Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Ja jeg tænkte nok jeg ikke var den eneste der havde det sådan.

Har I også været hos lægen for at få det bekræftet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke været til lægen :whistling

Men burde snart ringe :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også stadig det er meget mærkeligt, og så snart jeg mærker noget, tolker jeg på det. F.eks. havde jeg en smule ondt her i ryggen til aften, sådan nedad mod lænden. Det tænkte jeg selvfølgelig både kunne være menssmerter og ligamentsmerter. Det er ikke helt let :rolleyes

 

Jeg har fået tid ved lægen d. 3. februar. Der vil jeg være 8 uger henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også melde min ankomst☺

Testede positiv i morges og håber at spiren bliver der tiden ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også melde min ankomst☺

Testede positiv i morges og håber at spiren bliver der tiden ud

 

Velkommen til! Dejligt at have nogle flere herinde i gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også melde min ankomst☺

Testede positiv i morges og håber at spiren bliver der tiden ud

Ih tillykke og velkommen til.:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.

Jeg snupper lige en test mere i morgen inden jeg ringer til lægen☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle, hvor er det dejligt at høre til i en gruppe.

Jeg er kommet til at oprette et emne fremfor at skrive i denne tråd, hehe.. 

Jeg må indrømme at jeg er sgu noget tynget af symptomer og det mærkede jeg allerede inden jeg testede positiv, men der skød jeg det hen.

Flere gange i løbet af dagen og natten får jeg kvalme og sure opstød. Det niver og river i mit underliv, som om noget strækker sig (ligamentssmerter måske?) 

Når jeg spiser bliver jeg kvalm og når jeg ikke spiser i flere timer bliver jeg også kvalm, sikke et rod at finde ud af  :P Men jeg tager imod alle former for symptomer lige nu, for det trøster mig i, at der må foregå noget i min krop. Mine bryster er spændte og som to store blå mærker  :blink .. 

Jeg er i dag 4+2 og mine tests er bragende (Mere end jeg egentlig havde forestillet mig så tidligt) og heldigvis var de også det hos lægen i morges, selvom jeg var dødsens nervøs for at det hele var en drøm.

 

Jeg glæder mig så meget til at høre mere om jer - og jeres lille kommende baby i maven  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle, hvor er det dejligt at høre til i en gruppe.

Jeg er kommet til at oprette et emne fremfor at skrive i denne tråd, hehe.. 

Jeg må indrømme at jeg er sgu noget tynget af symptomer og det mærkede jeg allerede inden jeg testede positiv, men der skød jeg det hen.

Flere gange i løbet af dagen og natten får jeg kvalme og sure opstød. Det niver og river i mit underliv, som om noget strækker sig (ligamentssmerter måske?) 

Når jeg spiser bliver jeg kvalm og når jeg ikke spiser i flere timer bliver jeg også kvalm, sikke et rod at finde ud af  :P Men jeg tager imod alle former for symptomer lige nu, for det trøster mig i, at der må foregå noget i min krop. Mine bryster er spændte og som to store blå mærker  :blink .. 

Jeg er i dag 4+2 og mine tests er bragende (Mere end jeg egentlig havde forestillet mig så tidligt) og heldigvis var de også det hos lægen i morges, selvom jeg var dødsens nervøs for at det hele var en drøm.

 

Jeg glæder mig så meget til at høre mere om jer - og jeres lille kommende baby i maven  :wub

Velkommen til :yay og tillykke med spirren :)

Puha det lyder som om du har allerede en masser af Symptommer men på det anden side så føles det mere virkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der bestilt tid ved lægen☺

Så skal de 4 uger bare gå hurtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til tidlig scanning i dag! Det kan KLART anbefales, fik desuden at vide af jordemoderen at det hele så helt perfect ud, og en anden lille nyttig og beroligende info:

Nemlig at når man ser hjerteblink er man rigtig godt på vej, da der ved 95 % af alle spontane aborter aldrig har været hjerteblink. Blev jeg godt nok liiige lidt roligere af at høre da jeg samtidig kunne se det lille hjerte blinke i viiilden sky  :biglove

Bare lige hvis nogen af jer skulle gå og overveje det, for kan virkelig klart anbefales <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også herind, termin 23 sep. Håber den bliver ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til tidlig scanning i dag! Det kan KLART anbefales, fik desuden at vide af jordemoderen at det hele så helt perfect ud, og en anden lille nyttig og beroligende info:

Nemlig at når man ser hjerteblink er man rigtig godt på vej, da der ved 95 % af alle spontane aborter aldrig har været hjerteblink. Blev jeg godt nok liiige lidt roligere af at høre da jeg samtidig kunne se det lille hjerte blinke i viiilden sky  :biglove

Bare lige hvis nogen af jer skulle gå og overveje det, for kan virkelig klart anbefales <3

 

Ååååh, du giver mig helt lyst til at skulle have en tidlig skanning også. Jeg kan kun forestille mig at det er helt fantastisk at høre det lille hjerte der tøffer derudad :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også herind, termin 23 sep. Håber den bliver ❤

 

Jeg håber med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yayy jeg vil også være med... Satser på at vi får et lille nyt familiemedlem i 1. års bryllupsgave, det bliver ihvertfald tæt på hvis den holder fast den lille ært....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være en fantastisk 1 års bryllupsgave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være en fantastisk 1 års bryllupsgave :loveshower

Sune joker med at så behøver han heller ikke at finde gaver for så kommer den jo automatisk....;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i sådan en hjertelydssonde, jer der har været gravide før, er det vardens dummeste investering?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i sådan en hjertelydssonde, jer der har været gravide før, er det vardens dummeste investering?

Jeg vil også høre svaret på det? Har selv kigget på det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også høre svaret på det? Har selv kigget på det :wub

Nu har jeg oprettet en tråd under babyudstyr for de er jo ikke helt gratis, men det kunne bare være så fedt hvis f.eks. bedsteforældre og den kommende far kunne hører det (min mand er konsulent og det er derfor begrænset hvad han kan komme med til af undersøgelser)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i september og jeg vi købte en Angel Sound. Vi har været så glade for den. Den gav virkelig en tryghed, man skal bare huske at det kan være svært at finde hjertelyd i starten, så hvis man ikke finder den lige med det samme, skal man ikke flippe ud. Den koster kun omkring 350 kr på nettet. Det gav vi i hvert fald og den er alle pengene værd !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i september og jeg vi købte en Angel Sound. Vi har været så glade for den. Den gav virkelig en tryghed, man skal bare huske at det kan være svært at finde hjertelyd i starten, så hvis man ikke finder den lige med det samme, skal man ikke flippe ud. Den koster kun omkring 350 kr på nettet. Det gav vi i hvert fald og den er alle pengene værd !

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter tre positive teste i løbet af de sidste par dage - melder jeg mig ind med termin slut september.

Det er min første graviditet og meget ønsket!

Jeg glæder mig til at følges med jer. Jeg skal have lavet vandrejournal på tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter tre positive teste i løbet af de sidste par dage - melder jeg mig ind med termin slut september.

Det er min første graviditet og meget ønsket!

Jeg glæder mig til at følges med jer. Jeg skal have lavet vandrejournal på tirsdag.

Tillykke :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER