Frk.Lind

Vores fødsler

12 indlæg i dette emne

Hej piger

I lørdags d. 11 okt kl 21.30 gik mit vand derhjemme. Søndag d. 12 okt kl 22.59 kom vores lille dreng til verden efter en hård og lang fødsel med ve-drop, epidural og en pressefase på 1,5 time. Jeg var 36+0 da han blev født, så vi har været indlagt på Herlev og forventer at komme hjem imorgen.

Vores lille dreng er heldigvis til den store side så selvom han var for tidligt født vejede han 3298 gr og er 50 cm lang.

Han har tabt sig lidt efterfølgende, men idag steg vægten heldigvis lidt.

Det er helt fantastisk at blive mor og vi nyder hvert øjeblik med ham <3

post-7965-0-35615300-1413573145_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor vildt, så kom den første novemberbaby. Stort stort tillykke herfra. Hvor er han en smuk lille dreng. Og en meget fin størrelse, kun lidt under gennemsnittet.

Hvordan var din oplevelse af Herlev? Der skal jeg nemlig også føde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

I lørdags d. 11 okt kl 21.30 gik mit vand derhjemme. Søndag d. 12 okt kl 22.59 kom vores lille dreng til verden efter en hård og lang fødsel med ve-drop, epidural og en pressefase på 1,5 time. Jeg var 36+0 da han blev født, så vi har været indlagt på Herlev og forventer at komme hjem imorgen.

Vores lille dreng er heldigvis til den store side så selvom han var for tidligt født vejede han 3298 gr og er 50 cm lang.

Han har tabt sig lidt efterfølgende, men idag steg vægten heldigvis lidt.

Det er helt fantastisk at blive mor og vi nyder hvert øjeblik med ham <3

Stort tillykke med ham :) han der dejlig ud. Godt han var stor når han kom så tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

I lørdags d. 11 okt kl 21.30 gik mit vand derhjemme. Søndag d. 12 okt kl 22.59 kom vores lille dreng til verden efter en hård og lang fødsel med ve-drop, epidural og en pressefase på 1,5 time. Jeg var 36+0 da han blev født, så vi har været indlagt på Herlev og forventer at komme hjem imorgen.

Vores lille dreng er heldigvis til den store side så selvom han var for tidligt født vejede han 3298 gr og er 50 cm lang.

Han har tabt sig lidt efterfølgende, men idag steg vægten heldigvis lidt.

Det er helt fantastisk at blive mor og vi nyder hvert øjeblik med ham <3

Sikken en dejlig dreng!! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor vildt, så kom den første novemberbaby. Stort stort tillykke herfra. Hvor er han en smuk lille dreng. Og en meget fin størrelse, kun lidt under gennemsnittet.

Hvordan var din oplevelse af Herlev? Der skal jeg nemlig også føde :)

Vi har haft en rigtig god oplevelse. Personalet er rigtig søde og føler vi har fået kyndig vejledning. Selvfølgelig er der altid nogle småting der kunne være bedre, men alt i alt en positiv oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en rigtig god oplevelse. Personalet er rigtig søde og føler vi har fået kyndig vejledning. Selvfølgelig er der altid nogle småting der kunne være bedre, men alt i alt en positiv oplevelse. :)

Rigtig dejligt at høre, både for dig og mig ;)

Håber i hvert fald du og din lille familie har det godt, men det lyder nu sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej, kæææmpe tillykke med jeres smukke lille dreng!! Hvor ser han skøn ud :)

 

Og hvor dejligt at alting er i orden, til trods for en hård fødsel  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, tillykke med ham :hurra han ser sød ud :) godt han er til den store side og også, at I har haft en positiv oplevelse af Herlev :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres skønne dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt! Stort tillykke med guldklumpen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen. Glæder mig til at se jeres små bebser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER