MamatilJ&M

Hvad skal Marius' bror hedde?

55 indlæg i dette emne

Øv hvor surt, heller ikke noget af det der kunne forhandles lidt om? Du kan ikke lide nogle af hans?

Nej, den ene hedder hans kammerat, den anden er jeg ikke til, den tredje var jeg overbevist om jeg skulle have en der hed inden jeg overhovedet blev gravid med Marius. Hans bror overvejede navnet kraftig da de ventede sig, så nu synes jeg det er ødelagt... Men det er nok det navn jeg kan indgå kompromis med... Men nu må vi hører hvad han siger til min liste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, den ene hedder hans kammerat, den anden er jeg ikke til, den tredje var jeg overbevist om jeg skulle have en der hed inden jeg overhovedet blev gravid med Marius. Hans bror overvejede navnet kraftig da de ventede sig, så nu synes jeg det er ødelagt... Men det er nok det navn jeg kan indgå kompromis med... Men nu må vi hører hvad han siger til min liste :D

Øv når navne bliver 'ødelagte' jeg håber han synes om dine forslag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, oev! Han maa I taenkeboks igen og det samme maa du ;) 

 

I kan evt. give hinanden en deadline for ny liste? Eller hygge jer med at kigge navne sammen, hvis han er til den slags? 

 

Jeg har en liste, som jeg opdaterer, naar jeg ser et paent navn og saa fortaeller jeg M det ret henslaengt. Nu er et pigenavn vokset helt fast hos ham og det er faktisk ganske hyggeligt paa den maade. Selvom vi ikke har et barn i produktion endnu ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kunne ikke lide min 1. og 2. Prioritet. Men 3. Kunne måske godt være noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kunne ikke lide min 1. og 2. Prioritet. Men 3. Kunne måske godt være noget :yay

Dejligt I rykker tættere på noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER