Guest Smilla

Min Jonas og Emilie Josefine <3

33 indlæg i dette emne

I må også lige se mine to guldklumper <3

2dja2ab.jpg

Mit 3.barn: (Ja altså hunden!!) ;)

4kedqh.jpg

2qi1hc2.jpg

2vbq7mc.jpg

Billedet her er fra i dag 4.nov.10

2qdzwar.jpgw8uwao.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj nogle dejlige børn :loveshower

Og sikke en STOR hund:O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj nogle dejlige børn :loveshower

Og sikke en STOR hund:O

Tak!! Hehe, ja det er bare Møffe...han vejer også små 80 kg og er mere fredelig end en mariehøne...bange for alt!! Sku man ikke tro når man ser ham men han er en lille kylling indvendigt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! Hehe, ja det er bare Møffe...han vejer også små 80 kg og er mere fredelig end en mariehøne...bange for alt!! Sku man ikke tro når man ser ham men han er en lille kylling indvendigt! :D

Åhhh hvor kært <3 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ lækre unger du har :loveshower Vildt at Emilie allerede er så stor.... Og hold da op en vapsi I holder derhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ lækre unger du har :loveshower Vildt at Emilie allerede er så stor.... Og hold da op en vapsi I holder derhjemme :D

Tak Christina! :) Ja det ER vildt! Også med din prinsesse! :) Jeg skal lige finde det nyeste billede af hende, for faktisk er de lidt for gamle dem her...nu går hun jo rundt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Dine skønne skønne unger altså :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Smukke!! <3 Du har da også bare en fotomodel altså <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne børn :loveshower :loveshower :loveshower

Elsker det blik Jonas har i øjnene på billedet hvor han sidder med Emilie i kurvestolen (?).

De oser bare af søskendekærlighed :biglove

Og sikke da en stor hund :o

Hvor meget spiser sådan en størrelse ?. 10kg dagligt ??? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får altid lyst til at putte mig ned til din møffe, når jeg ser de billeder.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de skønne Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle dejlige børn.

Hvor ser Jonas ud til at være en glad og stolt storebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn du har.. :loveshower

Og så har i en Leonberger..... ååååh smelte smelte smelte... elsker de hunde og savner dem SÅ meget... (Er vokset op på en leonberger kennel... ) gud hvor jeg savner de dyr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅHHHH Mette - de er såå skønne dine smukke unger... :loveshower :loveshower :loveshower

Hvordan går det i forhold til Jonas' far...? kan huske hvordan du måtte kæmpe mod ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne børn

Elsker det blik Jonas har i øjnene på billedet hvor han sidder med Emilie i kurvestolen (?).

De oser bare af søskendekærlighed

Og sikke da en stor hund

Hvor meget spiser sådan en størrelse ?. 10kg dagligt ???

Hehe, tak Annette! JA LIGE PRÆCIS!! Det er derfor jeg elsker det billede hvor Jonas kigger på Emilie, for billedet i sig selv er ikke særlig kønt, men hans blik, det elsker jeg. Emilie ligner også noget der er løgn på det billede men pyt,

jeg smelter når jeg ser Jonas kigge sådan på hende :kuller

Haha! Møffe han spiser ca 6-700 gram om dagen, ikke mere. Han er jo overhovedet ikke fysisk aktiv på noget tidspunkt, så han forbrænder ikke så hurtigt og der er meget mere energi i hans mad. Ja han er stor, men vi tænker ikke over det mere, jo når han går med sofabordet på ryggen, så triller vi rundt af grin, og når man skal vælge bil udfra HANS volume....så er det lidt skægt!

Jeg får altid lyst til at putte mig ned til din møffe, når jeg ser de billeder..

Nårhh :) DET skal du være mere end velkommen til, det vil han ELSKE!!! :kuller

Hvor er de skønne Mette

Tak Pernille :kuller

Hvor er det nogle dejlige børn.

Hvor ser Jonas ud til at være en glad og stolt storebror :loveshower

Ja tak skal du have :) Det er han også!!

Skønne børn du har..

Og så har i en Leonberger..... ååååh smelte smelte smelte... elsker de hunde og savner dem SÅ meget... (Er vokset op på en leonberger kennel... ) gud hvor jeg savner de dyr

Tak Sandie! Åhhh en hel KENNEL med Leonbergere?!?! Aiiii hvor fantastisk, vi elsker ham og hans "mariehøne-sind" Han er SÅ god så god :kuller en kæmpe kærlighedsbamse!!

ÅHHHH Mette - de er såå skønne dine smukke unger...

Hvordan går det i forhold til Jonas' far...? kan huske hvordan du måtte kæmpe mod ham :(

Tak søde! Jo det ser ud til at det falder ud til vores fordel - det er ikke afgjort helt endnu, men Jonas har været indkaldt til samtale om hvorvidt han ville se ham, (hader systemet men J. tog det helt cool)

Så vi går og venter på det endelige brev! Måske jeg sku skrive om det i Smalltalk. :)

Skønne børn

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine unger ER sku bare skønne Mette... elsker også bare den måde Jonas ser på sin lillesøster... så meget kærlighed i øjnene :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! Jo det ser ud til at det falder ud til vores fordel - det er ikke afgjort helt endnu, men Jonas har været indkaldt til samtale om hvorvidt han ville se ham, (hader systemet men J. tog det helt cool)

Så vi går og venter på det endelige brev! Måske jeg sku skrive om det i Smalltalk. :)

Det HÅBER HÅBER HÅBER jeg på... :biglove

Godt han tog det cool.... Han er nu en sej dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine unger ER sku bare skønne Mette... elsker også bare den måde Jonas ser på sin lillesøster... så meget kærlighed i øjnene :) :loveshower

Taaaaaak Lotte :biglove Ja :) Glæd dig til Josefine kigger sådan på sin nye lillebror ;) :D :haha :laugh

Det HÅBER HÅBER HÅBER jeg på... :biglove

Godt han tog det cool.... Han er nu en sej dreng.

Tak!! Ja...det gør vi også så inderligt! Ja han er, totalt cool knægt, er så stolt af ham :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle dejlige billeder.

De ser bare så søde ud! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Christina! :) Ja det ER vildt! Også med din prinsesse! :) Jeg skal lige finde det nyeste billede af hende, for faktisk er de lidt for gamle dem her...nu går hun jo rundt! :)

Ja du må da lige finde det nyeste billede af vidunderet ;) Det er bare så flot at hun går nu, men syntes bare lige du har fået hende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle dejlige billeder.

De ser bare så søde ud! :)

Tak skal du have :loveshower:

Ja du må da lige finde det nyeste billede af vidunderet ;) Det er bare så flot at hun går nu, men syntes bare lige du har fået hende ^_^

Ja!! Sådan har jeg det også! :D Fatter heller ikke lige hun kan! :)

Jeg har lige smidt de nyeste ind af Emilie - der er dem hvor hun sidder på knæ på spisebordet med en blomstret molobluse på og der hvor hun ligger på gulvet og gør sig lækker med samme outfit på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sandie! Åhhh en hel KENNEL med Leonbergere?!?! Aiiii hvor fantastisk, vi elsker ham og hans "mariehøne-sind" Han er SÅ god så god :kuller en kæmpe kærlighedsbamse!!

Ja det var helt fantastisk. Vi havde 4 voksne, 3 tæver og 1 han. Hannen var en hvalp fra et af kuldene som ikke kunne sælges pga manglende testikel, og hvor heldigt for os for som du beskriver møffe, sådan var han også.. vi lå altid og puttede i sofaen ;)

Så ja vi har næsten altid haft de 4 voksne og hvalpe det meste af tiden .. så fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

guldklumper er da lige hvad de er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var helt fantastisk. Vi havde 4 voksne, 3 tæver og 1 han. Hannen var en hvalp fra et af kuldene som ikke kunne sælges pga manglende testikel, og hvor heldigt for os for som du beskriver møffe, sådan var han også.. vi lå altid og puttede i sofaen ;)

Så ja vi har næsten altid haft de 4 voksne og hvalpe det meste af tiden .. så fantastisk :loveshower

Hehe...hvis Møffe ligger i sofaen så er der kun lige plads til én mere! :D

guldklumper er da lige hvad de er :biglove

Tak skal du have :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER