skønneste perlelatter, som bare fik frit løb. Der er Simon ikke helt nået til endnu - hans latter er mere tilbageholdende på en måde, han har endnu ikke givet HELT slip, som Lise gjorde det. Men den er stadig dejlig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :kuller

Jeg glæder mig helt vildt. Men samtidig behøver det ikke at gå alt for hurtigt. Jeg synes allerede, tiden er fløjet afsted, og min lillebitte baby er allerede meget større. ;)

Kan godt forstå dig. Er i chok over hvor hurtig tiden går og hvor vildt meget der allerede er sket. Tuder allerede ved tanken om jeg kun har 4 måneder hjemme med hende endnu :( savner da hun var helt lille og sov i mine arme. Men elsker hun nu rækker ud efter mig for at ville op til mig. Krammer min hals og putter sig ind til mig og møsser mig med sine store savle kys.

Åh jeg elsker bare at være mor. Det er tusind gange mere vildt og fantastisk end jeg nogensinde havde kunne forestille mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu I skriver om grin, så fik jeg at vide at Liv havde fået grineanfald i vuggestuen i dag. En af pædagogerne (den eneste mand på stuen) som hun har været lidt tilbageholdende overfor havde gjort et eller andet og så havde hun bare grint og grint og grint. Bagefter havde han kunne kilde hende lidt og hun havde grint noget mere. Det er så dejligt at få at vide hun er ved at tø op overfor pædagogen og at hun virkelig lød til at have hygget sig i vuggestuen i dag :loveshower

Åh det gad jeg godt have hørt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre, søde Lone! :biglove

Adam har åbenbart også noget for den mandlige pædagog i hans vuggestue. Da jeg kom og hentede ham i dag, sov han stadig, så pædagogen hentede ham. Ud af døren kommer så pædagog med mega groggy Adam der bare putter sig helt ind til ham! :wub orh altså! Det gør mig SÅ glad at han er tryg ved minimum en voksen dernede, for de sidste to morgener har det sgu været lidt hårdt at aflevere ham :(

 

 

:kuller det lyder godt nok også hyggeligt. 

 

Øv det har været hårdt at aflevere. Det er bare aldrig sjovt. Håber det snart bliver bedre igen :kram Var det egentlig i dag du startede på arbejde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig. Er i chok over hvor hurtig tiden går og hvor vildt meget der allerede er sket. Tuder allerede ved tanken om jeg kun har 4 måneder hjemme med hende endnu :( savner da hun var helt lille og sov i mine arme. Men elsker hun nu rækker ud efter mig for at ville op til mig. Krammer min hals og putter sig ind til mig og møsser mig med sine store savle kys.

Åh jeg elsker bare at være mor. Det er tusind gange mere vildt og fantastisk end jeg nogensinde havde kunne forestille mig

 

 

Tiden går bare alt alt for hurtig! Jeg har kun 9 dage tilbage af min barsel :o :( 

 

Men hvor er det bare skønt at læse du nyder at være mor og det er bare vildt og fantastisk at være :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det gad jeg godt have hørt :biglove

 

Det ville jeg godt nok også gerne have hørt!

 

Jeg bliver glad for at hun har det godt dernede, men også lidt trist over det ikke var mig der rent faktisk hørte det ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden går bare alt alt for hurtig! Jeg har kun 9 dage tilbage af min barsel :o :(

Men hvor er det bare skønt at læse du nyder at være mor og det er bare vildt og fantastisk at være :loveshower

Puh lun 9 dage :kram2 :kiss

Hvor er du bare sød altså :kiss men er bare virkelig overvældet af lykke og har sådan en fantastisk grund glæde og lykke - hvilket for mig er helt helt uvant (flere år med depressioner og stress)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig. Er i chok over hvor hurtig tiden går og hvor vildt meget der allerede er sket. Tuder allerede ved tanken om jeg kun har 4 måneder hjemme med hende endnu :( savner da hun var helt lille og sov i mine arme. Men elsker hun nu rækker ud efter mig for at ville op til mig. Krammer min hals og putter sig ind til mig og møsser mig med sine store savle kys.

Åh jeg elsker bare at være mor. Det er tusind gange mere vildt og fantastisk end jeg nogensinde havde kunne forestille mig

Du beskriver fuldstændig mine tanker :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flaske kl 23.30 og kl 3'- burde hun ikk ku sove uden at melde sig til kl 3?

Hun er 7,5 mdr - omvendt hvis hun er sulten, så ska hun jo ha den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at læse om jer som elsker at være mor :loveshower

Og jeg er i øvrigt helt enig! Det har også været vildere og mere fantastisk at blive mor end jeg nogensinde havde kunnet forestille mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.