MamatilJ&M

Hvad skal Marius' bror hedde?

55 indlæg i dette emne

Jeg synes at Lasse passer godt til Marius.. Men nu har vi også et hold tvillinger i fritteren der hedder Lasse og Marius...

Kan godt forstå hvis det svært ... Drenge navne ER altså sværere end pigenavne....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at Lasse passer godt til Marius.. Men nu har vi også et hold tvillinger i fritteren der hedder Lasse og Marius...

Kan godt forstå hvis det svært ... Drenge navne ER altså sværere end pigenavne....!

Hihi, jeg har det helt omvendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oliver

Sebastian/Bastian

Philip

Peter

Sander

Milas ;)

Mads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at Lasse passer godt til Marius.. Men nu har vi også et hold tvillinger i fritteren der hedder Lasse og Marius...

Kan godt forstå hvis det svært ... Drenge navne ER altså sværere end pigenavne....!

Lasse er bare Marius og lillebrors farbror. Så det dur ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et favorit navn pt. Men mangler bare mandens udmelding om hvad han synes. Indtil videre er svaret at der er længe til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et favorit navn pt. Men mangler bare mandens udmelding om hvad han synes. Indtil videre er svaret at der er længe til...

Ih mosteren er nysgerrig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jens

Rued

Asser

Sejr

Visti

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine drenge hedder Birk, Jakob og Bror. Synes selvfølgelig selv det er nogle fantastiske drengenavne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius og Thor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 navne pt. Gad godt at få manden ind i kampen.... Men der er 15 uger endnu...

Nogen der ved hvornår top 50 for 2014 kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 navne pt. Gad godt at få manden ind i kampen.... Men der er 15 uger endnu...

Nogen der ved hvornår top 50 for 2014 kommer?

Det er ikke længe siden der kom for første del af 2014, så mon ikke den sidste del af 2014 kommer til juni, mener det plejer at være sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt fræk og foreslår Sulla  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er aldrig nogen, der synes mine vittigheder er sjove :boo  :P Hverken online eller irl :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår den ikke BSB ;)

 

Jeg kender en Marius som har to brødre - August og Villum. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har 2 navne pt. Gad godt at få manden ind i kampen.... Men der er 15 uger endnu...

Nogen der ved hvornår top 50 for 2014 kommer?

 

Spændende med navne :) :)

 

Da man har 6 mdr til at registrere barnets navn, så vil statistikken altid være 6 mdr forsinket. Dvs for hele 2014 kan vi forvente den i juli, og for første halvdel af 2015, kan vi forvente den i januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med navne :) :)

 

Da man har 6 mdr til at registrere barnets navn, så vil statistikken altid være 6 mdr forsinket. Dvs for hele 2014 kan vi forvente den i juli, og for første halvdel af 2015, kan vi forvente den i januar :)

Ihh så længe kan jeg ikke vente :D VI skulle gerne have et navn til ham inden han kommer ud :D Det passer bedst til morens temperament.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh så længe kan jeg ikke vente :D VI skulle gerne have et navn til ham inden han kommer ud :D Det passer bedst til morens temperament.

 

Haha, ja, det kan jeg godt forstå :D Men mon ikke første halvdel af 2014 er nogenlunde repræsentativ? Ellers må I kalde ham 'Marius den anden' :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt p om lillebror får et navn andet end lillebror.... Øv jeg hader manden ikke vil snakke om det, for der er længe til endnu... Hvad så med de navne jeg går og tænker på. Drengen er jo så godt som navngivet i mit hoved, men aner ikke hvad han synes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, han maa da ind i kampen! 

 

Det synes jeg er saa tarveligt, altsaa.... Vil I gerne have ham navngivet paa forhaand? Altsaa foer, han bliver foedt? Det vil jeg selv helst, saa det... 

 

Vi har et pigenavn, vi er enige om, men vi er usikre om hun skal have et mellemnavn. Vi er slet ikke naer noget drengenavn nogen af os. Men hvis det er vigtigt for den ene, saa gaar den anden med i snakken! Og saa skal vi ioevrigt lige have produceret en baby, foer det bliver alvor, ik? ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, han maa da ind i kampen!

Det synes jeg er saa tarveligt, altsaa.... Vil I gerne have ham navngivet paa forhaand? Altsaa foer, han bliver foedt? Det vil jeg selv helst, saa det...

Vi har et pigenavn, vi er enige om, men vi er usikre om hun skal have et mellemnavn. Vi er slet ikke naer noget drengenavn nogen af os. Men hvis det er vigtigt for den ene, saa gaar den anden med i snakken! Og saa skal vi ioevrigt lige have produceret en baby, foer det bliver alvor, ik? ;)

Jeg ved ikke om det er nødvendig at vide hvad han skal hedde inden. Jeg vil gerne, men ikke er krav.

Jeg vil egentlig gerne bare vide om jeg skal starte forfra med at overveje hvad han skal hedde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået mandens liste. Hvor er vi langt fra hinanden :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået mandens liste. Hvor er vi langt fra hinanden :o

Øv I er så langt fra hinanden, slet ikke nogle fælles? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv I er så langt fra hinanden, slet ikke nogle fælles? :kram2

Overhovedet ikke det der ligner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke det der ligner :D

Øv hvor surt, heller ikke noget af det der kunne forhandles lidt om? Du kan ikke lide nogle af hans?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER