Nitzen1987

Har det nogen betydning....

12 indlæg i dette emne

Har det nogen betydning, hvilken stilling man dyrker sex i, når man prøver på at blive gravide.... Tænker bare på om de små :cell har lettere ved at finde op, hvis man fx har missionærstilling??? (Dumt spørgsmål I know - men det er faktisk noget som jeg har tænkt over)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en af de ting som man den ene gang høre at det godt kan være en god ide at f.eks. også bagefter samleje at have benene op osv. og hvilke stillinger der er bedst, og i næste sekund høre man det ikke har en fløjtende fis at skulle sige..

Personligt tror jeg selv det lige meget.. Nadja er hvertfald lavede meget naturligt på forskellige stillinger (kan ikk lige huske hvilke vi sluttede ved lige ved hendes undfangelse :D :lol ) og lå også bare og puttede bagefter uden noget ben i vejret så tror ikke det har nogen betydning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sikker på det er temmelig ligemeget .. soldaterne bliver skudt afsted med en sådan kraft at det slet ikke har nogen indvirkning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan godt have en betydning. Hvis f.eks. du har en bagoverbøjet livmoder bliver de små fætre ikke bare "skudt" direkte op. Derfor er der også mange der har en bagoverbøjet livmoder som har sværere ved at blive gravide. Jeg har selv en bagoverbøjet, men jeg har ikke oplevet at det var svært at blive gravid. I 90'erne blev jeg dog ikke så tit gravid som i 00'erne- forskellen var naturligvis fast partner, men også at jeg gerne ville være gravid. Så når vi hyggede, og han var kommet i mig, så lå jeg 1 min. på hver side, ligesom jeg sørgede for at falde i søvn, hvor det stadig var inde i mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt, at misionær stillingen med en pude under numsen, så man holder sædcellerne indenfor, efter afgangen gør, at man nemmere skulle blive gravid, men vi ikke om det bare er en skrøne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal stå på hovedet mens i gør det søde :lolhit :lolhit

Ej gas.... Ingen anelse, men håber snart den er der for jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogen der siger, at sandsynligheden for at lave en pige er størst i missionær, fordi der så er længere vej til målet og pige-sædcellerne er mere udholdende. Omvendt skal man lave doggy for at øge sandsynligheden for en dreng, da der så er kortest vej og de hurtige, men knap så udholdende, drengesædceller har en fordel. Men det er jo kun en tommelfingerregel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at det er lige meget hvilken stilling man begiver sig ud i, de små sæd-soldatere skal nok kunne finde vejen alligevel og blive hvor de/den skal.. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes de snakkede om det i mision baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes de snakkede om det i mision baby.

Ja, mener faktisk også det var der jeg så det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også, at det er fuldstændig ligegyldigt i hvilken stilling man gør det i. Sædcellerne ved hvor de skal hen... Jeg tror, at det bedste er, ikke at tænke for meget over det, men bare nyde det :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov kan huske nu hvad de sagde omkring stillinger i mission baby. Normalt er det ligegyldigt men hvis manden har dårlig kvalitet var der 2 bestemte stillinger som var bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER