Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

Til at overraske min mand senere. Min mor kommer og passer Adrian, og så skal vi i byen og spise alene for første gang siden fødslen :yay Og han ved det ikke :D

Rigtig god aften, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At sidde ned (og blive siddende) og snakke stille og roligt med min mand igennem et helt måltid. Uden afbrydelser a la "mor mor mor", "jeg skal tisse", "jeg kan ikke/godt li den her", "vræl", "man må ikke sige lort når man spiser, vel mor", "jeg siger ikke lort", "M siger lort, mor".

Jeg VED bare det kommer til at lykkes inden for...de næste fem år!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde ned (og blive siddende) og snakke stille og roligt med min mand igennem et helt måltid. Uden afbrydelser a la "mor mor mor", "jeg skal tisse", "jeg kan ikke/godt li den her", "vræl", "man må ikke sige lort når man spiser, vel mor", "jeg siger ikke lort", "M siger lort, mor".

Jeg VED bare det kommer til at lykkes inden for...de næste fem år!!!

Hahahaha :ditto !!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at overraske min mand senere. Min mor kommer og passer Adrian, og så skal vi i byen og spise alene for første gang siden fødslen :yay Og han ved det ikke :D

Rigtig god aften :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at få mine smagsløg tilbage. Dumme influenza har stjålet min evne til at smage <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Familie tur til lalandia i næste uge! :-)

Det kan kun anbefales - vi skal afsted for tredje år i træk i maj ;) 

Vi tager den i billund, også tager vi en dag i legoland også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at få mine smagsløg tilbage. Dumme influenza har stjålet min evne til at smage <_<

Det er SÅ nederen, når man er syg og germe vil trøstespise <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ nederen, når man er syg og germe vil trøstespise <_<

Virkelig! Jeg har en stor pose slik men kan ikke smage noget så gider ikke 'spilde' det nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god aften, søde :kram2

Tak :kiss Det var skønt at være ude bare os to :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god aften :wub

Taaaak :D Det var rigtig dejligt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at vi går fra den gamle lejlighed i dag, for aller sidste gang. Nøglerne bliver afleveret hos ejendomsmægleren i morgen. Nu hænger det ikke over hovedet længere og det føles så rart!

Jeg glæder mig også til, at pengene fra boligsalget går ind på vores konto på tirsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage i legeland med Aksel for første gang imorgen. Håber han synes det er sjovt.

Aalborg-kendte: leos legeland.... Hvordan er det at amme der? Er det til? Og gerne lidt uforstyrret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tage i legeland med Aksel for første gang imorgen. Håber han synes det er sjovt.

Aalborg-kendte: leos legeland.... Hvordan er det at amme der? Er det til? Og gerne lidt uforstyrret?

Jeg synes det er ok. Jeg mener ikke, at der er decideret amme-område, men der er sofaer rundt omkring, cafeområde i begge ender, og en gang hvor der plejer at være ok stille :) Jeg plejer at sætte mig i en sofa helt nede i "bunden".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er ok. Jeg mener ikke, at der er decideret amme-område, men der er sofaer rundt omkring, cafeområde i begge ender, og en gang hvor der plejer at være ok stille :) Jeg plejer at sætte mig i en sofa helt nede i "bunden".

Nej, tænkte nok at der ikke er ammeområder. Det ville også være ret vildt. Men det lyder ret fint, synes jeg. Så må jeg lige scoute lidt imorgen og finde et godt sted. Jeg har aldrig været der før, så ved ikke hvor bunden er :D Men mon ikke det giver mening når jeg får set det?

Tak for dit hurtige svar :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, tænkte nok at der ikke er ammeområder. Det ville også være ret vildt. Men det lyder ret fint, synes jeg. Så må jeg lige scoute lidt imorgen og finde et godt sted. Jeg har aldrig været der før, så ved ikke hvor bunden er :D Men mon ikke det giver mening når jeg får set det?

Tak for dit hurtige svar :glad

Ja når I kommer ind er der garderobe, så indgang hvor man køber entre, og så er det nærmest en stor aflang sal. Der er cafe hvor man kan købe mad og drikke ved indgangen, men hvis man vandrer igennem hele legeområdet og ned, er der også cafe område der. Der er strengt taget også noget købsmulighed dernede, men jeg har aldrig oplevet at der var åbent.

Og selv tak og god tur! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lukker denne tråd nu, da den er blevet for lang, det hiver lidt på kapaciteten at have flere af de her mega lange tråde med masser af smileys i.

 

I må gerne oprette en ny hvis der stadig er behov for det.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.