MamatilJ&M

BK Træf i midtjylland (Stoholm) 13. september

228 indlæg i dette emne

Tusind tak for en skøn dag :) Det var super hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for i dag :balloons

Så fik jeg også prøvet offentlig transport med Theodor <_< Ikke en eneste tilbød at hjælpe mig med klapvognen, da jeg med skrigende Theodor på armen kæmpede med at få den ind og og senere ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag :balloons

Så fik jeg også prøvet offentlig transport med Theodor <_< Ikke en eneste tilbød at hjælpe mig med klapvognen, da jeg med skrigende Theodor på armen kæmpede med at få den ind og og senere ud..

Hold fast, hvor egoistisk! :(

Er ked af den dårlige oplevelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en FANTASTISK dag :loveshower

Det var SÅ meget et hit at køre bag "min Tina" og Elin på vejen hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak for i dag :) så skønt og møde jer alle :) kroppen er også træt nu.. I må også have nogle trætte børn..

 

Hvor var det også bare fedt at møde dig Line - jeg ville bare ønske at jeg havde haft mere tid til at snakke med dig - og høre mere om din historie og forløb i Skive...! Så jeg håber på at vi ses igen engang?

Ja selvom jeg ik er gravid, så er krop og hoved træt - og det samme med Elin.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for idag piger :) Det var hyggeligt. Nu ligner huset hus igen :D

Vi mangler dog et par ting. Vi mangler Marius' skruenøgle og en grøn dims til at sidde for på han John derre, så hvis der er nogen der har fået det med hjem, må I gerne sende det ;)

Anita, vi har sendt din handy sit med Vinni til Randers. Ellers har vi ikke fundet nogle glemte ting...

 

Selv tak Anita! Hvor var det bare en dejlig dag - og et dejligt sted at være... lad os tage hjem til dig igen snart.. for Elin og jeg nåede slet ikke ned på legepladsen, fordi hun sov så længe....!  :rolleyes  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en skøn dag :) Det var super hyggeligt

 

:ditto  søde vinni! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag :balloons

Så fik jeg også prøvet offentlig transport med Theodor <_< Ikke en eneste tilbød at hjælpe mig med klapvognen, da jeg med skrigende Theodor på armen kæmpede med at få den ind og og senere ud..

 

Ej, det er simpelthen for groft....!  :angry  :angry 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en FANTASTISK dag :loveshower

Det var SÅ meget et hit at køre bag "min Tina" og Elin på vejen hjem :D

 

Haha, hvor sjovt! Åhhh, smelter lidt hver gang Luna siger "min Tina"... hun er nu en lille guldklump.... Elin havde det så sjovt med hende i haven, da du pakkede bilen - de skraldgrinede først på trampolinen og bagefter med at løbe ned af "bakken" omme i haven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var det også bare fedt at møde dig Line - jeg ville bare ønske at jeg havde haft mere tid til at snakke med dig - og høre mere om din historie og forløb i Skive...! Så jeg håber på at vi ses igen engang?

Ja selvom jeg ik er gravid, så er krop og hoved træt - og det samme med Elin....

I lige måde da!! Vil også rigtig gerne hører mere om jeres forløb.. Det er så rart at udveklse erfaring osv.. Særligt hvis man bliver nød til og skulle igennem det igen en gang.. Jeg håber bestemt også vi ses igen.. Mon ikke :) jeg nød i hvert fald og være sammen med jer og jeres så herlige børn :) glæder mig til selv og have en med :) hihi

Hihi kan jeg godt forstå du er og vi ved jo heller ikke om der er noget i mavsen ;) Kan godt forstå hun er træt. Hihi der er jo gang i dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag :balloons

Så fik jeg også prøvet offentlig transport med Theodor <_< Ikke en eneste tilbød at hjælpe mig med klapvognen, da jeg med skrigende Theodor på armen kæmpede med at få den ind og og senere ud..

Nej hvor utroligt.. Folk er blevet så ego centeret.. Det er ikke mit problem agtig.. Så frækt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak for i dag. Det var hyggeligt at møde jer alle! :)

Tak for i dag :balloons

Så fik jeg også prøvet offentlig transport med Theodor <_< Ikke en eneste tilbød at hjælpe mig med klapvognen, da jeg med skrigende Theodor på armen kæmpede med at få den ind og og senere ud..

Det er simpelthen bare ikke i orden! :( Hvordan kan man lade vær med at hjælpe!? Folk ser bare ikke længere end til deres egen næsetip!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, hvor har det bare været en dejlig dag!! Marlon sagde med et kæmpe smil da vi kørte fra Stoholm "mor det har bare været SÅ sjovt at være hjemme hos Minita og Marius"

Og Charlie sad og sang "maarus, maaarus" indtil han faldt i søvn :D

Tusind tak allesammen for en skøn dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tusind tak for en hyggelig dag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for I alle har hygget jer :glad Håber snart vi kan samles igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at i har haft en skøn dag! :)
Jeg håber snart der kan arrangeres noget igen, så Lucas og jeg kan komme med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at i har haft en skøn dag! :)

Jeg håber snart der kan arrangeres noget igen, så Lucas og jeg kan komme med :)

:ditto

Bare med M. Og jeg sat ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor sjovt! Åhhh, smelter lidt hver gang Luna siger "min Tina"... hun er nu en lille guldklump.... Elin havde det så sjovt med hende i haven, da du pakkede bilen - de skraldgrinede først på trampolinen og bagefter med at løbe ned af "bakken" omme i haven...

Skønt at de alligevel fandt hinanden til sidst! ;)

ja hun er altså ret skøn.... og stædig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en fantastisk hyggelig dag piger :yay

Albert har snakket om drengen (marius) hele aftenen, så han har også hygget sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en skøn dag i har haft sammen :) Og ham Marius er da vidst et hit ;)

Jeg er også klar en anden gang.. Dog ville det ikke gøre noget at det var lidt tættere på.. ;) 
Håber snart der skal et nyt møde op at stå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at i har haft en skøn dag! :)

Jeg håber snart der kan arrangeres noget igen, så Lucas og jeg kan komme med :)

:ditto bare med mig og Ida

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også med næste gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist snart til at tænke i at leje et forsamlingshus eller noget :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist snart til at tænke i at leje et forsamlingshus eller noget :d

Ja fordi jeg bor for langt væk til i kan komme herop. Vi har ellers en stue på lidt over 60 kvadratmeter. Så her kunne vi jo godt være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER