Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Øv med øv på. Frygter selv en omgang betændelse. Jeg vil ikke have antibiotika men det kan være nødvendigt.

Det er dejligt at høre at du havde en god oplevelse :)

 

Det positive er, at jeg slet ikke mærker andet til betændelsen end at jeg føler, at jeg skal tisse hele tiden. Det svier ikke eller noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha oplevede igår brunt udflåd og igen idag en smule..

Ringede ved lægen og var heldig at få en afbudstid.

Hun undersøgte mig og mente ikke at der var grund til bekymring, men at vi for en sikkerheds skyld skulle måle mit hcg idag også igen på torsdag, hvorefter jeg så vil få svar.

Håber alt er okay derinde.

 

Jeg håber alt viser sig at være fint :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber alt viser sig at være fint :kram

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha oplevede igår brunt udflåd og igen idag en smule..

Ringede ved lægen og var heldig at få en afbudstid.

Hun undersøgte mig og mente ikke at der var grund til bekymring, men at vi for en sikkerheds skyld skulle måle mit hcg idag også igen på torsdag, hvorefter jeg så vil få svar.

Håber alt er okay derinde.

Det er helt normalt. Der har nok siddet noget gammelt blod, som skulle ud. Men når det er sagt, så kender jeg alt for godt at blive nervøs.

Jeg er SÅ nervøs for i morgen, hvor jeg skal til tryghedsscanning. (hint; tråd i graviditetsforum..) Jeg forsøger at trække vejret dybt og slappe af, når jeg ikke lige er ude og sige hej til toilettet. Det SKAL bare gå godt i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lider i forvejen under en del graviditetsgener og nu har jeg så fået influenza oveni.... Puhhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lider i forvejen under en del graviditetsgener og nu har jeg så fået influenza oveni.... Puhhhh

 Øv god bedring:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv god bedring:)

Tak :-) jeg er bare sølle i øjeblikket, havde måske ikke regnet med at jeg ligefrem skulle samle på graviditetsgener..... Glæder mig virkeligt til scanning på fredag, lidt hjerteblink og en lille reje derinde vil hjælpe gevaldigt på humøret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) jeg er bare sølle i øjeblikket, havde måske ikke regnet med at jeg ligefrem skulle samle på graviditetsgener..... Glæder mig virkeligt til scanning på fredag, lidt hjerteblink og en lille reje derinde vil hjælpe gevaldigt på humøret

 

Nej kender det. Havde heller ikke forventet at det skulle føles så træls at være gravid. Kan slet ikke være nogen steder for kvalme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej kender det. Havde heller ikke forventet at det skulle føles så træls at være gravid. Kan slet ikke være nogen steder for kvalme...

Sune håber at der er tvillinger for han mener ikke han nogensinde kan være bekendt at trække mig igennem en omgang mere hvis vi skulle få lyst til barn nr 2.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sune håber at der er tvillinger for han mener ikke han nogensinde kan være bekendt at trække mig igennem en omgang mere hvis vi skulle få lyst til barn nr 2.....

haha ja det har vi os snakket om, men der var kun et hjerteblink, sååå. Men tror det bliver nemmere når vi kan mærke liv fordi så det nemmere at huske hvorfor vi har det så skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det med tvillinger har vi også snakket om. Jeg har det elendigt, meget kvalme både dag og nat og hcg tallet var højt, sååååå... Ej man tænker bare, at SÅ meget ravage kan sådan en lille en da heller ikke lave ;)

Men der var et hjerte ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt en scanning mere til næste lørdag, mærker stort set ingenting til graviditeten og er bare så bange for om den er gået til, også selvom jeg i mine to forrige graviditeter heller ikke havde de store symptomer (som i ingen faktisk).. Synes bare tiden går alt for langsomt her i starten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt en scanning mere til næste lørdag, mærker stort set ingenting til graviditeten og er bare så bange for om den er gået til, også selvom jeg i mine to forrige graviditeter heller ikke havde de store symptomer (som i ingen faktisk).. Synes bare tiden går alt for langsomt her i starten..

Årh Henriette det er her man burde sige. At det hele er fint(det håber jeg det er alligevel) :)

Jeg sidder i samme situation som dig. Jeg vil også scannes i næste uge, også fordi jeg ikke mærker noget.

Håber at det hele er som skal

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt en scanning mere til næste lørdag, mærker stort set ingenting til graviditeten og er bare så bange for om den er gået til, også selvom jeg i mine to forrige graviditeter heller ikke havde de store symptomer (som i ingen faktisk).. Synes bare tiden går alt for langsomt her i starten..

Jeg synes de penge er givet godt ud hvis det så gør at du kan slappe af.... Men jeg glæder mig også til at vi kommer lidt længere så man kan mærke ærten derinde.... Omvendt håber jeg så også at min kvalme, halsbrand osv snart stopper, jeg er ved at blive sindsyg af at jeg næsten ikke kan spise noget.... Jordemoderen i går mente at så længe jeg havde lidt depoter at tage af (jo tak) så havde det ingen betydning for babyen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at tiden er laaaaaaaaannnngggg, det der vakuum hvor man ikke rigtig kan noget.... Synes det er for tidligt at købe noget fordi det stadig er for usikkert og man ikke kender kønnet og samtidig forudser jeg at jeg bliver kæmpe stor og besværet når vi så kommer så langt så jeg kan lave noget....

Jeg elsker sat planlægge og have styr på alting og det kan man bare ikke med den der ært.....

Så nu har jeg bestemt mig for at lave hovedoprydning i hele hytten og gå alt igennem og sortere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at tiden er laaaaaaaaannnngggg, det der vakuum hvor man ikke rigtig kan noget.... Synes det er for tidligt at købe noget fordi det stadig er for usikkert og man ikke kender kønnet og samtidig forudser jeg at jeg bliver kæmpe stor og besværet når vi så kommer så langt så jeg kan lave noget....

Jeg elsker sat planlægge og have styr på alting og det kan man bare ikke med den der ært.....

Så nu har jeg bestemt mig for at lave hovedoprydning i hele hytten og gå alt igennem og sortere....

Nej du er bestemt ikke alene..

Jeg er så fristet når jeg er ude og handle til liiiiige kigge ventetøj / babytøj.

Kan bruge oceaner af tid på at kigge på udstyr på nettet.

Men synes også at det er for tidligt at begynde at købe noget så ja lige i den retning snegler tiden.

Jeg er selv ved at sortere i mit tøj og det som jeg ikke bruger skal med på et marked hvor man kan sælge sit brugte tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du er bestemt ikke alene..

Jeg er så fristet når jeg er ude og handle til liiiiige kigge ventetøj / babytøj.

Kan bruge oceaner af tid på at kigge på udstyr på nettet.

Men synes også at det er for tidligt at begynde at købe noget så ja lige i den retning snegler tiden.

Jeg er selv ved at sortere i mit tøj og det som jeg ikke bruger skal med på et marked hvor man kan sælge sit brugte tøj :)

Jeg er ved at drive mig selv til vanvid..... Babyen fylder rigtig meget i mit hoved får de jeg har det så latterligt dårligt og ellers er det bare ren ventetid.... Alt andet kan man jo planlægge i god tid.... Bryllupper, fødselsdage, rejser osv. men så er der den her kæmpe begivenhed og så er alting sådan "i sidste øjeblik" agtigt.... Men med små børn må jeg nok bare øve mig I at tage det sådan lidt ad hoc...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der synes at tiden er laaaaaaaaannnngggg, det der vakuum hvor man ikke rigtig kan noget.... Synes det er for tidligt at købe noget fordi det stadig er for usikkert og man ikke kender kønnet og samtidig forudser jeg at jeg bliver kæmpe stor og besværet når vi så kommer så langt så jeg kan lave noget....

Jeg elsker sat planlægge og have styr på alting og det kan man bare ikke med den der ært.....

Så nu har jeg bestemt mig for at lave hovedoprydning i hele hytten og gå alt igennem og sorter

Har det på samme måde. Jeg vil gerne købe ind, planlægge og få styr på tingene, men det er jo ikke smart skulle jeg miste det er det jo heller ikke fedt at have en masse ting... Jeg syntes os det er frustrerende at skulle holde det hemmelig. Det med man altid skal passe på hvad man siger. Jeg fandt en så fed seng på en fb side, men da det stadig ikke er ude kan jeg jo ikke byde på den... ORK. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde. Jeg vil gerne købe ind, planlægge og få styr på tingene, men det er jo ikke smart skulle jeg miste det er det jo heller ikke fedt at have en masse ting... Jeg syntes os det er frustrerende at skulle holde det hemmelig. Det med man altid skal passe på hvad man siger. Jeg fandt en så fed seng på en fb side, men da det stadig ikke er ude kan jeg jo ikke byde på den... ORK. :)

Vi er begyndt at fortælle det til de aller nærmeste, dem som alligevel ville få besked hvis det går galt og vi skal til fødselsdags halløj med venneflokken når jeg er i 11. uge så der siger vi det så vi kan gøre det personligt og samlet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, er der nogen der begynder at kunne se forskel på maven, og strammer jeres tøj også, eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen forskel her. Men jeg er desværre heller ikke en size 00 så det er nok derfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forresten, er der nogen der begynder at kunne se forskel på maven, og strammer jeres tøj også, eller er det bare mig?

 

En gang i mellem bliver jeg nødt til at åbne for bukserne om aftenen, og jeg synes også de strammer lidt. Men det er ikke så slemt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, er der nogen der begynder at kunne se forskel på maven, og strammer jeres tøj også, eller er det bare mig?

Jeg tror babymaven går lidt i et med al den løse hud fra mit store vægttab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, er der nogen der begynder at kunne se forskel på maven, og strammer jeres tøj også, eller er det bare mig?

Jeg har bukser som jeg ikke kan passe mere så mit tøj strammer en smule ;)

Synes selv at jeg buler lidt, men M synes ikke der er forskel så ved det faktisk ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER