Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

At sove lidt længere i morgen (om Nohr vil :goodluck ). J er hjemme til at tage W, så jeg behøver ikke op med ham :yay J skal først køre 9:30 eller sådan, så det kan blive helt godt hvis jeg er heldig :)

Dejligt :) Håber han er med på den :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt :) Håber han er med på den :kiss

Wuhuu jeg sov til klokken 7 :yay Der ville N op. Men der er jo også 2 timer længere end normalt. W sov til 7:30 fordi far var der til at putte med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu jeg sov til klokken 7 :yay Der ville N op. Men der er jo også 2 timer længere end normalt. W sov til 7:30 fordi far var der til at putte med.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Parfume, neglelak, gin&tonics, arbejde og venindeture med overnatning : rolleyes

Jeg sidder med den sødeste og dejligste lille tut ved brystet, og jeg er bestemt ikke utilfreds med barsel - men alt det andet bliver altså også skønt! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Parfume, neglelak, gin&tonics, arbejde og venindeture med overnatning : rolleyes

Jeg sidder med den sødeste og dejligste lille tut ved brystet, og jeg er bestemt ikke utilfreds med barsel - men alt det andet bliver altså også skønt! :badgirl

Ja nu du siger det :badgirl (bortset fra overnatning, nej tak til den :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu du siger det :badgirl (bortset fra overnatning, nej tak til den :D)

Haha, jeg kommer heller ikke til at rende en masse ude til overnatninger - men min årlige overnatning i Århus med min bedste veninde, den er altså fantastisk :D

- og så regner jeg med at forære min dejlige storesøster (der fylder 40 om lidt), at hun og jeg skal på overnatning med middag og morgenmad, så snart jeg kan undværes derhjemme. Det bliver et sted tæt på, så der ikke også ryger transporttid på, men det bliver dejligt - hun og jeg har ikke haft ret megen tid alene sammen i de seneste adskillige år :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg kommer heller ikke til at rende en masse ude til overnatninger - men min årlige overnatning i Århus med min bedste veninde, den er altså fantastisk :D

- og så regner jeg med at forære min dejlige storesøster (der fylder 40 om lidt), at hun og jeg skal på overnatning med middag og morgenmad, så snart jeg kan undværes derhjemme. Det bliver et sted tæt på, så der ikke også ryger transporttid på, men det bliver dejligt - hun og jeg har ikke haft ret megen tid alene sammen i de seneste adskillige år :rolleyes

Det lyder ellers hyggeligt med sådan en søsterovernatning :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at møde lillebror :kuller

 

Det her med at nå uge 37 gør bare et eller andet. Jeg render rundt med et fjollet smil på munden og kriller i maven. Tænk at jeg snart skal se ham, kysse ham og kramme ham. Det er helt uforståeligt  :7himmel  :loveshower  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at alt barselsorlov/dagpenge/løn er ordnet så jeg kan have ro i maven. Synes det hele er SÅ ubehageligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers hyggeligt med sådan en søsterovernatning :biglove

Det er også noget af en ego-gave, for jeg glæder mig selv helt vildt :badgirl Men jeg tror nu, at hun også bliver glad :)

post-5094-0-61267400-1453983874_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også noget af en ego-gave, for jeg glæder mig selv helt vildt :badgirl Men jeg tror nu, at hun også bliver glad :)

Jeg hapser lige denne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også noget af en ego-gave, for jeg glæder mig selv helt vildt :badgirl Men jeg tror nu, at hun også bliver glad :)

Haha den får mig til at ønske, at jeg havde en søster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Studiestart på mandag. Knapt så meget til at komme på arbejde i morgen, hvor det er sidste dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også noget af en ego-gave, for jeg glæder mig selv helt vildt :badgirl Men jeg tror nu, at hun også bliver glad :)

Haha :D

Jeg har lige sendt den til mine 3 søstre - den er spot on! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

Jeg har lige sendt den til mine 3 søstre - den er spot on! :D

Jeg sendte den til min søster på hendes fødselsdag sidste år.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At flytte!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at forhåbenligt får en positiv g test om 20-14 dage, at vores lejlighed er solgt og at flytning og SSO er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til en ny god dag på job i morgen... Men glæder mig endnu mere til at hente min dejlige tøs hos sin mormor i morgen eftermiddag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til en ny god dag på job i morgen... Men glæder mig endnu mere til at hente min dejlige tøs hos sin mormor i morgen eftermiddag!

Har hun fået det godt igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun fået det godt igen?

Hun har det vist bedre, men nægter at tage sin penicillin :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har det vist bedre, men nægter at tage sin penicillin :prik

Det lyder ikke godt altså med penicillinen, men dejligt hun har fået det bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg finder ud af at købe et domæne navn.

Så hvis nogle ved hvordan så sig endelig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg finder ud af at købe et domæne navn.

Så hvis nogle ved hvordan så sig endelig til.

Du skal vel have fat i host, som du køber domainet gennem. Vi har prøvet one.com, men der er også dandomain og andre. Når jeg googler "køb domænenavn" kommer der masser af sider frem, hvor man kan købe domænenavne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vel have fat i host, som du køber domainet gennem. Vi har prøvet one.com, men der er også dandomain og andre. Når jeg googler "køb domænenavn" kommer der masser af sider frem, hvor man kan købe domænenavne.

Vidste jeg godt. Det var nu mere "pakke"tilbudene jeg var i tvivl om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Gunvor gider sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.