mille1981

Hvordan læser I BK?

27 indlæg i dette emne

Kunne ikke lige finde en helt vejledende overskrift... Men hvordan bruger I BK - altså læser de forskellige emner?

Jeg går selv ind på siden med nye emner og besvarelser, åbner alle de interessante emner på en ny fane, og så læser jeg ellers et emne af gangen.

Kunne være sjovt at høre jeres BK-rutiner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nye emner og besvarelser indstillet til at vise alle emner og besvarelser jeg ikke har læst. Og så tager jeg dem bare fra en ende af...

Det er yderst sjældent jeg springer over noget, medmindre jeg VED det er et emne jeg ikke kan bidrage til, eller få noget ud af... Fx tråde, hvor de der har børn fra et bestemt årstal, skriver sig på :)

Ellers er jeg så nysgerrig en sjæl, at jeg følger med i ALT... :P

Det er så ikke alle tråde jeg svarer så meget i... for jeg vil ikke skrive, bare for at gøre det... :)

Men alt bliver læst... Hvert fald så længe tiden er til det... Kan jo ikke vide hvor meget BK-tid der bliver når lillemanden kommer til ;)

Jeg har faktisk også tit tænk over, gad vide hvordan andre bruger siden... Men jeg har på fornemmelsen at mange gør som dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trykker også på "nyeste emner og besvarrelser" og glanser siden(siderne) efter hvad der er relevant for mig... undgå alt det med termin, vil gerne være gravid osv og børn 3-5 + år..

JEg læser et emne og går tilbage indtil jeg nu har læs det der var nyt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også nyeste emner og besvarelser og har lige netop nu efter at have læst TroldMors besvarelse sat den til at visse de tråde jeg ikke har læst i stedet for dem siden sidste besøg.

Det har nemlig irriteret mig lidt at jeg nogen gange ikke så alle trådene fordi jeg ikke havde tid til at nå igennem alle nye besvarelser når jeg var inde og så fik lukket ned inden.

Når jeg har læst nye besvarelser er jeg derfor efterfølgende gået ind i "min" termins-gruppe, graviditetstrådene og engang imellem graviditet.

Jeg sortere lidt i de nyeste besvarelser - går som regel ikke ind i en anden termins-gruppe, en bestemt alder eller vil gerne være gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også nyeste emner og besvarelser og har lige netop nu efter at have læst TroldMors besvarelse sat den til at visse de tråde jeg ikke har læst i stedet for dem siden sidste besøg.

Det har nemlig irriteret mig lidt at jeg nogen gange ikke så alle trådene fordi jeg ikke havde tid til at nå igennem alle nye besvarelser når jeg var inde og så fik lukket ned inden.

Når jeg har læst nye besvarelser er jeg derfor efterfølgende gået ind i "min" termins-gruppe, graviditetstrådene og engang imellem graviditet.

Jeg sortere lidt i de nyeste besvarelser - går som regel ikke ind i en anden termins-gruppe, en bestemt alder eller vil gerne være gravid.

Åååh så kan man se hvad man er gået glip af.. nu er der i stedet for 2 sider med tråde jeg skal igennem 79... men fair nok så har jeg lidt af lave nu Stinna ikk gider underholde mig ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh så kan man se hvad man er gået glip af.. nu er der i stedet for 2 sider med tråde jeg skal igennem 79... men fair nok så har jeg lidt af lave nu Stinna ikk gider underholde mig ;) :P

Ja jeg må også været gået glip af noget. Jeg har 62 sider jeg nu skal igennem :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også nyeste emner og besvarelser og har lige netop nu efter at have læst TroldMors besvarelse sat den til at visse de tråde jeg ikke har læst i stedet for dem siden sidste besøg.

Det har nemlig irriteret mig lidt at jeg nogen gange ikke så alle trådene fordi jeg ikke havde tid til at nå igennem alle nye besvarelser når jeg var inde og så fik lukket ned inden.

Når jeg har læst nye besvarelser er jeg derfor efterfølgende gået ind i "min" termins-gruppe, graviditetstrådene og engang imellem graviditet.

Jeg sortere lidt i de nyeste besvarelser - går som regel ikke ind i en anden termins-gruppe, en bestemt alder eller vil gerne være gravid.

Hehe... det havde nemlig også irriteret mig helt vildt, at jeg ikke altid kunne nå det hele igennem ,inden jeg lukkede ned, og så var de jo pist væk næste gang...

Så jeg blev så glad da jeg opdagede man kunne ændre indstillingerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ændret mine indstiller efter Troldemors anvisning ^_^ og til at begynde med fulgte jeg med i, og svarede i stort set alt.

Det har jeg hverken tid eller overskud til længere, så nu begrænser jeg mig til de overskrifter der fænger, stadig med udgangspunkt i Nye besvarelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk, på det seneste, blevet meget mindre aktiv på dette og "det andet" forum, af en eller anden årsag!? Men når jeg er her, tager jeg nye besvarelser og læser dem, der lige falder mig i øjnene - og det er ikke altid så mange.. Evt. Finder jeg de tråde jeg har fulgt særligt med i eller svaret i og læser også dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har "rullet" Graviditets og terminsgruppe fanerne ind, så de ikke er synlige, så kigger måske der to gange om ugen... Jeg bruger min tid i andet godt på BK og Vil gerne være gravid forumerne her læser jeg overskrifterne på de senest oprettede/besvarede emner og læser så dem der lige interesserer mig, hvorefter jeg går tilbage på forsiden og markerer forummerne som læst....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser nye emner og besvarelser og så tager dem ellers fra en ende af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klikker på "se nye emner og besvarelser" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh så kan man se hvad man er gået glip af.. nu er der i stedet for 2 sider med tråde jeg skal igennem 79... men fair nok så har jeg lidt af lave nu Stinna ikk gider underholde mig ;) :P

Gider bestem godt undeholde dig... ;) Meeeeen nu skulle jeg jo på frokost date med manden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke lige finde en helt vejledende overskrift... Men hvordan bruger I BK - altså læser de forskellige emner?

Jeg går selv ind på siden med nye emner og besvarelser, åbner alle de interessante emner på en ny fane, og så læser jeg ellers et emne af gangen.

Kunne være sjovt at høre jeres BK-rutiner!

Sådan gør jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også nyeste emner og besvarelser der bliver åbnet som det første.. Så tjekker jeg trådene for de underskrifter jeg finder spændende :lovebk

Hvis jeg har mere tid kan jeg godt finde på at smutte forbi nogle bestemte grupper for at se, om der er noget jeg har overset..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger så aldrig Se nye besvarelser :) Jeg tager bare forummet slavisk, men der hvor jeg florerer mest er Graviditet, børn 3-6 år, babyudstyr, small talk, kreaforum, sex og samliv, fortroligt forum og køb og salg...

OG naturligvis Konkurrencer :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"nyeste emner og besvarelser"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyeste emner og besvarelser, men jeg skal vist også have ændret mine indstillinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig brugt den der 'Nye besvarelse' - tror ikke engang jeg ved hvor I ser dem :huh

Jeg åbner de underfora jeg følger med i (Vil gerne være gravid, Andet godt og enkelte graviditetstråde) og så ser jeg i hvilke emner der er kommer nye besvarelser jeg ikke har læst, via den lille gul/orange firkant til venstre. Så trykker jeg på den og kommer direkte til det ældste indlæg jeg ikke har læst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan laver i de der indstillinger... for det vil jeg da også gerne have lavet det til... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"nyeste emner og besvarelser"

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oppe i højre hjørne står der "Nyeste emner og besvarelser"... Tryk der og i kommer ind :)

Hvad angår og rette sine indstillinger skal i oppe i hjørne trykke på den bjælke hvor jeres medlemsnavn står - gå ind i: "Mine indstillinger" - "Søge indstillinger -Se nyt indhold" ... Der kan i vælge hvordan/hvad i vil se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oppe i højre hjørne står der "Nyeste emner og besvarelser"... Tryk der og i kommer ind :)

Hvad angår og rette sine indstillinger skal i oppe i hjørne trykke på den bjælke hvor jeres medlemsnavn står - gå ind i: "Mine indstillinger" - "Søge indstillinger -Se nyt indhold" ... Der kan i vælge hvordan/hvad i vil se :)

når man så har læst indlægget, skulle det så ikke forsvinde fra listen... ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det afhænger lidt af mit humør...

Nogle gange kommer jeg ind fordi jeg er skruk. Så går jeg direkte til fødselsberetninger og nogle gange i graviditetstrådene. :)

Men de fleste gange kommer jeg bare for hyggens skyld og så går jeg nærmest direkte i smalltalk og sex&samliv.

Andre gange er jeg også lige rundt at kigge og følge nogle af dem, jeg sådan har snakket mest med herinde og fra søster-BK - men jeg følger klart mest med i smalltalk og sex&samliv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ændrede lige mine indstillinger til alle ulæste... så var der 80 sider! :lovebk

Orker nok ikke dem alle - er stadig godt mærket af sygdom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER