Posted August 14, 2014 Tusind tak for stemmerne :) Det slutter kl 9 så skynd jer at stem :-) Tusind tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Stemt :) - og christ altså! Sikke nogen latterlige kommentarer! Håber du vinder til gengæld, når du skal lægge ryg til den slags! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Stemt :) - og christ altså! Sikke nogen latterlige kommentarer! Håber du vinder til gengæld, når du skal lægge ryg til den slags! Tusind tak! Ja jeg synes virkelig de kører hårdt på. Men ja - vinder jeg ikke må jeg selv sørge for en makeover så jeg kan se mindre ydmyg ud og have mere selvtillid :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Puha så tæller de op om lidt...... Jeg bliver sq ked af det hvis jeg ikke vinder - men de andre fortjener det bestemt også så jeg kan godt unde dem det :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Tusind tak! Ja jeg synes virkelig de kører hårdt på. Men ja - vinder jeg ikke må jeg selv sørge for en makeover så jeg kan se mindre ydmyg ud og have mere selvtillid :) Haha - ja, den faldt jeg også over. Fedt, at din attitude er så ydmyg, at du fortjener at blive fikset lidt op! Nå men altså, små hjerner, små fornøjelser, som min gamle tysklærer altid sagde. Det siger mere om dem, end det gør om dig, så lad vær med at læse det og glæd dig, hvis du vinder. Uden jeg har talt op, så synes jeg i hvert fald, der var rigtig mange stemmer på dig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 JAAAA! :D med mindre en af de andre også hedder Tina :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 JAAAA! :D med mindre en af de andre også hedder Tina :p Nej det er sq mig!!!! TAAAAAAAAK :) Er så paf og rundt på gulvet.... Tusind tak.... TUSIND TAK FOR JERES STEMMER OG STØTTE!!! Det er jo helt vildt det her.... Ryster stadig som en sindsyg Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Stort tillykke så, Tina! :balloon :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Tillykke :balloon :toot :loveshower :hurra Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Fedt :yay stort tillykke :balloons Folk er simpelthen :prik Syntes i øvrigt i alle 3 ser dejlige ud som i er, men hvem kunne ikke godt drømme om en makeover? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Weee stort tillykke søde du.... Hvor er det bare FEDT :loveshower :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Yay, ej hvor fedt, stort tillykke!! :D :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 :yay Stort tillykke, jeg synes nu også der var pænt mange A derinde, da jeg scrollede over dem :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Feeeeedt, tillykke!!! :yay Huske at vise/linke til før og efter billeder! :bunny Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Fedt for dig og sejt du stillede op :super Tillykke med det :) :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2014 Ja hvor er det fedt du vandt!! :yay :yay og så velfortjent ;) nyd det søde! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2014 Tusind tak alle sammen. Det er virkelig surrealistisk dagen derpå. Efter mit kæmpe adrenalin rus igår måtte jeg kæmpe med en hovedpine resten af dagen. Så jeg smuttede tidligt i seng. Ny afventer jeg at Femina skal kontakte mig for en plan :) Endnu engang tak for jeres stemmer og støtte ;) Share this post Link to post Share on other sites