Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

4 vagter tilbage og så kalder barslen :-) jaaaaahhh.. På den ene side er det underligt, for mentalt rykker jeg meget på jobbet lige nu og jeg elsker de store udfordringer jeg bakser med hver dag, men fysisk trænger jeg til ro og til at kunne nyde en daglig middagslur.

Lillepigen mosler også voldsomt her og det føles som om hun ikke har plads nok, og hun skal jo gerne fordoble sin vægt -næsten da :-o

Jeg synes det er svært ift. Tøj. Hvor meget har I klar? Og hvor meget tror I man skal have? Tænk hvis baby er lillebitte eller omvendt en rigtig kraft Karl og så står man med for meget i str.50? Skøre spørgsmål ja, men som førstegangsfødende er man en smule uviden, hehe..

dejligt du snart går på barsel :)

 

Jeg har købt en 4-5 sæt i 50, så jeg har mulighed for at vaske. :) Kan godt være det er for meget men har så købt dem billigt. Vil hellere have lidt for meget end for lidt. ved godt vi kan købe men er nok ikke det vi har overskud til de første dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt lidt brugt i str. 50, har mest i 56.. Det er fordi drengene var 58 og 55 cm, så de brugte aldrig 50.. Men lillesøster er vidst lidt mindre, så jeg har også skaffet en smule i 50, måske en 3-4 sæt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres inputs piger. Jeg tror jeg hellere må lave en tælling på alt det tøj jeg har fået samlet mig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siden 1 juli taget 100 gram på.

Dem har jeg så tabt igen.

Hmm....

Så har kun taget 4,5 kg på.

Syntes det lyder mærkeligt at jeg tager så lidt på når han vokser 200gram om ugen :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det til 50 dage til termin, synes ikke det er så længe siden der var 100 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har siden 1 juli taget 100 gram på.

Dem har jeg så tabt igen.

Hmm....

Så har kun taget 4,5 kg på.

Syntes det lyder mærkeligt at jeg tager så lidt på når han vokser 200gram om ugen :-/

hmm men du kan vel tabe dig? mens baby vokser.  Hvis han har haft den størrelse han skal når du har været til tjek, så tror jeg ikke du skal bekymre dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det til 50 dage til termin, synes ikke det er så længe siden der var 100 :)

Ja tiden flyver! det er helt vildt :) Snart så har vi alle termin og dejlige små babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det til 50 dage til termin, synes ikke det er så længe siden der var 100 :)

 

 

 

Ooooh ja! Det virkede slet ikke virkeligt på samme måde, dengang man bare stod med en positiv test og ni måneders graviditet i vente.

 

Manden min, farer rundt, hænger ting op og køber pixi bøger, det føles altså lidt underligt :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok vildt at der er så kort tid til.

64 dage til termin for mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

53 dage til min termin. Synes lige pludseligt at tiden flyver afsted, og har slet ikke styr på noget og føler mig ikke klar til at han kommer. I næste uge når vi forhåbenligt at få lavet børneværelse, så jeg kan ligge ting på plads, vasket tøj, få styr på hvad der mangler og pakket en taske, kan jo være man føder for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

53 dage til min termin. Synes lige pludseligt at tiden flyver afsted, og har slet ikke styr på noget og føler mig ikke klar til at han kommer. I næste uge når vi forhåbenligt at få lavet børneværelse, så jeg kan ligge ting på plads, vasket tøj, få styr på hvad der mangler og pakket en taske, kan jo være man føder for tidligt

 

Ja tiden går ligepludselig rigtig hurtigt. Men hvis alt ikke er nået når han kommer, så skal det da nok gå alligevel :-) 

Jeg trøster mig med tanken om, at jo bedre jeg har det, og jo roligere jeg er, jo bedre for ham ;-) ( Men Shiiiiiiit hvor er det svært at lade være med at panikke alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aller Aller sidste scanning klokken 11.20! Glæder mig til at se bettemanden igen  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til hun kommer ud, synes overhovedet ikke det er sjovt at være gravid og kan ikke komme i tanke om en dag hvor jeg virkeligt har nydt det, bortset fra da vi lige havde fået positiv test og skulle sige det til bedsteforældrene, men der havde jeg det jo også øv fysisk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til hun kommer ud, synes overhovedet ikke det er sjovt at være gravid og kan ikke komme i tanke om en dag hvor jeg virkeligt har nydt det, bortset fra da vi lige havde fået positiv test og skulle sige det til bedsteforældrene, men der havde jeg det jo også øv fysisk....

Det er jeg ked af at hører. Har du det stadig så dårligt? Har det lidt på samme måde... Har haft det dårligt så længe nu. Men syntes at det var lidt bedre i ferien, så glæder mig til barsel. Er stoppet med jernpiller og det hjælper på kvalmen men gør så jeg er mere træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snart moster igen, er spændt på hvornår min lille niece vælger at komme ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snart moster igen, er spændt på hvornår min lille niece vælger at komme ud!

Gud hvor sjovt at i begge skal have bebs og så oveni købet samtidig ( næsten) og samme køn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til hun kommer ud, synes overhovedet ikke det er sjovt at være gravid og kan ikke komme i tanke om en dag hvor jeg virkeligt har nydt det, bortset fra da vi lige havde fået positiv test og skulle sige det til bedsteforældrene, men der havde jeg det jo også øv fysisk....

 

Du har virkelig heller ikke haft en særlig sjov graviditet - det er jo langt ud over det sædvanlige :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snart moster igen, er spændt på hvornår min lille niece vælger at komme ud!

 

Ja, det er altså spændende hvornår Majken føder! Om det bliver i nat, eller om de når på hospitalet igen i morgen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor sjovt at i begge skal have bebs og så oveni købet samtidig ( næsten) og samme køn

I 2012 gjorde vi næsten samme nummer, dog med lidt længere imellem drengene (Magne er fra januar og hendes Charlie er fra august), det er lidt sjovt ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er altså spændende hvornår Majken føder! Om det bliver i nat, eller om de når på hospitalet igen i morgen :)

Jeg håber hurtigst muligt for hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2012 gjorde vi næsten samme nummer, dog med lidt længere imellem drengene (Magne er fra januar og hendes Charlie er fra august), det er lidt sjovt ja :)

Det bliver da dejligt for jeres børn med så lidt alders forskel. Det vil de have meget gavn af, ligesom søskende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 dage til termin. Vildt! Glæder mig til at møde MIN lillepige nu når hendes værelse er næsten klar :biglove . Nu mangler jeg den der taske :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud jeg mangler da også pulsetasken.

Havde helt glemt den ;-)

Troede kun jeg manglede badekar og ammebrikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol det er utroligt hvor meget man skal have til sådan en lille en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste spurgte lige idag, da vi snakkede i telefon, hvad vi egentlig mangler udover det puslebord vi skal ud og hente her i ugen.

Så jeg skal lige ha gennemgået alle ting og se hvad der egentlig mangler.

Ved at vi mangler en madras til tremmesengen udover det er jeg faktisk blank.

Vildt alt det de bette nus skal ha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER