Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

Jo, det tror jeg! Min mand er stukket af til fodbold! Han kan ikke se den slags og vil nødigt skræmme ham allerede inden det overhovedet skal besluttes :P

Held og lykke på fredag :kram2

 

Hehe, min mand nåede hjem til det live, så det så vi lige. Han kunne godt se det var noget han alligevel ville udsætte mig for ;) Her er det nemlig klart ham der er fortaler for pks, mens jeg helst vil tro på at en normal fødsel kan lade sig gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AT få min nemme søn tilbage - magter ikke putte kampe om aftenen mere.. Når vi er begyndt at nærme os foråret, som betyder meget arbejde på gården

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få lavet mine bryn med permanent makeup - hold op jeg er spændt på det, har en tid om under en time :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den her dag slutter - eller allermest bare til weekend! Og til indkøring er klaret, så vi kan tage en fridag når vi virkelig trænger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den her dag slutter - eller allermest bare til weekend! Og til indkøring er klaret, så vi kan tage en fridag når vi virkelig trænger.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at komme på arbejde i morgen og til d.10 hvor jeg skall have massage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få lavet mine bryn med permanent makeup - hold op jeg er spændt på det, har en tid om under en time :O

Det kræver billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få lavet mine bryn med permanent makeup - hold op jeg er spændt på det, har en tid om under en time :O

Spændende, det vil jeg også når jeg er færdig med at amme:) er begyndt at spare op:) du må lægge billede op af resultatet:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er de meget hævede og mørke. Farven falder 40-60 % 23h6q0x.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige nu er de meget hævede og mørke. Farven falder 40-60 % 23h6q0x.jpg

Hvilken metode?

Det ser rigtig godt ud. Jeg vil virkelig gerne have mine lavet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken metode?

Det ser rigtig godt ud. Jeg vil virkelig gerne have mine lavet!

Det er skyggebryn eller powderbrows (det er vist lidt forskelligt hvad de kalder det de forskellige steder). Jeg venter i spænding på at det heler og farven falder, for lige nu ser det RET tegnet ud! Men jeg er glad for det :) tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skyggebryn eller powderbrows (det er vist lidt forskelligt hvad de kalder det de forskellige steder). Jeg venter i spænding på at det heler og farven falder, for lige nu ser det RET tegnet ud! Men jeg er glad for det :) tak :kiss

Jeg er dybt misundelig :p

Jeg håber på selv at få lavet 3D bryn til foråret. Det er hvert fald hvad jeg ønsker mig til min fødselsdag - nye bryn :d :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dybt misundelig :p

Jeg håber på selv at få lavet 3D bryn til foråret. Det er hvert fald hvad jeg ønsker mig til min fødselsdag - nye bryn :d :lol

Det var også det jeg ønskede mig - bare til jul i stedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også det jeg ønskede mig - bare til jul i stedet :lol

Det ser sgu lidt sjovt ud på en ønskeseddel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1) den chokolade jeg skal spise når J sover

2) at min mand får weekend om nogle timer. Mor er træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skyggebryn eller powderbrows (det er vist lidt forskelligt hvad de kalder det de forskellige steder). Jeg venter i spænding på at det heler og farven falder, for lige nu ser det RET tegnet ud! Men jeg er glad for det :) tak :kiss

Synes du det gjorde ondt? Mine gjorde virkelig nas, da bedøvelsen ikke virkede på mig. Så jeg tør ikke igen, desværre <_< Mine er nemlig falmet ret meget efter 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du det gjorde ondt? Mine gjorde virkelig nas, da bedøvelsen ikke virkede på mig. Så jeg tør ikke igen, desværre <_< Mine er nemlig falmet ret meget efter 2 år.

Nej, jeg havde troet det var værre. Det gjorde mest ondt ude i siderne og så når hun nåede til det samme sted anden eller tredje gang - så sved det lidt :) men jeg havde også forberedt mig på at skulle bide sammen og lide :P

Mærkeligt at bedøvelsen ikke virkede :( jeg synes ikke jeg blev bedøvet, sådan på den lammede måde, men det har måske lige taget toppen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg havde troet det var værre. Det gjorde mest ondt ude i siderne og så når hun nåede til det samme sted anden eller tredje gang - så sved det lidt :) men jeg havde også forberedt mig på at skulle bide sammen og lide :P

Mærkeligt at bedøvelsen ikke virkede :( jeg synes ikke jeg blev bedøvet, sådan på den lammede måde, men det har måske lige taget toppen :chin:

Jeg vred mig af smerte og har desværre et par hakker på den konto. Men tror mest det er mig selv der ser det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vred mig af smerte og har desværre et par hakker på den konto. Men tror mest det er mig selv der ser det ;)

Årh, det lyder ikke som en rar oplevelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vred mig af smerte og har desværre et par hakker på den konto. Men tror mest det er mig selv der ser det ;)

Jeg havde ikke luret de er tatoveret :o :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig helt ekstremt til en kaffedate med mn fantastiske veninde i dag! Mig-tid! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til frisør i eftermiddag hvor håret skal klippes og denne gang også farves! Træt af at ligne kedelig mor ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bland-selv-slik og pizza i aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bland-selv-slik og pizza i aften!

Det vil jeg også have... Men det er svært at komme nogle steder med en baby med 40 i feber og vi er alene hjemme... Mon jeg får noget at spise med en dreng der vil være på armen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.